eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Galewice › "Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy boisku sportowym w Galewicach "



Ogłoszenie z dnia 2022-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy boisku sportowym w Galewicach ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Galewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855073

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieluńska 5

1.5.2.) Miejscowość: Galewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-405

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 62/7838618

1.5.8.) Numer faksu: 62/7838625

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@galewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.galewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://galewice.biuletyn.net/?bip=2&cid=1011&id=2733

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy boisku sportowym w Galewicach ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8c92f4b-196d-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015231/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy boisku sportowym w Galewicach ”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302765/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy boisku sportowym w Galewicach”. Zakres zadania obejmuje budowę, przygotowanie nawierzchni, dostawę, montaż, wykonanie nasadzeń, uzupełnienia oświetlenia terenu wraz z przekazaniem do eksploatacji oraz obsługę gwarancyjną i serwisową zgodnie z projektem budowlanym.
Teren przewidziany na realizacje inwestycji stanowi niezagospodarowany teren przylegający do gminnego boiska sportowego. Obszar jest płaski, od strony zachodniej sąsiaduje z zbiornikiem wodnym. Od strony wschodniej znajdują się trybuny boiska na nawierzchni utwardzonej z płyt betonowych wraz z oświetleniem oraz płyta boiska o nawierzchni trawiastej.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać komplet dostaw, prac budowlanych i usług koniecznych do przeprowadzenia przedsięwzięcia, łącznie ze skutecznym przeprowadzeniem formalności związanych z oddaniem do użytkowania i przekazania Zamawiającemu. Wykonawca w swoim zakresie ujmie także te prace dodatkowe i elementy, które nie zostały wyszczególnione, lecz są ważne bądź niezbędne dla poprawnego funkcjonowania oraz wymaganych prac konserwacyjnych jak również dla uzyskania gwarancji.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały na okres wskazany z formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych i materiałów eksploatacyjnych związanych z tymi przeglądami w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku chyba, że gwarancja producenta danego materiału lub urządzenia wymaga częstszych przeglądów.

2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty został w Projekcie Budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiarze robót i Mapie poglądowej zakresu zadania stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
Do przedmiotu zamówienia zastosowanie mają następujące zadania z projektu budowlanego, które obejmują budowę, przygotowanie nawierzchni, budowę, dostawę i montaż :

a) Zestaw street – workout,
b) Piramida linowa,
c) Skałka spinaczkowa,
d) Zestaw sprawnościowy,
e) Ławki,
f) Kosz do segregacji odpadów,
g) Tablica z regulaminem,
h) Latarnie oświetleniowe z zasileniem oświetlenia,
i) Zagospodarowanie zielenią, nawierzchnią trawiasta , nawierzchnią z mat przerostowych oraz zakup roślin, posadzenie roślin w miejscach wytyczonych w projekcie budowlanym, zaprawienie dołów ziemią urodzajną żyzną lub kompostową, podlanie po posadzeniu, opalikowanie nasadzeń drzew przy użyciu jednego palika w celu stabilizacji, przekazania informacji na temat okresu i sposobu prawidłowej pielęgnacji nasadzonych drzew i krzewów.

W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również demontaż i utylizacja istniejących urządzeń i elementów małej architektury wraz z fundamentami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z zapisami art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.