eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołomin › Remont dachu - część A (wraz z malowaniem sal szkolnych), budynku Szkoły Podstawowej w Starym Grabiu przy ul. Cichorackiej 8, w ramach zadania pn. "Modernizacja infrastruktury oświatowej".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu – część A (wraz z malowaniem sal szkolnych), budynku Szkoły Podstawowej w Starym Grabiu przy ul. Cichorackiej 8, w ramach zadania pn. „Modernizacja infrastruktury oświatowej”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołomin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Wołomin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wolomin.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolomin.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu – część A (wraz z malowaniem sal szkolnych), budynku Szkoły Podstawowej w Starym Grabiu przy ul. Cichorackiej 8, w ramach zadania pn. „Modernizacja infrastruktury oświatowej”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd57ccd9-0414-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317300

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019651/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 remont dachu – część A (wraz z malowaniem sal szkolnych), budynku Szkoły Podstawowej w Starym Grabiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257459/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont dachu – część A (wraz z malowaniem sal szkolnych), budynku Szkoły Podstawowej w Starym Grabiu przy ul. Cichorackiej 8, w ramach zadania pn. „Modernizacja infrastruktury oświatowej”.
1. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca w szczególności:
1) demontaż instalacji odgromowej,
2) rozbiórkę blaszanych obróbek dachowych na ściankach attykowych,
3) rozbiórkę blaszanych obróbek dachowych przy ściankach attykowych,
4) rozbiórkę pasów obróbek dachowych przy rynnach wraz z demontażem rynien i rur spustowych,
5) rozbiórkę obróbek dachowych przy kominach wentylacyjnych,
6) rozbiórkę wszystkich warstw nawierzchni dachu (kilka warstw papy, szlichta) znajdujących się na płytach panwiowych (korytkowych),
7) usunięcie luźnych wypełnień przestrzeni między płytami korytkowymi,
8) uzupełnienie wypełnień przestrzeni między płytami korytkowymi,
9) odtworzenie warstw izolacji wodoszczelnej przy użyciu nowych materiałów na całej powierzchni dachu,
10) wykonanie trójkątów odbojowych dla wody deszczowej,
11) ułożenie pokrycia papowego w układzie 2 warstw papy termozgrzewalnej,
12) wykonanie obróbek blacharskich,
13) wymiana kratek wentylacyjnych,
14) montaż nowych rynien i rur spustowych,
15) remont kominów wentylacyjnych,
16) naprawa ubytków tynków na elewacji ścian szczytowych,
17) naprawa i odnowienie elewacji komina kotłowni,
18) zabezpieczenie antykorozyjne drabinki stalowej komina kotłowni,
19) montaż nowej instalacji odgromowej wraz z niezbędnymi pomiarami,
20) zabezpieczy odkrytą połać dachową przed opadami atmosferycznymi, w związku z wykonywanymi pracami remontowymi,
21) malowanie ścian i sufitów sal lekcyjnych, korytarzy i pomieszczeń pomocniczych na I piętrze budynku szkoły,
22) opracuje dokumentację powykonawczą w 2 egz.,
23) przeniesie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do dokumentacji powykonawczej, o której mowa w § 1 ust. 2 pkt. 12) umowy oraz § 9 ust. 5 umowy na warunkach określonych w § 17 umowy,
24) udzieli gwarancji na roboty budowlane, o których mowa w § 1 ust. 2 umowy na warunkach określonych w § 10 umowy,
25) zobowiązany jest do protokolarnego przekazania materiałów z rozbiórki Zamawiającemu a następnie złożenia ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Do obowiązków Wykonawcy należy odpowiednie zabezpieczenie ww. materiałów, w tym paletowanie, załadunek, transport i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Materiały pochodzące z rozbiórki a stanowiące własność osób prywatnych należy przekazać protokolarnie właścicielowi.
Zakres robót ujęty jest w n/w dokumentach i projektach, które stanowią Załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji:
1) dokumentacja projektowa opracowana przez „PONDUS” Cezary Witas ul. Szara 10, 05-200 Wołomin, w której skład wchodzi:
a) projekt remontu dachu szkoły podstawowej,
b) program funkcjonalno – użytkowy remontu dachu szkoły podstawowej,
c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

Szczegółowy zakres podstawowych robót ujęty jest w Przedmiarze robót, stanowiących Załącznik nr 1B do niniejszej specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 385094,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499983,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 385094,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAL-BUD Power Sun Paweł Borusinski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262615975

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 385094,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.