eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Przebudowa dróg powiatowych nr: nr 4342P w m. Długa Wieś Druga, nr 4584P w m. Zbiersk, nr 4594P w m. Morawin, 4609P w m. Dębe w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg powiatowych nr: nr 4342P w m. Długa Wieś Druga, nr 4584P w m. Zbiersk, nr 4594P w m. Morawin, 4609P w m. Dębe w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KALISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854636

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Świętego Józefa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62- 501-42-00

1.5.8.) Numer faksu: 062-757-26-22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biurorozwoju@powiat.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/c7bb157d-f9b2-49ea-b28e-7d0f1871f8bf

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg powiatowych nr: nr 4342P w m. Długa Wieś Druga, nr 4584P w m. Zbiersk, nr 4594P w m. Morawin, 4609P w m. Dębe w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec6433a3-4861-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319904

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003455/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Przebudowa dróg powiatowych nr: nr 4342 P w m. Długa Wieś Druga, nr 4584 P w m. Zbiersk, nr 4594 P w m. Morawin, 4609 P w m. Dębe w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274508/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 542309,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn. „Przebudowa dróg powiatowych nr: nr 4342P w m. Długa Wieś Druga, nr 4584P w m. Zbiersk, nr 4594P w m. Morawin, 4609P w m. Dębe w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia określają dokumentacje projektowe (załącznik
nr 9 do SWZ).
3. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowy następujących dróg:
1) przebudowa drogi powiatowej nr 4342P w m. Długa Wieś Druga w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych tj.:
a) budowa przejść dla pieszych,
b) przebudowa chodników stanowiących dojście do projektowanego przejścia dla pieszych wraz z rampami krawężnikowymi oraz systemem fakturowych oznaczeń nawierzchni,
c) wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych,
d) wykonanie oznakowania aktywnego na przejściu dla pieszych,
e) montaż radaru z tablicą o zmiennej treści (aktywną) informującą o prędkości ruchu pojazdów,
f) wykonanie pasów wibracyjno - akustycznych,
g) wykonanie kanału technologicznego,
h) remont odwodnienia.

2) przebudowa drogi powiatowej nr 4584P w m. Zbiersk w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych tj.:
a) budowa wyniesionego przejścia dla pieszych,
b) przebudowa istniejących chodników stanowiących dojście do projektowanego przejścia dla pieszych wraz z rampami krawężnikowymi oraz systemem fakturowych oznaczeń nawierzchni,
c) wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych,
d) wykonanie oznakowania aktywnego na przejściu dla pieszych,
e) montaż radaru z tablicą o zmiennej treści (aktywną) informującą o prędkości ruchu pojazdów,
f) wykonanie pasów wibracyjno - akustycznych,
g) remont odwodnienia.
3) przebudowa drogi powiatowej nr 4594P w m. Morawin w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych tj.:
a) budowa przejścia dla pieszych,
b) przebudowa istniejących chodników stanowiących dojście do projektowanego przejścia dla pieszych wraz z rampami krawężnikowymi oraz systemem fakturowych oznaczeń nawierzchni,
c) wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych,
d) wykonanie oznakowania aktywnego na przejściu dla pieszych,
e) montaż radaru z tablicą o zmiennej treści (aktywną) informującą o prędkości ruchu pojazdów,
f) wykonanie pasów wibracyjno - akustycznych.
4) przebudowa drogi powiatowej nr 4609P w m. Dębe w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych tj.:
a) budowa wyniesionego przejścia dla pieszych,
b) przebudowa istniejących chodników stanowiących dojście do projektowanego przejścia dla pieszych wraz z rampami krawężnikowymi oraz systemem fakturowych oznaczeń nawierzchni,
c) wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych,
d) wykonanie oznakowania aktywnego na przejściu dla pieszych,
e) montaż radaru z tablicą o zmiennej treści (aktywną) informującą o prędkości ruchu pojazdów,
f) wykonanie pasów wibracyjno - akustycznych,
g) remont odwodnienia.
4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
1) Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega
na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli pracowników fizycznych, kierowców środków transportu, operatorów maszyn
i urządzeń.
2) Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w ppkt 1 nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, w tym kierownika budowy.
3) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
4) W terminie 14 dni od zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności określone w ppkt 1, zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) wraz z wykazaniem m.in. imion i nazwisk pracowników, liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę, wymiaru etatu oraz stanowiska (zakresu wykonywanych czynności).
5) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego
w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu poświadczone za zgodność oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę zanonimizowanych, w sposób zapewniający ochronę danych osobnych pracowników, zgodnie z przepisami „RODO” [rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
(Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1] (to jest w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników), imię i nazwisko nie podlega anonimizacji.
6) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest
w szczególności do:
a) żądania wyjaśnień, oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu i dokonania ich oceny,
b) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót,
c) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzanie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
7) Sankcje z tytułu niespełnienia wymogu, o którym mowa w ppkt 1:
a) w przypadku nie złożenia dokumentów, o których mowa w ppkt 4-5, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 5 000,00 zł brutto za każde zdarzenie,
b) za oddelegowanie do wykonywana prac na stanowiskach wskazanych w ppkt. 1 osób niezatrudnionych na podstawie umów o pracę – w wysokości 1000,00 zł brutto za każdy stwierdzony przypadek.
4. Standardy jakościowe zostały określone w dokumentacjach projektowych stanowiących zał. nr 9 do SWZ.
5. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. W przypadku użycia w załącznikach do niniejszej SWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługę dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ i jej załącznikach.
6. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zmawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i ilość – niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte
w dokumentacji technicznej).
Wskazane w kosztorysach ofertowych/dokumentacji projektowej nazwy materiałów/producentów poprzedzone wyrazem „np.” mają jedynie charakter przykładowy. Zaoferowanie produktu innego w takim przypadku, nie wymaga złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych.

7. Kody opisujące przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV:

45.23.32.22-1 – roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

8. Wykonawca udzieli co najmniej 5 letniej rękojmi za wady (w tym oznakowanie poziome) na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 796709,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 856442,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 796709,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMBUD Bujak&Pietrzak Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6180023134

7.3.3) Ulica: ul. Tuwima 6,

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 796709,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.