eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Psary › "Wymiana oznakowania nazw ulic na terenie Gminy Psary".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wymiana oznakowania nazw ulic na terenie Gminy Psary”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Malinowicka 4

1.5.2.) Miejscowość: Psary

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 2944921

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/psary

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wymiana oznakowania nazw ulic na terenie Gminy Psary”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edc522e7-0414-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313019

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017439/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Wymiana oznakowania nazw ulic na terenie Gminy Psary.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257519/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wytworzonych tabliczek z nazwami ulic oraz nazwami obiektów publicznych na terenie Gminy Psary w ramach zadania: „Wymiana oznakowania nazw ulic na terenie Gminy Psary”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. Dostawę i montaż wytworzonych tabliczek z nazwami ulic, oraz słupków montażowych określonych w dokumentacji, która stanowią integralną część niniejszego zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ.
2.2. Tabliczki z nazwami ulic i nazwami obiektów publicznych winny być dwustronne, wykonane z blachy stalowej ocynkowanej, zagiętej, o grubości 1,25 mm, malowanej proszkowo. Tablice winny być pokryte z dwóch stron folią odblaskową II generacji. Wszystkie tabliczki będą sygnowane logiem gminy Psary.
2.3. Tabliczki z nazwami ulic i nazwami obiektów publicznych winny być wyposażone w komplet uchwytów do ich montażu na słupkach stalowych o średnicy 60,00 mm. Długość tabliczki winna być zależna od długości nazwy ulicy lub nazwy obiektu publicznego (w przedziale 80 - 120 cm) oraz wysokości 20 cm (dopuszcza się zwiększenie wysokości zależnie od długości tekstu).
2.4. Uchwyty do tabliczek (tj. jedno, dwu, trzy lub czteroramienne) winny być dostosowane do układu skrzyżowań pod kątem układu dróg.
2.5. Słupki do montażu tabliczek winny być wykonane z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 60,00 mm. Długość słupków winna być dostosowana do montażu w terenie zgodnie z projektem i przedmiarem.
2.6. Sprzedaż złomu przy likwidacji słupków i tabliczek zgodnie z Zarządzeniem
nr 120.38.2022 Wójta Gminy Psary z dnia 14 marca 2022r. w sprawie ustalenia zasad sprzedaży złomu przy likwidacji mienia komunalnego (załącznik nr 4).
2.7. Wzór tabliczki wraz z uchwytem znajduje się w Projekcie wymiany oznakowania nazw ulic wraz z obiektami publicznymi na terenie Gminy Psary – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928460-0 - Słupki drogowe

34992200-9 - Znaki drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97984,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172045,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97984,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa „KRUPIŃSCY II” Sp. Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276117395

7.3.3) Ulica: Florowska 2b

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97984,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.