Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00281044/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów, narzędzi i urządzeń do realizacji kursów zawodowych w Zespole Szkół Budowlanych w Chorzowie – I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Budowlanych im. K. K. Baczyńskiego w Chorzowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000695628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 53
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 241 34 75
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsb-chorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsb-chorzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zefo.chorzow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Technikum Mechaniczno-Elektryczne im. Nikoli Tesli w Chorzowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272112550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 37
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-506
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 246 56 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teslachorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: teslachorzow.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa materiałów, narzędzi i urządzeń do realizacji kursów zawodowych w Zespole Szkół Budowlanych w Chorzowie – I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-828beeac-4c86-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312991
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016177/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup i dostawa materiałów, narzędzi i urządzeń do realizacji kursów zawodowych w Zespole Szkół Budowlanych w Chorzowie - 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
• Projekt RPSL.11.02.03-24-056F/19 „Zwiększamy kompetencje zawodowe dla współczesnego rynku pracy” • Projekt RPSL.11.02.03-24-055B/19 „Technikum Mechaniczno-Elektryczne im. Nikoli Tesli w Chorzowie kuźnią kompetencji zawodowych”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281044/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/ZP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 475922,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 22819,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Materiały do realizacji kursu „Brukarstwo”Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 25m2 kostek brukowych o różnych kształtach, 10m2 kostek granitowych, 50 szt. obrzeży betonowych, 31 szt. korytek odwodnieniowych, 10 szt. koryt odwodnieniowych z kratką metalową, 15 ton piasku oraz 40 worków cementu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14211000-3 - Piasek
44111200-3 - Cement
44113100-6 - Materiały chodnikowe
4.5.5.) Wartość części: 7143,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt. zagęszczarki płytowej, 2 szt. szlifierek kątowych z tarczami do betonu, 3 zestawy łopat, szpadli, grabi i innych drobnych narzędzi oraz 1 szt. gilotyny do cięcia kostki brukowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43315000-4 - Maszyny do zagęszczania gruntu
43414000-8 - Szlifierki
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 4284,38 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 zestawu rusztowania elewacyjnego i 1 szt. rusztowania przejezdnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44212310-5 - Rusztowania
4.5.5.) Wartość części: 11392,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tym zakresie zostało unieważnione, ponieważ w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 02.12.2021 r. do godziny 11:00 w zakresie wszystkich części nie złożono żadnej oferty (brak ofert).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tym zakresie zostało unieważnione, ponieważ w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 02.12.2021 r. do godziny 11:00 w zakresie wszystkich części nie złożono żadnej oferty (brak ofert).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tym zakresie zostało unieważnione, ponieważ w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 02.12.2021 r. do godziny 11:00 w zakresie wszystkich części nie złożono żadnej oferty (brak ofert).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Zabezpieczenie przeciwwilgociowe ścian w pomieszczeniach zaplecza sali gimnastycznej i sanitariatów w Liceum Ogólnokształcącym nr 1 w Chorzowie przy ul. Dąbrowskiego 36
- Dostawa preparatów przeznaczonych do dezynfekcji na okres 24 miesięcy.
- "Świadczenie usługi ochrony mienia w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie w II półroczu 2024 r."
- 2 Budynek dla otocjonów
- Dostawa wraz z wdrożeniem i konfiguracją przełączników szkieletowych oraz usługa konfiguracji i wdrożenie segmentacji sieci szpitalnej
- "Dostawa samochodu ciężarowego - wywrotka na potrzeby związane z utrzymaniem zieleni w Parku Śląskim."
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Aleksandrow, obręb Aleksandrów Czwarty
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- "Modernizacja placu apelowego Szkoły Podstawowej Nr 15 w Jaworznie, ul. Leśna 49 - dostosowanie wejścia dla osób niepełnosprawnych"
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Dostawa mieszanek cementowych samozagęszczających
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.