eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZamówienie poleg. na powtórzeniu podobnych r. bud. do zad.: REMONT DW Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE A: (...), ZADANIE B: (...) UMOWA NR WD/PN/240508/1/1 Z DN. 14.08.2024 R.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zamówienie poleg. na powtórzeniu podobnych r. bud. do zad.: REMONT DW Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE A: (...), ZADANIE B: (...) UMOWA NR WD/PN/240508/1/1 Z DN. 14.08.2024 R.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276303005

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lechicka 24

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-609

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jendrzejek@zdw.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdw.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdw.katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie poleg. na powtórzeniu podobnych r. bud. do zad.: REMONT DW Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE A: (...), ZADANIE B: (...) UMOWA NR WD/PN/240508/1/1 Z DN. 14.08.2024 R.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54e34e48-db1b-4c7a-908b-466b30a39702

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321691

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029147/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Zamówienie poleg. na powtórzeniu podobnych r. bud. do zad.: REMONT DW Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE A: (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302507

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w dniu 20/06/2024 r. w trybie przetargu nieograniczonego wszczął postępowanie na: REMONT DRÓG WOJEWÓDZKICH Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE A: REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 941 OD SKRZYŻOWANIA Z DW 942 DO SKRZYŻOWANIA Z UL. TURYSTYCZNĄ W M. WISŁA, ZADANIE B: REMONT DRÓG WOJEWÓDZKICH NR 941 I 943 NA TERENIE GMINY ISTEBNA I MILÓWKA. W dniu 20/06/2024 r. zamieścił na stronie prowadzonego postępowania opublikowane ogłoszenie o zamówieniu nr 2024-OJS120-00370655-pl-ts, gdzie w p. 2.1.4. zamieścił zapis „Zamawiający przewidział zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8” . W ww. p.29 SWZ zapisano, iż: „Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP.
przedmiot: frezowanie nawierzchni bitumicznej, ułożenie warstwy wiążącej i ścieralnej z mieszanek mineralno-asfaltowych, wykonanie poboczy, oczyszczanie rowów i przepustów, regulacja studzienek, oznakowanie pionowe i poziome. (...)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WD-D/W/250620/1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8128683,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Droga wojewódzka nr 941
Przewidziany do remontu odcinek drogi wojewódzkiej nr 941 o długości 0,1 km zlokalizowany jest w miejscowości Wisła. Początek odcinka znajduje się na skrzyżowaniu z ul. Turystyczną. Odcinek ten wykazuje znaczne zużycie techniczne. Nawierzchnia jezdni jest spękana i skoleinowana. Odwodnienie nie działa w sposób należyty – zawyżone pobocze uniemożliwia prawidłowe odprowadzenie wód opadowych poza jezdnię.
Droga wojewódzka nr 943
Przewidziane są do remontu odcinki drogi wojewódzkiej nr 943 zlokalizowane w m. Koniaków oraz w m. Laliki.
W ramach robót budowlanych (powtórzeniowych) przewidziano:
• remont istniejącej drogi dla pieszych po północnej stronie DW 943 na odcinku od km 7+120 do km 9+127,
• remont istniejącej drogi dla pieszych po południowej stronie DW 943 na odcinku o długości około 1 100 m w miejscowości Koniaków,
• remont nawierzchni jezdni w m. Koniaków na odcinku o długości około 1,2 km,
• remont nawierzchni jezdni w m. Koniaków, odcinek o długości około 0,5 km od posesji Koniaków 969 w kierunku zachodnim,
• remont nawierzchni jezdni w m. Laliki na odcinku o długości około 0,4 km.
Szczegóły realizacji zamówienia zostały opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Przedmiarach Robót, które stanowią załącznik do zaproszenia do negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010663804

7.3.3) Ulica: ul. Wyścigowa 58

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-012

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wszystkie roboty budowlane z wyłączeniem części robót bitumicznych oraz koordynacji i kierowania w ramach Generalnego Wykonawstwa
(nazwa firmy) Na tym etapie nazwy podwykonawców nie są jeszcze znane.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9998196,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ciąg dalszy uzasadnienia: wielkość lub zakres: zakres zgodnie z OPZ dla zamówienia podstawowego; wielkość do 43% zamówienia netto;
warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie: wymagania dotyczące wykonania robót zgodnie z OPZ dla zamówienia podstawowego.”
Odcinki dróg przeznaczonych do remontu znajdują się w m. Koniaków i m. Laliki. Miejscami są w bardzo złym stanie technicznym powodując znaczne pogorszenie warunków użytkowania tj. niekomfortowa jest jazda po jezdni oraz poruszanie się po drogach dla pieszych (chodnikach).
W związku z powyższym wykonanie remontów jest ekonomicznie i technicznie uzasadnione.
Niezbędnym staje się wykonanie robót polegających na likwidacji uszkodzeń jezdni i chodników tj. likwidacji deformacji, spękań, nierówności itp.
Pojawiające się często wykruszenia w nawierzchni jezdni mogą powodować powstawanie drgań oraz dużego hałasu wywoływanego przez przejeżdżające pojazdy ciężarowe.
Wykonanie ww. robót w znaczący sposób wpłynie na poprawę bezpieczeństwa ruchu na ww. drogach oraz choć w części zaspokoi oczekiwania lokalnej społeczności.
Remonty uszkodzonych nawierzchni będą polegały na rozbiórce nawierzchni i ułożeniu w tych miejscach nowej warstwy mineralno-asfaltowej tj. w-wy wyrównawczej o zmiennej grubości w zależności od potrzeb, w-wy wiążącej, w-wy ścieralnej i odnowie oznakowania poziomego.
Zamawiający przewidział wykonanie zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego zadania podstawowego, jego wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.