Ogłoszenie z dnia 2023-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00199289/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
- 2023/BZP 00207974/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport autobusowy osób
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006746410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowy Świat 6/12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@arp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://arp.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zakupy.arp.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport autobusowy osób2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b2c9cdd-e5c9-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00321001
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199289
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BAZ.263.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług transportu osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wpłynęły dwie oferty, oferta nr 1 złożona przezwykonawcę RAF TRANS sp. z o.o. oraz oferta nr 2 złożona przez wykonawcę Usługi Transportowe Zofia Wisińska. W wyniku badania i oceny ofert Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej złożonej przez wykonawcę RAF TRANS sp. z o.o. Wykonawca RAF TRANS sp. z o.o. odmówił zawarcia umowy zgodnie ze wzorem umowy, ponieważ nie mógł zapewnić zgodnie ze wzorem umowy ubezpieczenia NNW (ubezpieczenie od następstw
nieszczęśliwych wypadków w kwocie sumy gwarancyjnej minimum 50.000,00 EURO na każdego pasażera. Kolejny Wykonawca Usługi Transportowe Zofia Wisińska na zapytanie Zamawiającego o potwierdzenie zapewnienia ubezpieczenie NNW w ww. wysokości nie udzielił odpowiedzi. Zamawiający brak odpowiedzi wykonawcy Usługi Transportowe Zofia Wisińska uznał za uchylanie się od zawarcia umowy. W związku z powyższym wypełniły się przesłanki unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp w związku z art. 263 ustawy Pzp ponieważ wszyscy wykonawcy, który złożyli oferty odmówili zawarcia umowy.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314280 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491400 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- RZP-39/KJ/2025 - Konserwacja instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynkach Szpitala.
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 31+800 do km 33+600, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 165/25
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- Doposażenie budynków mieszkalnych w centralną ciepłą wodę użytkową
- Okresowe pięcioletnie kontrole stanu technicznego budynków i budowli - wykonanie przeglądów instalacji elektrycznej i odgromowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów i dzieci z terenu gminy Siemyśl do placówek oświatowych
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Grybów do placówek oświatowych i przywóz do miejsca zamieszkania.
- "Dowożenie i opieka podczas przewozu uczniów niepełnosprawnych do placówek specjalnych w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r."
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie Gminy Trzydnik Duży w roku szkolnym 2025 / 2026
- Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych w Krauszowie, Lasku i Krempachach w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usługi przewozowej w zakresie dowożenia uczniów z terenu gminy Pszczółki do szkół oraz ich odwożenia do miejsca zamieszkania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.