Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00275585/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie wyjazdu szkoleniowego uwzględniającego program kształtujący umiejętności interpersonalne jednostki w ramach projektu Regionalna Akademia Dzieci i Młodzieży pt. „Zimowa droga na szczyt"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W KOŁOBRZEGU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331012774
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 11
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@kolobrzeg.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcprkolobrzeg.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/powiatkolobrzeski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie wyjazdu szkoleniowego uwzględniającego program kształtujący umiejętności interpersonalne jednostki w ramach projektu Regionalna Akademia Dzieci i Młodzieży pt. „Zimowa droga na szczyt"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b02d817-4911-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311933
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000721/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przeprowadzenie wyjazdu szkoleniowego uwzględniającego program kształtujący umiejętności interpersonalne jednostki w ramach projektu Regionalna Akademia Dzieci i Młodzieży.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalna Akademia Dzieci i Młodzieży2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275585/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS.272.3.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie wyjazdu szkoleniowego uwzględniającego program kształtujący umiejętności interpersonalne jednostki w ramach projektu Regionalna Akademia dzieci i Młodzieży pt. „Zimowa droga na szczyt” pod koniec stycznia następnego roku tj. od 29.01.2022r. - 05.02.2022r. w ramach działania 7.6 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2021-2023.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) zwanej dalej „ustawą” informuje, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie.Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 3 ustawy - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej ofert.
Uzasadnienie faktyczne:
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia w wysokości 160.000.00 zł /brutto/.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wyżej wymienione zadanie w wyznaczonym terminie składania ofert złożono 4 oferty.
Oferta która otrzymała największa liczbę punktów to oferta Elżbiety Dudy, której cena wynosi 202.650.00 zł /brutto/ i przewyższa tym samym środki finansowe jakie Zamawiający planował przeznaczyć na realizację w/w zadania. Komisja nie może zwiększyć swoich środków do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia powinno zostać unieważnione na podstawia oraz 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. DZ. U. Z 2021r. poz. 1129 ze zm.) – cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawia art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (t.j. DZ. U. Z 2021r. poz. 1129 ze zm.) – cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Wobec powyższego prowadzone postępowanie zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202650 PLN
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Kołobrzeg
- Dostawa ładunków, staplerów, nożyczek oraz trokarów wraz z pozostałym sprzętem stosowanym na bloku operacyjnym Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Dostawa artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Remont głównego zasilania wody w S.U. MUSZELKA
- Remont instalacji sanitarnych w hydroforni solankowej w Kołobrzegu
- Remont balkonów w budynku przy ul. J. Chodkiewicza 3AB w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie wykładów oraz warsztatów na terenie województwa zachodniopomorskiego w ramach realizowanej operacji pn. "Obowiązki rolnika w świetle ustawy Prawo wodne" - etap IV
- Organizacja Pikniku Rodzinnego PAŻP.
- Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych podczas trwania XXXVII konferencji Zagadnienia Surowców Energetycznych w Gospodarce Krajowej w dniach 20 października 2024 r. -23 października 2024 r.
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia dla pracowników sądów okręgu tarnowskiego.
- Kompleksowa organizacja wycieczek turystycznych dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów - II postępowanie przetargowe
- Przeprowadzenie szkolenia pn.: "Podstawy księgowości z elementami kadrowo-płacowymi"
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.