Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00299055/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
- 2022/BZP 00331488/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-02
- 2022/BZP 00342109/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-09
- 2022/BZP 00354195/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-19
- 2022/BZP 00362622/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-23
- 2022/BZP 00368741/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-28
- 2022/BZP 00372808/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-30
- 2022/BZP 00377117/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-04
- 2022/BZP 00383390/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-07
- 2022/BZP 00431883/01 - Wynik z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Utworzenie Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej przy SOSW w Wierzchosławicach – Dwudniakach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnowski - Starostwo Powiatowe w Tarnowie
1.2.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Tarnowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660520
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 38
1.4.2.) Miejscowość: Tarnów
1.4.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.tarnow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/sptarnow
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316826
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00299055/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. minimalny zakres zamówienia: wykonanie wszystkich wymaganych dokumentacją robót budowlanych oraz dostawa wyposażenia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego za wyjątkiem wszelkich prac związanych z dostawa i montażem instalacji fotowoltaicznej (opcja 1) oraz dostawą sprzętu rehabilitacyjnego (opcja 2)
2. opcja 1: Dostawa i wykonanie instalacji fotowoltaicznej zgodnie z wymaganiami SWZ
3. opcja 2: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do pomieszczenia 1.07 „rehabilitacja” (pozycje oznaczone kolorem zielonym w zał. nr 1 a do SWZ)
4. maksymalny zakres zamówienia zakres minimalny +opcja 1+opcja 2
5. Realizacja dodatkowego zakresu robót lub dostaw w ramach prawa opcji jak również realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uwarunkowana jest ceną oferty najkorzystniejszej w poszczególnych częściach i kwotą, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia i stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać.
6. Określenie zakresu opcji nastąpi przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne i zostanie w niej wskazane.
Po zmianie:
1. minimalny zakres zamówienia: wykonanie wszystkich wymaganych dokumentacją robót budowlanych oraz dostawa wyposażenia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego za wyjątkiem wszelkich prac związanych z: dostawą i montażem instalacji fotowoltaicznej (opcja 1); dostawą sprzętu rehabilitacyjnego (opcja 2) oraz trawnikami i nasadzeniami- element 5.5 przedmiaru robót (opcja 3) za wyjątkiem:
a) oczyszczenia terenu z resztek budowlanych gruzu i śmieci, wywiezienie zanieczyszczeń samochodami do 1,0 km (KNR221/101/4)- co stanowi zakres minimalny zamówienia.
b) oczyszczenia terenu z resztek budowlanych gruzu i śmieci, wywiezienie zanieczyszczeń samochodami dalsze 0,5 km (KNR 221/101/5)- co stanowi zakres minimalny zamówienia.
2. opcja 1: Dostawa i wykonanie instalacji fotowoltaicznej zgodnie z wymaganiami SWZ
3. opcja 2: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do pomieszczenia 1.07 „rehabilitacja” (pozycje oznaczone kolorem zielonym w zał. nr 1 a do SWZ)
4. opcja 3: Trawniki i nasadzenia za wyjątkiem:
a) oczyszczenia terenu z resztek budowlanych gruzu i śmieci, wywiezienie zanieczyszczeń samochodami do 1,0 km (KNR221/101/4)- co stanowi zakres minimalny zamówienia.
b) oczyszczenia terenu z resztek budowlanych gruzu i śmieci, wywiezienie zanieczyszczeń samochodami dalsze 0,5 km (KNR 221/101/5)- co stanowi zakres minimalny zamówienia.
5. maksymalny zakres zamówienia zakres minimalny +opcja 1+opcja 2 +opcja 3
6. Realizacja dodatkowego zakresu robót lub dostaw w ramach prawa opcji jak również realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uwarunkowana jest ceną oferty najkorzystniejszej w poszczególnych częściach i kwotą, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia i stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać.
7. Określenie zakresu opcji nastąpi przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne i zostanie w niej wskazane.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-09-06 10:30
Po zmianie:
2022-09-09 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-09-06 13:00
Po zmianie:
2022-09-09 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-10-05
Po zmianie:
2022-10-08
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawy: materiałów do sterylizacji: opakowań, testów, naboi i innych.
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wola Rzędzińska I, Koszyce Małe, Łękawka, i Tarnowiec, Gmina Tarnów
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia dla pracowników sądów okręgu tarnowskiego.
- 35/2024-Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyrządów chirurgicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
- Dostawy: wyrobów medycznych do endoskopii, stentów do dróg żółciowych i przełyku, endoskopowych pętli do polipektomii, sfinkterotomów, pułapek na polipy
- Dostawy leków i kontrastu
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
- Wynajem samochodów osobowych typu BUS i typu FURGON na potrzeby Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni
- Remont części pomieszczeń i klatki schodowej oraz wykonanie instalacji p.poż. w budynku nr 1 OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- "Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek"
- Przebudowa układu drogowego i budowa ścieżki dla rowerów i chodnika wzdłuż ul. Zielonej w Gdyni- II postępowanie
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.