Ogłoszenie z dnia 2022-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00295804/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż instalacji klimatyzacji dla część 1: Inspektoratu ZUS w Cieszynie oraz część 2: Inspektoratu ZUS w Żywcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Bielsko-Biała
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600070
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krasińskiego 34, 36
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-350
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_bielsko-biala@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż instalacji klimatyzacji dla część 1: Inspektoratu ZUS w Cieszynie oraz część 2: Inspektoratu ZUS w Żywcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d7dffbf-16e7-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313862
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00249763/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji : część 1 - Inspektorat Cieszyn; część 2 - Inspektorat Żywiec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295804/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 020000.271.5.2022-ZAP-5
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 561304,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup, dostawa i montaż instalacji klimatyzacji dla Inspektoratu ZUS w Cieszynie4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 415631,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup, dostawa i montaż instalacji klimatyzacji dla Inspektoratu ZUS w Żywcu4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 274773,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta z najniższą ceną złożona w Części 1 znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi w Części 1: 415 631,76 zł brutto.
Wartość oferty z najniższą ceną w Części 1 wynosi: 527 527,32 zł brutto.
Kwota przekroczenia w Części 1: 111 895,56 zł brutto.
W ofertach nie występują oczywiste omyłki rachunkowe i inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), ponieważ oferta z najniższą ceną złożona w Części 1 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 527527,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 675270,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta z najniższą ceną złożona w Części 2 znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi w Części 2: 274 773,30 zł brutto.
Wartość oferty z najniższą ceną w Części 2 wynosi: 473 550,00 zł brutto.
Kwota przekroczenia w Części 2: 198 776,70 zł brutto.
W ofertach nie występują oczywiste omyłki rachunkowe i inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), ponieważ oferta z najniższą ceną złożona w Części 2 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 473550,00 PLN
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Opracowanie i wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 6 w budynku przy ul. gen. Stefana Grota-Roweckiego 8 w Bielsku-Białej
- Opracowanie i wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 5 w budynku przy ul. Legionów 31 w Bielsku-Białej.
- Opracowanie i wykonanie dok. projektowo-kosztorysowej dla lok. mieszkalnego (pustostanu) nr 2 w bud. przy ul. Lipnickiej 113 w B-B wraz z wymaganymi przepisami, opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami
- Opracowanie pełnozakresowej i pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującą modernizację terenu bielskich "Błoni" w rejonie ulic Pocztowej i Czołgistów w Bielsku-Białej (...).
- Remont konserwatorski budynku przy ul. Norberta Barlickiego 3 w Bielsku-Białej - roboty bud.-remontowe wewnętrzne lokali mieszkalnych, użytkowych oraz części wspólnych wraz z zagospodarowaniem terenu
- Zakup specjalistycznego sprzętu medycznego w celu zapewnienia skutecznej bezpiecznej diagnostyki pacjentów i możliwości wykonywania usług medycznych
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Restauracja zabytkowej "Burmistrzówki" w Trzciance
- Modernizacja hali sportowej CSiR przy pl. Wolności w Konstantynowie Łódzkim
- Budowa Centrum Fizjoterapii przy Gminnym Ośrodku Zdrowia w Gogolinie
- Prace budowlane w budynku Szpitala Powiatowego w Krotoszynie przy ul. Bolewskiego 4-8
- Budowa 20 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej - 40 lokali mieszkalnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Goetzów Okocimskich obszar wiejski obr.5 Okocim
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.