Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00177724/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-04
- 2025/BZP 00185720/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-10
- 2025/BZP 00191347/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-15
- 2025/BZP 00197855/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-18
- 2025/BZP 00212439/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-30
- 2025/BZP 00228125/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-13
- 2025/BZP 00246762/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa subskrypcji licencji do zarządzania oprogramowaniem SAM na okres 12 miesięcy wraz ze wsparciem producenta
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364760520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chmielna 132/134
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-805
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zakupy@akmf.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.akmf.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.akmf.pl/open-preview-auction.html/3413771.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność związana z oprogramowaniem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa subskrypcji licencji do zarządzania oprogramowaniem SAM na okres 12 miesięcy wraz ze wsparciem producenta2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3daa130c-9248-4941-a479-b712dbe3a253
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00315814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00177724
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP/2025/3/WNP-001947
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 319876,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji do zarządzania oprogramowaniem komputerowym SAM (Software Asset Management) - oprogramowanie umożliwiające zbieranie, rozpoznawanie i kolekcjonowanie informacji o typach i wersjach oprogramowania teleinformatycznego zainstalowanego w środowisku teleinformatycznym Zamawiającego, bazującego na zdefiniowanych
i aktualizowanych wzorcach licencyjnych) na okres 12 miesięcy liczonym od dnia podpisania protokołu odbioru subskrypcji licencji wraz ze Wsparciem Producenta, wraz z instalacją, konfiguracją, wdrożeniem i szkoleniem oraz wsparciem producenta na okres 12 miesięcy liczonym od dnia podpisania protokołu odbioru subskrypcji licencji wraz ze Wsparciem Producenta.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
"Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.Cena oferty najkorzystniejszej która otrzymała największą liczbę punktów (tj. 92,30 punktów) uzyskanych we wskazanych w SWZ kryteriach oceny ofert i nie podlega odrzuceniu tj. oferta Konsorcjum: Ingrifo IT Sp. z o.o. – Pełnomocnik, ul. Bukowińska 22B, 02-703 Warszawa, LOG Plus Sp. z o.o. – Członek Konsorcjum, ul. Powstańców Śląskich 9, 53-332 Wrocław z ceną brutto 467 155,13 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 393 447,48 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia i dlatego podejmuje decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 401750,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467155,13 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup 6 budek wartowniczych na potrzeby ochrony obiektu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Sprawiedliwa transformacja poprzez instalacje odnawialnych źródeł energii w budynkach prywatnych w Gminie Dobryszyce"
- "Zakup notebooków z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Przedłużenie ważności licencji typu Microsoft 365
- "Zakup 85 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem Windows 11 PRO dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ"
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Drelów
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





