Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa dowozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu gminy Wicko do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 realizowaną w oparciu o wykupione przez Zamawiającego imienne bilety miesięczne”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wicko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979772
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słupska 9
1.5.2.) Miejscowość: Wicko
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-352
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wicko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wicko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa dowozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu gminy Wicko do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 realizowaną w oparciu o wykupione przez Zamawiającego imienne bilety miesięczne”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32d44873-2c4d-48aa-8b4e-ac3f41a478df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00317440
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008177/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 „Usługa dowozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu gminy Wicko do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 realizowaną w oparciu o wykupione przez Zamawiającego imienne bilety miesięczne”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej, który dostępny jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu platformy zakupowej oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RR.271.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do i ze szkół, przedszkoli na trasach:
I CZĘŚĆ
- trasa nr 1
Dowóz i odwóz uczniów z miejscowości Żarnowska do Szkoły Podstawowej oraz oddziału przedszkolnego w Szczenurzy, SP w Szczenurzy, ul. Szkolna 2, 84-360 Łeba.
Przewidywana orientacyjna dzienna liczba kilometrów : 28 km.
Przewidywana liczba uczniów - 34 w tym:
- m. Żarnowska: 25 biletów ulgowych i 9 biletów pełnopłatnych
- trasa nr 2
Dowóz i odwóz uczniów z miejscowości Nowęcin do Szkoły Podstawowej oraz oddziału przedszkolnego w Szczenurzy, SP w Szczenurzy, ul. Szkolna 2, 84-360 Łeba.
Przewidywana orientacyjna dzienna liczba kilometrów : 14 km.
Przewidywana liczba uczniów - 34 w tym:
- m. Nowęcin: 27 biletów ulgowych i 7 biletów pełnopłatnych
- trasa nr 3
Dowóz i odwóz uczniów z miejscowości Steknica, Łebieniec do Szkoły Podstawowej oraz oddziału przedszkolnego w Szczenurzy, SP w Szczenurzy, ul. Szkolna 2, 84-360 Łeba.
Przewidywana orientacyjna dzienna liczba kilometrów : 11 km.
Przewidywana liczba uczniów – 41 w tym :
- m. Stęknica : 4 bilety ulgowe
- m. Łebieniec : 32 bilety ulgowe i 5 biletów pełnopłatnych
- trasa nr 4
Dowóz i odwóz uczniów z miejscowości Ulinia, Sarbsk, Dymnica do Szkoły Podstawowej oraz oddziału przedszkolnego w Szczenurzy, SP w Szczenurzy, ul. Szkolna 2,
84-360 Łeba.
Przewidywana orientacyjna dzienna liczba kilometrów : 24 km.
Przewidywana liczba uczniów – 19 w tym:
- m. Ulinia : 4 bilety ulgowe i 1 bilety pełnopłatne
- m. Sarbsk : 11 biletów ulgowych i 2 bilety pełnopłatne
- Dymnica- 1 bilet pełnopłatny.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas postawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do i ze szkół, przedszkoli na trasach:
II CZĘŚĆ
-trasa nr 5
Dowóz i odwóz uczniów z miejscowości Wrzeście, Wrzeście Stacja, Wrześcienko,
Charbrowo Młyn (ul. Młyńska) , Skarszewo, Poraj, Górka do Szkoły Podstawowej w Wicku, ul. Parkowa 4 oraz Przedszkola w Wicku, ul. Słupska 11
i Przedszkola w Charbrowie, ul. Łebska 9.
Przewidywana orientacyjna dzienna liczba kilometrów : 76 km.
Przewidywana liczba uczniów - 59, w tym :
- m. Wrzeście : 21 biletów ulgowych i 4 bilety pełnopłatne
- m. Wrzeście Stacja : 1 bilet ulgowy
- m. Wrześcienko: 11 biletów ulgowych i 3 bilety pełnopłatne
- m. Skarszewo – 8 biletów ulgowych i 3 bilety pełnopłatne
- m. Poraj – 3 bilety ulgowe
- m. Górka – 5 biletów ulgowych.
- trasa nr 6
Dowóz i odwóz uczniów z miejscowości Wicko, Krakulice, Podroże, Charbrowo, Gęś,
Białogarda , do Szkoły Podstawowej w Wicku, ul. Parkowa 4 oraz Przedszkola
w Wicku, ul. Słupska 11 i Przedszkola w Charbrowie, ul. Łebska 9.
Przewidywana orientacyjna dzienna liczba kilometrów : 62 km.
Przewidywana liczba uczniów - 104 , w tym :
- m. Krakulice - 18 biletów ulgowych
- m. Podroże -5 biletów ulgowych
- m. Charbrowo- 41 biletów ulgowych
- m. Gęś – 11 biletów ulgowych i 2 bilety pełnopłatne
- m. Białogarda - 22 bilety ulgowe i 5 biletów pełnopłatnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas postawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do i ze szkół, przedszkoli na trasach:
III CZĘŚĆ
- trasa nr 7
Dowóz i odwóz uczniów z miejscowości Strzeszewo, Wojciechowo, Gąska,
Bargędzino, Roszczyce, Nieznachowo, Zdrzewno, Kopaniewo, Komaszewo do
Szkoły Podstawowej oraz oddziału przedszkolnego w Maszewku, Maszewko 7.
Przewidywana orientacyjna dzienna liczba kilometrów : 100 km.
Przewidywana liczba uczniów – 73 , w tym :
- m. Zdrzewno : 4 bilety ulgowe
- m. Kopaniewo : 4 bilety ulgowe i 1 bilet pełnopłatny
- m. Strzeszewo : 26 biletów ulgowych i 3 bilety pełnopłatne
- m. Wojciechowo : 5 biletów ulgowych i 2 bilety pełnopłatne
- m. Roszczyce : 21 biletów ulgowych i 2 bilety pełnopłatne
- m. Bargędzino : 5 biletów ulgowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas postawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) Nie podlegają wykluczeniu;
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Wykonawca musi posiadać zezwolenie na podjęcie i wykonywanie transportu drogowego na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1539).
W celu wykazania, że wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu, należy na wezwanie zamawiającego złożyć ważną licencję na wykonywanie transportu drogowego.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu wystarczy, że jeden z takich wykonawców będzie dysponował wymaganymi uprawienia. Jednakże, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą zagwarantować, że umowę będzie faktycznie realizował ten wykonawca, który posiada uprawnienia. Dodatkowo w takiej sytuacji wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą zobowiązani dołączyć do oferty lub wniosku specjalne oświadczenie, w którym wskażą na podział prac pomiędzy wykonawców (art. 117ust. 4 Pzp).
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej,
a) Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 usługi w zakresie dowozu dzieci do szkół trwającej min. 9 miesięcy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane. (Warunek będzie spełniony przy wykazaniu ww. doświadczenia dla dowolnej liczby części).
b) Wymagane jest wykazanie, że wykonawca dysponuje autobusem dla:
Cz. I - min. 2 pojazdy, każdy po min. 60 miejsc siedzących,
Cz. II - min. 2 pojazdy, każdy po min. 60 miejsc siedzących
Cz. III - min. 1 pojazd z min. 60 miejsc siedzących,
c) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- minimum jednym kierowcą uprawnionym do kierowania autobusami cz. III i minimum dwoma kierowcami uprawnionymi do kierowania autobusami – cz. I i II
- minimum jednym opiekunem posiadającym szkolenie BHP – cz. III i minimum dwoma opiekunami posiadającymi szkolenie BHP – cz. I i II.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-16 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Chęciny do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- Przewóz uczniów i dzieci z terenu gminy Siemyśl do placówek oświatowych
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miasto Chełmno do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Chełmnie i opieka w trakcie przewozu w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz dzieci do placówek oświatowych.
- Dowóz uczniów na terenie Gminy Komarów-Osada w roku szkolnym 2025 -2026
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Grybów do placówek oświatowych i przywóz do miejsca zamieszkania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.