Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00233070/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
- 2021/BZP 00248052/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Budzisławiu Kościelnym, Lubstowie, Barczygłowie i Rychwale
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KONINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311060783
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętojańska 20D
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 243 02 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_konin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Budzisławiu Kościelnym, Lubstowie, Barczygłowie i Rychwale2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2d913bc-2cbf-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315227
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002885/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Budzisławiu Kościelnym, Lubstowie, Barczygłowie, Rychwale
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233070/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-NZ-3302-20/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 624310,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy prac w ramach ww. przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:a) Część 1 – Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Budzisławiu Kościelnym. W zakres zadania wchodzą następujące roboty:
- Roboty pomiarowe,
- Rozbiórka nawierzchni chodnika z kostki betonowej,
- Rozbiórka istniejących obramowań,
- Demontaż istniejącego oznakowania pionowego,
- Wykonanie koryta, profilowanie i zagęszczanie podłoża,
- Wykonanie podbudów pod projektowane elementy,
- Wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych,
- Ułożenie obrzeży betonowych,
- Wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej,
- Wykonanie nawierzchni z antypoślizgowych płytek chodnikowych,
- Montaż tablic aktywnych i znaków pionowych,
- Montaż balustrady/barierki U12a,
- Montaż punktowych elementów odblaskowych PEO,
- Montaż progów wyspowych z elementów gumowych /PCV,
- Naniesienie na jezdnię oznakowania poziomego P-10 kol. biało- czerwonego,
- Umieszczenie na jezdni symboli znaków pionowych,
- Umieszczenie na jezdni progów akustycznych z mas grubowarstwowych,
- Profilowanie i obsianie trawą terenów zielonych i rowów drogowych,
- Uporządkowanie terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 124968,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Lubstowie. W zakres zadania wchodzą następujące roboty:- Roboty pomiarowe,
- Rozbiórka nawierzchni chodnika i zjazdu z kostki betonowej,
- Rozbiórka istniejących obramowań,
- Demontaż istniejącego oznakowania pionowego,
- Wykonanie koryta, profilowanie i zagęszczanie podłoża,
- Wykonanie podbudów pod projektowane elementy,
- Wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych,
- Ułożenie krawężników i obrzeży betonowych,
- Wykonanie poszerzenia jezdni z betonu asfaltowego
- Wykonanie nawierzchni zjazdu i chodników z kostki betonowej,
- Wykonanie nawierzchni z antypoślizgowych płytek chodnikowych,
- Wykonanie pobocza z tłucznia kamiennego,
- Montaż tablic aktywnych i znaków pionowych,
- Montaż balustrady/barierki U12a,
- Montaż punktowych elementów odblaskowych PEO,
- Montaż progów wyspowych z elementów gumowych /PCV,
- Naniesienie na jezdnię oznakowania poziomego P-10 kol. biało- czerwonego,
- Umieszczenie na jezdni symboli znaków pionowych,
- Umieszczenie na jezdni progów akustycznych z mas grubowarstwowych,
- Profilowanie i obsianie trawą terenów zielonych i rowów drogowych,
- Uporządkowanie terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 233220,53 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Barczygłowie.W zakres zadania wchodzą następujące roboty:
- Roboty pomiarowe,
- Rozbiórka nawierzchni chodnika z kostki betonowej,
- Rozbiórka istniejących obramowań,
- Demontaż istniejącego oznakowania pionowego,
- Wykonanie koryta, profilowanie i zagęszczanie podłoża,
- Wykonanie podbudów pod projektowane elementy,
- Wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych,
- Ułożenie krawężników i obrzeży betonowych,
- Wykonanie nawierzchni zjazdu i chodników z kostki betonowej,
- Wykonanie nawierzchni z antypoślizgowych płytek chodnikowych,
- Wykonanie pobocza z tłucznia kamiennego,
- Montaż tablic aktywnych i znaków pionowych,
- Montaż balustrady/barierki U12a,
- Montaż punktowych elementów odblaskowych PEO,
- Montaż progów wyspowych z elementów gumowych /PCV,
- Naniesienie na jezdnię oznakowania poziomego P-10 kol. biało- czerwonego,
- Umieszczenie na jezdni symboli znaków pionowych,
- Umieszczenie na jezdni progów akustycznych z mas grubowarstwowych,
- Profilowanie i obsianie trawą terenów zielonych i rowów drogowych,
- Uporządkowanie terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 143681,52 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Rychwale. W zakres zadania wchodzą następujące roboty:- Roboty pomiarowe,
- Rozbiórka nawierzchni chodnika z kostki betonowej,
- Rozbiórka istniejących obramowań,
- Demontaż istniejącego oznakowania pionowego,
- Wykonanie koryta, profilowanie i zagęszczanie podłoża,
- Wykonanie podbudów pod projektowane elementy,
- Wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych,
- Ułożenie obrzeży betonowych,
- Wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej,
- Wykonanie nawierzchni z antypoślizgowych płytek chodnikowych,
- Montaż tablic aktywnych i znaków pionowych,
- Montaż balustrady/barierki U12a,
- Montaż punktowych elementów odblaskowych PEO,
- Montaż progów wyspowych z elementów gumowych /PCV,
- Naniesienie na jezdnię oznakowania poziomego P-10 kol. biało- czerwonego,
- Umieszczenie na jezdni symboli znaków pionowych,
- Umieszczenie na jezdni progów akustycznych z mas grubowarstwowych,
- Profilowanie i obsianie trawą terenów zielonych i rowów drogowych,
- Uporządkowanie terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 122440,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121338,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121338,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121338,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych inż. Stanisław Dropiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650009090
7.3.3) Ulica: ul. Królowej Marysieńki 12
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121338,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226758,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226758,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych inż. Stanisław Dropiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650009090
7.3.3) Ulica: ul. Królowej Marysieńki 12
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226758,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142920,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142920,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142920,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych inż. Stanisław Dropiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650009090
7.3.3) Ulica: ul. Królowej Marysieńki 12
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142920,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123651,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123651,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123651,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych inż. Stanisław Dropiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650009090
7.3.3) Ulica: ul. Królowej Marysieńki 12
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123651,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 1 "Kosmatek" w Koninie w 2026r.
- Konserwacja budynków i lokali komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Dostawa kart przedpłaconych
- Wymiana bram wjazdowych w budynku garażowym PGKiM Sp. z o. o. ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie.
- Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy Szkole Podstawowej w m. Dębówiec
- Przeprowadzenie certyfikowanego kursu technologii łączenia
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Przebudowa ulicy Przemysłowej w Prabutach
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





