eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninWykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Budzisławiu Kościelnym, Lubstowie, Barczygłowie i Rychwale



Ogłoszenie z dnia 2021-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Budzisławiu Kościelnym, Lubstowie, Barczygłowie i Rychwale

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KONINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311060783

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętojańska 20D

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 243 02 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.konin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_konin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Budzisławiu Kościelnym, Lubstowie, Barczygłowie i Rychwale

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2d913bc-2cbf-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315227

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002885/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Budzisławiu Kościelnym, Lubstowie, Barczygłowie, Rychwale

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233070/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP-NZ-3302-20/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 624310,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy prac w ramach ww. przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
a) Część 1 – Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Budzisławiu Kościelnym. W zakres zadania wchodzą następujące roboty:
- Roboty pomiarowe,
- Rozbiórka nawierzchni chodnika z kostki betonowej,
- Rozbiórka istniejących obramowań,
- Demontaż istniejącego oznakowania pionowego,
- Wykonanie koryta, profilowanie i zagęszczanie podłoża,
- Wykonanie podbudów pod projektowane elementy,
- Wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych,
- Ułożenie obrzeży betonowych,
- Wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej,
- Wykonanie nawierzchni z antypoślizgowych płytek chodnikowych,
- Montaż tablic aktywnych i znaków pionowych,
- Montaż balustrady/barierki U12a,
- Montaż punktowych elementów odblaskowych PEO,
- Montaż progów wyspowych z elementów gumowych /PCV,
- Naniesienie na jezdnię oznakowania poziomego P-10 kol. biało- czerwonego,
- Umieszczenie na jezdni symboli znaków pionowych,
- Umieszczenie na jezdni progów akustycznych z mas grubowarstwowych,
- Profilowanie i obsianie trawą terenów zielonych i rowów drogowych,
- Uporządkowanie terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 124968,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Lubstowie. W zakres zadania wchodzą następujące roboty:
- Roboty pomiarowe,
- Rozbiórka nawierzchni chodnika i zjazdu z kostki betonowej,
- Rozbiórka istniejących obramowań,
- Demontaż istniejącego oznakowania pionowego,
- Wykonanie koryta, profilowanie i zagęszczanie podłoża,
- Wykonanie podbudów pod projektowane elementy,
- Wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych,
- Ułożenie krawężników i obrzeży betonowych,
- Wykonanie poszerzenia jezdni z betonu asfaltowego
- Wykonanie nawierzchni zjazdu i chodników z kostki betonowej,
- Wykonanie nawierzchni z antypoślizgowych płytek chodnikowych,
- Wykonanie pobocza z tłucznia kamiennego,
- Montaż tablic aktywnych i znaków pionowych,
- Montaż balustrady/barierki U12a,
- Montaż punktowych elementów odblaskowych PEO,
- Montaż progów wyspowych z elementów gumowych /PCV,
- Naniesienie na jezdnię oznakowania poziomego P-10 kol. biało- czerwonego,
- Umieszczenie na jezdni symboli znaków pionowych,
- Umieszczenie na jezdni progów akustycznych z mas grubowarstwowych,
- Profilowanie i obsianie trawą terenów zielonych i rowów drogowych,
- Uporządkowanie terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 233220,53 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Barczygłowie.
W zakres zadania wchodzą następujące roboty:
- Roboty pomiarowe,
- Rozbiórka nawierzchni chodnika z kostki betonowej,
- Rozbiórka istniejących obramowań,
- Demontaż istniejącego oznakowania pionowego,
- Wykonanie koryta, profilowanie i zagęszczanie podłoża,
- Wykonanie podbudów pod projektowane elementy,
- Wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych,
- Ułożenie krawężników i obrzeży betonowych,
- Wykonanie nawierzchni zjazdu i chodników z kostki betonowej,
- Wykonanie nawierzchni z antypoślizgowych płytek chodnikowych,
- Wykonanie pobocza z tłucznia kamiennego,
- Montaż tablic aktywnych i znaków pionowych,
- Montaż balustrady/barierki U12a,
- Montaż punktowych elementów odblaskowych PEO,
- Montaż progów wyspowych z elementów gumowych /PCV,
- Naniesienie na jezdnię oznakowania poziomego P-10 kol. biało- czerwonego,
- Umieszczenie na jezdni symboli znaków pionowych,
- Umieszczenie na jezdni progów akustycznych z mas grubowarstwowych,
- Profilowanie i obsianie trawą terenów zielonych i rowów drogowych,
- Uporządkowanie terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 143681,52 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Rychwale. W zakres zadania wchodzą następujące roboty:
- Roboty pomiarowe,
- Rozbiórka nawierzchni chodnika z kostki betonowej,
- Rozbiórka istniejących obramowań,
- Demontaż istniejącego oznakowania pionowego,
- Wykonanie koryta, profilowanie i zagęszczanie podłoża,
- Wykonanie podbudów pod projektowane elementy,
- Wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych,
- Ułożenie obrzeży betonowych,
- Wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej,
- Wykonanie nawierzchni z antypoślizgowych płytek chodnikowych,
- Montaż tablic aktywnych i znaków pionowych,
- Montaż balustrady/barierki U12a,
- Montaż punktowych elementów odblaskowych PEO,
- Montaż progów wyspowych z elementów gumowych /PCV,
- Naniesienie na jezdnię oznakowania poziomego P-10 kol. biało- czerwonego,
- Umieszczenie na jezdni symboli znaków pionowych,
- Umieszczenie na jezdni progów akustycznych z mas grubowarstwowych,
- Profilowanie i obsianie trawą terenów zielonych i rowów drogowych,
- Uporządkowanie terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 122440,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121338,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121338,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121338,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych inż. Stanisław Dropiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650009090

7.3.3) Ulica: ul. Królowej Marysieńki 12

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121338,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226758,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226758,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych inż. Stanisław Dropiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650009090

7.3.3) Ulica: ul. Królowej Marysieńki 12

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226758,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142920,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142920,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142920,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych inż. Stanisław Dropiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650009090

7.3.3) Ulica: ul. Królowej Marysieńki 12

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142920,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123651,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123651,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123651,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych inż. Stanisław Dropiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650009090

7.3.3) Ulica: ul. Królowej Marysieńki 12

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123651,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.