Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00260907/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa z zakresu oczyszczania miejsc zimowego dokarmiania wraz z posezonową konserwacją brogów w ramach projektu: "Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Hajnówka
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Hajnówka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050026472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejki Leśne 12
1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hajnowka@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.bialystok.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_hajnowka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa z zakresu oczyszczania miejsc zimowego dokarmiania wraz z posezonową konserwacją brogów w ramach projektu: "Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bae88b4-2e45-4284-aa1e-655c25177ed3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00316383
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00255523/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Oczyszczanie miejsc zimowego dokarmiania oraz posezonowa konserwacja brogów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260907
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa z zakresu oczyszczania miejsc zimowego dokarmiania wraz z posezonową konserwacją brogów w ramach projektu: „Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce”
Działanie: Oczyszczanie miejsc zimowego dokarmiania wraz z posezonową konserwacją brogów.
1. Przedmiotem zamówienia jest oczyszczenie miejsc dokarmiania żubrów wraz z posezonową konserwacją brogów w Nadleśnictwie Hajnówka w 2025 r., jako działanie związane z realizacją projektu „Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce”.
2. Wymagany zakres prac:
• Usługa polegać będzie na czyszczeniu miejsc dokarmiania żubra w lokalizacjach podanych w pkt. 3 oraz posezonowej konserwacji brogów.
• Przekazanie stanowisk dokarmiania przeznaczonych do oczyszczania nastąpi protokolarnie (Zlecenie). Zamawiający (przedstawiciel – leśniczy) okaże lokalizację miejsc dokarmiania.
• Wykonawca może użyć sprzętu mechanicznego do czyszczenia brogów, ale należy zwrócić szczególną uwagę na uniknięcie wszelkich uszkodzeń zabudowy oraz terenu wokół brogów.
• W ramach zamówienia należy dokonać usunięcia zarośli, niedokosów i zakrzaczeń
w miejscach przylegających do stanowisk dokarmiania.
• W ramach zamówienia należy usunąć odchody i pozostałości karmy nagromadzone
w sąsiedztwie miejsc dokarmiania.
• Zebrane nieczystości leżące wokół brogów oraz siano złej jakości z brogów wskazane w pkt. 3 należy wywieźć poza grunty Nadleśnictwa Hajnówka. Siano dobrej jakości należy pozostawić w brogach pkt. 3.
• Należy przeprowadzić dezynfekcję wokół brogów oraz brogów opróżnionych preparatem biobójczym.
• Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania urobku powstałego z oczyszczania i śmieci z powierzchni, na której wykonywana jest usługa.
• Należy dokonać bieżącej naprawy konstrukcji podłóg brogów, wymiana uszkodzonych elementów, przybicie poprzecznych żerdzi uszkodzonych przez żubry, przybicie uszkodzonego pokrycia dachowego, uzupełnienie papy (4 brogi) – w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
• Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował sprawnym sprzętem i narzędziami pomocniczymi oraz posiadał stosowne dla nich atesty.
3. Wykaz miejsc i lokalizacja stanowisk dokarmiania przeznaczonych do czyszczenia na terenie Nadleśnictwa Hajnówka:
Lokalizacja stanowisk dokarmiania objętych usługą (może ulec zmianie, zgodnie z potrzebami na gruncie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28290,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG DEKARSKO-MALARSKICH NORBERT OWERCZUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431860141
7.3.4) Miejscowość: POSTOŁOWO 9
7.3.5) Kod pocztowy: 17-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG DEKARSKO-MALARSKICH NORBERT OWERCZUK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG DEKARSKO-MALARSKICH NORBERT OWERCZUK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-22INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Sukcesywne dostawy kruszywa naturalnego w ilości do 3172 m3 do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w związku z realizacją zadań inwestycyjnych na drogach powiatowych nr 1480B i 1605B.
- Sukcesywne dostawy grysów granitowych do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w związku z realizacją zadań inwestycyjnych na drogach powiatowych nr 1480B i 1605B.
- Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz bębnów do drukarek dla SPZOZ w Hajnówce
- Wyposażenie budynku Akademii Przyrody - Etap III
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Hajnówka
- Przebudowa ulicy bez nazwy od ul. Warszawskiej w Hajnówce
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Legionowo do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 oraz powrót do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki - 4 zadania
- Sukcesywne dostawy kruszywa naturalnego w ilości do 3172 m3 do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w związku z realizacją zadań inwestycyjnych na drogach powiatowych nr 1480B i 1605B.
- TP 58/25 - Świadczenie usługi "Transport mieszanin żywieniowych dla pacjentów żywionych dojelitowo i pozajelitowo w warunkach domowych II"
- Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Kraśniczynie w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usługi transportu produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków spożywczych, leków do badań klinicznych.
- "Usuwanie barszczu Sosnowskiego ze stanowiska obuwika na terenie obszaru Natura 2000 PLH220080 Prokowo oraz koszenie pobocza drogi"
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.