eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Usługi poligraficzne - Druk i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych (bilety, ulotki, karty edukacyjne, kalendarz)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi poligraficzne – Druk i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych (bilety, ulotki, karty edukacyjne, kalendarz)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Mazowieckie w Płocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000285758

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tumska 8

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@muzeumplock.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumplock.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.muzeumplock.bip.org.pl i https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Upowszechnianie kultury, sztuki i edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi poligraficzne – Druk i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych (bilety, ulotki, karty edukacyjne, kalendarz)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1c12894-2a08-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00026746/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Usługi poligraficzne – Druk i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych (plakaty, ulotki, zaproszenia, citylighty itp.)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226892/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271/4/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15446,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi poligraficzne – Druk i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych (bilety, ulotki, karty edukacyjne, kalendarz) dla Muzeum Mazowieckiego w Płocku, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:
1) Bilety do Muzeum Żydów Mazowieckich
Nakład 3000 szt.
Bilety numerowane jednostronnie
Numerowanie po stronie wykonawcy
Kolor numeru – czarny
Format 66x96 mm
Papier 200 gr.
Kolor druku 4+4 CMYK
Kreda mat
Zamawiający przekaże gotowy plik graficzny wykonawcy.
2) Bilety do Skansenu Osadnictwa Nadwiślańskiego w Wiączeminie Polskim
Nakład 3000 szt.
Bilety numerowane jednostronnie
Numerowanie po stronie wykonawcy
Kolor numeru – czarny
Format 210x99 mm
Papier 200 gr.
Kolor druku 4+4 CMYK
Kreda mat
Zamawiający przekaże gotowy plik graficzny wykonawcy.
3) Ulotka Skansenu Osadnictwa Nadwiślańskiego w Wiączeminie Polskim
Nakład 3000 szt.
Format A4 składane do A5
Nadruk dwustronny
Papier gr. 200
Kolor druku 4+4 CMYK
Kreda mat
Zamawiający przekaże gotowy plik graficzny wykonawcy.

4) Ulotka Spichlerza – działu etnograficznego Muzeum Mazowieckiego w Płocku
Nakład 3000 szt.
Format A4 składane do A5
Nadruk dwustronny
Papier gr. 200
Kolor druku 4+4 CMYK
Kreda mat
Zamawiający przekaże gotowy plik graficzny wykonawcy.
5) Ulotka ART DECO
Nakład 5000 sztuk
Format 10 stron DL składane w Z
Papier gr. 180
Kolor druku 4+4 CMYK
Kreda mat
Zamawiający przekaże gotowy plik graficzny wykonawcy.
6) Kalendarz Muzeum Mazowieckiego w Płocku
Nakład 300 szt.
Format B2 500x707mm
Stron – 12 plus okładka (w sumie 13)
Papier gr. 350
Kolor druku CMYK 4+0
Kreda mat
Na sprężynie
Zamawiający przekaże gotowy plik graficzny wykonawcy.
7) Karta edukacyjna do wystawy art deco
Nakład 1000 sztuk
Format A2 składane do A4
Karton 250 gr.
Kolor druku CMYK 4+4
Zamawiający przekaże gotowy plik graficzny wykonawcy.
8) Bilety pamiątkowe na wystawę art deco
Nakład 3000 szt.
Bilety numerowane jednostronnie
Numerowanie po stronie wykonawcy
Kolor numeru – czarny
Format 66x96 mm
Papier 200 gr.
Kolor druku 4+4 CMYK
Kreda mat
Zamawiający przekaże gotowy plik graficzny wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19163,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22978,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19163,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa REMI Adam Krokowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470164138

7.3.3) Ulica: ul. Strażacka 35

7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-382

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19163,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.