eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów2024 Dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na potrzeby żywieniowe do Szkoły Podstawowej nr 1 w Miechowie



Ogłoszenie z dnia 2025-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
2024 Dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na potrzeby żywieniowe do Szkoły Podstawowej nr 1 w Miechowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Miechowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000732789

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M. Konopnickiej 13

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jedynkamiechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jedynkamiechow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ebcd435-3d4b-4f9d-bdce-696d290bbcd5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

2024 Dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na potrzeby żywieniowe do Szkoły Podstawowej nr 1 w Miechowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ebcd435-3d4b-4f9d-bdce-696d290bbcd5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00310932

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00405257/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na potrzeby żywieniowe do Szkoły Podstawowej nr 1 w Miechowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405831

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 249897,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa jaj:
1. Jaja rozmiar „M” Szt. 2500

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin
1 Mąka pszenna poznańska kg 300
2 Sól 1kg kg 150
3 Cukier 1kg kg 600
4 Ryż sypki 1kg kg 400
5 Kasza jęczmienna sypka 1kg kg 100
6 Przyprawa do potraw warzywna 200g szt. 100
7 Koncentrat pomidorowy 30% 180g szt. 500
8 Przyprawa MAGGI 1l. szt. 50
9 Rosołki drobiowe 60g szt. 300
10 Makaron świdry 1kg szt. 500
11 Makaron nitki 1kg szt. 100
12 Olej 0,9 – 1.0 litr szt. 400
13 Barszcz biały butelka 0,5l szt. 200
14 Zupa grochowa w proszku 75g op. 10
15 Buraczki tarte słoik 1l szt. 200
16 Zupa pieczarkowa 60-75g op. 20
17 Sałatka z czerwonej kapusty słoik 1l szt. 200
18 Papryka słodka mielona 20g op. 5
19 Pieprz ziołowy 20g op. 20
20 Pieprz prawdziwy mielony 17-20g op. 15
21 Kwasek cytrynowy 20g op. 5
22 Liście laurowe 6-8g op. 5
23 Ziele angielskie 15g op. 5
24 Kminek 20g op. 5
25 Majeranek 8-10g op. 20
26 Sól czosnkowa 30g op. 20
27 Ocet 0,5l szt. 100
28 Chrzan tarty w słoiku 180-200g szt. 150
29 Kasza jęczmienna saszetki szt. 600
30 Makaron muszelki 1kg szt. 300
31 Mus owocowy (100-150g) szt. 2000
32 Mąka ziemniaczana 0,50kg kg 10
33 Kasza manna 1kg szt. 20
34 Sos słodko-kwaśny 500-600g szt. 400
35 Sos do spaghetti 500-600g szt. 400
36 Bazylia 10g op. 4
37 Makaron kolanko duże 1kg kg 500
38 Ogórek konserwowy 0,9 – 1.0 litr szt. 250
39 Koncentrat bar. czerwonego 0,3-0,4l szt. 60
40 Oliwa z oliwek 1l szt. 15
41 Groszek konserwowy puszka 400g szt. 80
42 Majonez słoik 650g szt. 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 65000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin
1 Łopatka b/k kg 700
2 Schab z kością kg 400
3 Słonina kg 50
4 Kurczak kg 500
5 Udka z kurczaka kg 700
6 Filet z kurczaka kg 800
7 Filet z indyka kg 250
9 Korpus z kurczaka kg 600
10 Boczek wędzony kg 70
11 Kiełbasa biała kg 200
12 Kiełbasa podwawelska kg 200
13 Smalec kostka 200-250g szt. 200
14 Szynka kulka bez kości kg 200
15 Udziki drobiowe bez skóry i kości kg 150
16 Udziec wołowy kg 100
17 Antrykot kg 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa mrożonek owocowo-warzywnych
1 Mieszanka kompotowa kg 400
2 Zupa jarzynowa kg 80
3 Kalafior mrożony kg 60
4 Brokuł mrożony kg 60
5 Szpinak mrożony liść kg 50
6 Truskawka mrożona kg 400

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich
1 Margaryna mleczna 250g szt. 400
2 Śmietana 18% 300-350g szt. 200
3 Śmietana 30 % 500ml szt. 1000
4 Masło 82% 200-250g szt. 250
5 Ser biały tłusty kg 250
6 Jogurt naturalny 300-350g szt 100
7 Jogurt owocowy 100-150g (zawartość owoców min. 40%) szt 2000
8 Serek homogenizowany 100-150g szt 2000

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa pieczywa
1 Chleb 600 - 700g szt. 1000
2 Bułki zwykłe 100g szt. 300
3 Bułka tarta 1kg szt. 180
4 Chleb razowy szt 150

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 13000 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa ryb i przetworów rybnych
1 Filet rybne mrożone MINTAJ glazura 20 - 25% kg 200
2 Filet rybny mrożony MIRUNA glazura 20-25% kg 200 3Filet rybny mrożony DORSZ glazura 20-25% kg 200
4 Paluszki rybne (min. 65% zawartości ryby MINTAJ lub MORSZCZUK) kg 200

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 43000 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw
1 Ziemniaki kg 6000
2 Marchew kg 750
3 Pietruszka korzeń kg 300
4 Seler kg 300
5 Buraki czerwone kg 100
6 Cebula kg 100
7 Kapusta biała kg 200
8 Kapusta czerwona kg 100
9 Kapusta kiszona kg 600
10 Ogórek kiszony kg 400
11 Fasola Jaś średni kg 150
12 Jabłka kg 1000
13 Kapusta pekińska kg 300
14 Kapusta biała młoda (ceny za V – VI) kg 100
15 Ogórek świeży ceny za V – VI) kg 200
16 Fasola drobna kg 20
17 Truskawki (V-VI) kg 120
18 Mandarynki kg 300
19 Banany kg 300
20 Śliwki (IX-X) kg 150
21 Gruszki kg 400
22 Kiwi kg 400
23 Nektarynki kg 400
24 Pomarańcze kg 300
25 Sałata zielona szt. 300
26 Winogrona (XI-XI) kg 300
27 Arbuz (XI,X,V,VI) kg 700
28 Czereśnie (V,VI) kg 300
29 Morele suszone kg 100
30 Zimniak młody (V,VI) kg 1000
31 Ogórek świeży (IX-XI) kg 150
32 Sałata lodowa szt 150
33 Seler naciowy szt 200
34 Grapefruit szt 500
35 Koper nać szt 300
36 Pietruszka nać szt 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 75000 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa mrożonek mącznych
1 Pierogi z mięsem (ręcznie klejone, zawartość farszu min. 40%) kg 200
2 Pierogi z serem (ręcznie klejone, zawartość farszu min. 40%) kg 200
3 Pierogi z serem
i szpinakiem (ręcznie klejone, zawartość farszu min. 40%) kg 200
4 Pierogi ruskie (ręcznie klejone, zawartość farszu min. 40%) kg 200
5 Pierogi z całą truskawką (ręcznie klejone, zawartość farszu min. 40%) kg 200
6 Pierogi z serem
i jagodami (ręcznie klejone, zawartość farszu min. 40%) kg 200
7 Pierogi z mięsem
i kapustą (ręcznie klejone, zawartość farszu min. 40%) kg 200
8 Uszka z mięsem (ręcznie klejone, zawartość farszu min. 40%) kg 100
9 Uszka z kapustą
i grzybami (ręcznie klejone, zawartość farszu min. 40%) kg 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 25000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAREX8 Karolina Rozwadowska , Dariusz Rozwadowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591512314

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-10 do 2025-06-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34968,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42491,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34968,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8680000752

7.3.4) Miejscowość: Bochnia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34968,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-10 do 2025-06-27

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81125 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84078,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81125 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAREX8

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591512314

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81125 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-10 do 2025-06-27

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7352,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11124,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7352,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE PINGWINEK JUSTYNA ŚWIERCZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 6572716168

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7352,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-10 do 2025-06-27

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22835,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28029,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22835,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „KAREX8” s.c. Karolina Rozwadowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 659151231

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22835,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-10 do 2025-06-27

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6777,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6777,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6777,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIEKARNIA NA OGRODOWEJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591508301

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6777,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-10 do 2025-06-27

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14647,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19467 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14647,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE PINGWINEK JUSTYNA ŚWIERCZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 6572716168

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14647,5 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-10 do 2025-06-27

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80965,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURTOWNIA SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWA CEREK JANUSZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591016265

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-10 do 2025-06-27

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19992 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38218 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19992 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe „PINGWINEK” Justyna Świercz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572716168

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19992 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-10 do 2025-06-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.