Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00276295/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary – usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA KOWARY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 1 A
1.5.2.) Miejscowość: Kowary
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-530
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@kowary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-00dce07c-eced-4eb7-b16e-9db2ac6a593d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary – usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00dce07c-eced-4eb7-b16e-9db2ac6a593d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00313217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00075955/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary – usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary – usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276295
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.271.26.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 – wykonanie robót budowlanych polegających na: robotach wyburzeniowych, rozbiórkowych i demontażowych oraz pracach remontowych mieszkania wspomaganego wraz z jego wyposażeniem:Etap I: roboty wyburzeniowe, rozbiórkowe i demontażowe oraz prace remontowe mieszkania wspomaganego:
ROBOTY WYBURZENIOWE, ROZBIÓRKOWE I DEMONTAŻOWE:
Planuje się przeprowadzenie następujących prac przygotowawczych:
• zabezpieczenie, okablowania zewnętrznego, kratek wentylacyjnych,
• zabezpieczenie osłonami z folii okien w mieszkaniu na czas prac budowlano-remontowych,
• częściowe wyburzenie ścian działowych – murowanych wynikające ze zmiany funkcji pomieszczeń
• wyburzenie i poszerzenie części otworów drzwiowych (wg. części graficznej),
• skucie warstw posadzkowych ok. gr. 5 cm (do istniejącej warstwy izolacyjnej),
• demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, wod-kan, C.O.,
• demontaż istniejących drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami,
• demontaż całego osprzętu kuchennego,
• demontaż całej armatury sanitarnej ( natryski, umywalki, ustępy),
• zerwanie (skucie) wszystkich istniejących okładzin podłogowych z płytek ceramicznych
• zerwanie ( skucie) wszystkich istniejących okładzin ściennych z płytek ceramicznych
• zerwanie odkruszających i łuszczących tynków,
• demontaż istniejącego oświetlenia umieszczonego w stropie,
• demontaż lub remont na miejscu istniejących drzwi wejściowych wraz z ościeżnicami
PRACE REMONTOWE:
Planuje się przeprowadzenie następujących prac remontowych:
• wydzielenie nowych pomieszczeń według nowego układu funkcjonalnego i zgodnie z przedstawionymi potrzebami inwestora,
• wykonanie nowych ścianek działowych gr. 12,5 cm obudowanych dwuwarstwowo płytami gipsowo-kartonowymi wodoodpornymi na szkielecie z profili stalowych wypełnionych wełną mineralną,
• zamurowanie otworów na pełna wysokość cegłą pełną,
• naprawa i uzupełnienie ubytków w istniejących warstwach posadzkowych po zerwaniu wierzchniej warstwy oraz płytek ceramicznych,
• wykonanie nowych warstw posadzkowych pod panele i płytki ceramiczne,
• wykonanie izolacji przeciwwilgociowych w pomieszczeniach mokrych i kuchni,
• wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych (przemurowania),
• wykonanie uzupełnienia bruzd po prowadzeniu nowych instalacji (np. instalacji elektrycznych, wod-kan, C.O.) - tynk gipsowy kat. II,
• naprawa i uzupełnienie ubytków na istniejących ścianach po zerwaniu okładziny z płytek ceramicznych (pomieszczenia higieniczno-sanitarne),
• wykonanie gładzi gipsowej na ściankach nowo projektowanych i wymagających remontu,
• wykończenie ścian - okładziny ścienne np. płytki ceramiczne, farby lateksowe, (w zależności od przeznaczenia pomieszczenia),
• oczyszczenie i malowanie wszystkich sufitów,
• montaż nowej stolarki drzwiowej i okiennej,
• montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu,
• montaż nowej armatury sanitarnej, kuchennej (umywalki, ustępy itp.),
• wykonanie nowych instalacji: wod.-kan., C.O. wentylacyjnych, elektrycznych wg. projektów branżowych;
Istniejący budynek funkcjonuje jako budynek mieszkalno-techniczny. Ze względu na fakt, że roboty będą wykonywane na terenie „czynnego obiektu” przy organizacji wykonania robót należy uwzględnić:
• zabezpieczenie interesów osób trzecich,
• ochronę środowiska,
• zapewnienie warunków bezpieczeństwa pracy osób pracujących i tych nie związanych z wykonywanymi robotami,
• zapewnienie bezpiecznego dojścia do budynku osób w nim pracujących,
• ogrodzenie terenu budowy,
• organizację zaplecza dla potrzeb wykonawcy,
Inwestycja wymaga uzyskania pozwolenia na budowę. W gestii Zamawiającego jest przedstawienie prawomocnej decyzji o pozwolenie na budowę oraz w związku z tym, że działka znajduje się w strefie ochrony konserwatora zabytków roboty podlegają również uzgodnieniu z Wojewódzkim Konserwatorem Ochrony Zabytków.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót oraz ich zgodność z projektem budowlanym i poleceniami przedstawiciela Zamawiającego.
Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót.
Etap II - wyposażenie mieszkania wspomaganego w meble niezbędne do zamieszkania, sprzęt gospodarstwa domowego i przedmioty codziennego użytku – zgodnie ze szczegółowym opisem wyposażenia mieszkania wspomaganego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1. Dokumentacja projektowa - projekt przebudowy mieszkania na cele mieszkania wspomaganego w budynku wielorodzinnym na dz. nr 323/24 – stanowiący załącznik nr 10 do SWZ;
2. Szczegółowy opis wyposażenia mieszkania wspomaganego – stanowiący załącznik nr 11 do SWZ;
Zamawiający udostępnia przedmiary robót. Ilość robót należy określić na podstawie dokumentacji projektowej. Załączone przedmiary robót należy traktować jako element pomocniczy. Przy określaniu zakresu prac należy pamiętać, że nadrzędnym jest projekt budowlany następnie projekt wykonawczy a najniżej w hierarchii dokumentów określających zakres prac znajdują się przedmiary robót. Tak więc w sytuacji, kiedy przedmiar robót nie zawiera jakichś prac, ale zostały one określone w projekcie budowlanym wykonawca jest zobowiązany je wykonać za kwotę podaną w ofercie. Podobnie w sytuacji, kiedy projekt wykonawczy nie zawierałaby jakichś prac, ale zostałyby one opisane w projekcie budowlanym również wykonawca jest zobowiązany je wykonać za kwotę podaną w ofercie. (Przedmiary stanowią element dokumentacji projektowej będący załącznikiem nr 10 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45410000-4 - Tynkowanie
45261320-3 - Kładzenie rynien
39100000-3 - Meble
39200000-4 - Wyposażenie domowe
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 240461,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II - wyposażenie domu dziennej pomocySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1. Szczegółowy opis wyposażenia domu dziennej pomocy – stanowiący załącznik nr 12 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39200000-4 - Wyposażenie domowe
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
4.5.5.) Wartość części: 20570 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert, określonym w ogłoszeniu o zamówieniu publicznym oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj. do dnia 27.06.2025 r. do godz. 10:00, złożono 1 ofertę na Część I zamówienia. Cena najniższej oferty dla Części I zamówienia przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia. Zamawiający nie zwiększył kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości najniższej oferty w części zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie, zgodnie z przesłanką wynikającą z art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, która stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 441760,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441760,65 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert, określonym w ogłoszeniu o zamówieniu publicznym oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj. do dnia 27.06.2025 r. do godz. 10:00, złożono 2 oferty na Część II zamówienia. Cena najniższej oferty dla Części II zamówienia przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia. Zamawiający nie zwiększył kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości najniższej oferty w części zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie, zgodnie z przesłanką wynikającą z art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, która stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29138,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185976,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KOWAR
więcej: przetargi w Kowarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont w ZSCKR w Mieczysławowie"
- Budowa magazynu na karmę dla żubrów
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli- remont zabezpieczeń przeciwpożarowych
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- "Modernizacja sieci wodociągowej w m. Ożarów w ramach zadania pn.: Modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Mokrsko - etap II"
- Dostosowanie budynku Przychodni w Lwówku Śląskim do potrzeb osób z niepełnosprawnościami obejmujące: remont ko. (...) - PEŁNA NAZWA POST. W INF. DODATKOWYCH.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.