eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecŚwiadczenie usług dystrybucji posiłków na Oddziały Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu



Ogłoszenie z dnia 2021-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług dystrybucji posiłków na Oddziały Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług dystrybucji posiłków na Oddziały Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d00a300-5290-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316598

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00036530/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Świadczenie usług dystrybucji posiłków na Oddziały

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294020/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.77.21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 721966,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Pod pojęciem świadczenia usług dystrybucji posiłków na Oddziały Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu rozumie się:
- odbiór posiłków z Kuchni Głównej oraz dowóz do kuchenki oddziałowej
- przygotowanie naczyń stołowych
- dostarczenie posiłków do łóżka pacjenta
- zebranie brudnych naczyń z sal chorych
- mycie i wyparzanie naczyń
- odtransportowanie wózka bemarowego do Kuchni Głównej
- czynności porządkowe w kuchenkach oddziałowych.
b) Dystrybucja posiłków obejmuje:
a) wydawanie całodziennych posiłków dla:
 pacjentów oddziałów szpitalnych:
• posiłek normalny (śniadanie, obiad, kolacja)
• diety specjalistyczne (ilość posiłków według wskazań lekarskich)
• posiłek normalny, dieta łatwo strawna oddział dziecięcy (5 posiłków – I śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja)
• dieta z ograniczeniem łatwo przyswajalnych węglowodanów:
- 4 posiłki: I śniadanie, obiad, kolacja, II kolacja
- 5 posiłków: I śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja
- 6 posiłków: I śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja, II kolacja
b) dostawa posiłków do kuchenek oddziałowych
c) obsługa kuchenek oddziałowych
d) świadczenie usług dystrybucji z zachowaniem reżimu sanitarno-epidemiologicznego.
Wykonawca będzie odpowiadał za estetykę podania posiłków pacjentom.
c) Wykonawca dostarczy codziennie jadłospis sporządzony przez pracownika Zamawiającego do poszczególnych oddziałów.
Wykonawca codziennie przed pierwszym posiłkiem zawiesi jadłospis na tablicy ogłoszeń na poszczególnych oddziałach, celem zapoznania się przez pacjentów i ich rodziny.
d) Osoby zatrudnione do dystrybucji mają obowiązek zapoznać się z jadłospisem obowiązującym danego dnia oraz z ilością i rodzajem diet danego oddziału.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
art.255 ust. 3) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych – cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie złożono 1 ofertę. Najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości: 888 018,82 zł. Najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 78 761,18 zł. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 966780,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 966780,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.