eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czernica › Wykonanie naprawy poboczy w ciągu dróg gminnych na terenie gminy Czernica.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie naprawy poboczy w ciągu dróg gminnych na terenie gminy Czernica.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934986

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Czernica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-003

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@czernica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://czernica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie naprawy poboczy w ciągu dróg gminnych na terenie gminy Czernica.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6a4bcaa-0d8e-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318326

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037703/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Wykonanie naprawy poboczy w ciągu dróg gminnych na terenie Gminy Czernica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279316/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZW.271.2.16.2022.KZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot umowy obejmuje:
1) wykonanie ścinki zawyżonych poboczy gruntowych, w celu poprawy warunków spływu wód opadowych, warunków ruchu i bezpieczeństwa użytkowników dróg gminnych na terenie gminy Czernica. Zakres robót wykonywany będzie w istniejącym pasie drogowym, przy grubości ścinania od 10 do 15 cm, przy średniej szer. ścinki 1,0 m. Jednostka obmiarowa 1mb;
2) wykonanie uzupełnienia tłuczniem poboczy gruntowych i tłuczniowych, w celu poprawy warunków ruchu i bezpieczeństwa użytkowników dróg gminnych na terenie gminy Czernica. Zakres robót wykonany będzie w istniejącym pasie drogowym o średniej szerokości poboczy do 1,0m. Jednostka obmiarowa 1mb. Potwierdzeniem ilości wbudowanego kruszywa na poszczególne odcinki naprawy poboczy będzie dowód WZ potwierdzony przez upoważnionego pracownika Zamawiającego lub wydruk z urządzenia wskazującego wagę załadowanego kruszywa;
3) regulacja wszystkich urządzeń występujących w poboczu (tzn. np. włazów studzienek kanalizacyjnych i pokryw zasuw wodociągowych, studni teletechnicznych, itp. urządzeń obcych uzbrojenia podziemnego) jeśli wystąpi taka potrzeba;
4) w przypadku przysypania materiałem kamiennym w trakcie wykonywania naprawy poboczy dróg istniejących skrzynek zaworów wodociągowych, włazów studni rewizyjnych odszukanie ich/odkopanie, a w przypadku takiej potrzeby regulacja pionowa;
5) przeprowadzenie prac porządkowych w pasie drogowym po zakończeniu robót naprawczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Do dnia 11 sierpnia 2022 r. do terminu składania ofert do godziny 10:00 w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu Zamawiający otrzymał poniższe oferty:

1. ZAKŁAD USŁUGOWO- HANDLOWY DAMIAN WOJTKOWIAK, Bożacin ul. Ogrodowa 59, 63- 700 Krotoszyn - Oferta odrzucona
2. SOŁT – KOP Marcin Sołtynski, ul. Rzeczna 38, 55-003 Nadolice Wielkie - Oferta odrzucona

Na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone:
1) ZAKŁAD USŁUGOWO- HANDLOWY DAMIAN WOJTKOWIAK, Bożacin ul. Ogrodowa 59, 63- 700 Krotoszyn
Uzasadnienie odrzucenia: Prawne: art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp.
Faktyczne. W dniu 18.08.2022 r. Wykonawca został wezwany o podmiotowe środki dowodowe. W odpowiedzi na wezwanie, w wyznaczonym terminie, Wykonawca oświadczył, że nie spełnia warunków postawionych przez Zamawiającego w SWZ.
W związku z powyższym Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.
2) SOŁT – KOP Marcin Sołtynski, ul. Rzeczna 38, 55-003 Nadolice Wielkie
Uzasadnienie odrzucenia: Prawne: art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
Faktyczne. W dniu 11 sierpnia 2022 r. o godzinie 12:00 w postępowaniu o udzielenie zamówienia (nr sprawy ZW.271.2.16.2022.KZ), odbyło się otwarcie ofert przy użyciu systemu teleinformatycznego poprzez odszyfrowanie wczytanych na platformie miniPortal ofert. Odszyfrowana oferta Wykonawcy została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym.
W związku z powyższym Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z przepisami ustawy tj. z art. 63 ustawy Pzp.

Mając na uwadze powyższe, po odrzuceniu ofert Wykonawców, Zamawiający unieważnił prowadzone postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.