Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00263152/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica i opieka nad nimi w roku szkolnym 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510333652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa
1.5.2.) Miejscowość: Nidzica
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 625 24 57
1.5.8.) Numer faksu: 89 625 24 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@nidzica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bipcuw.nidzica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-deb48ec4-9950-4043-8810-0b0c38f02eba1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica i opieka nad nimi w roku szkolnym 2025/20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-deb48ec4-9950-4043-8810-0b0c38f02eba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00310925
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015741/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica i opieka nad nimi w roku szkolnym 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263152
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.2710.3.2025.JD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 481498,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje usługi transportu uczniów wraz z zapewnieniem opieki.2.Z przewozów będą korzystać uczniowie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych, uczniowie szkół podstawowych oraz wychowankowie przedszkola.
3.Usługa będzie świadczona w dni nauki szkolnej wg ustalonego przez Wykonawcę w uzgodnieniu z dyrektorami szkół rozkładu kursów autobusów, który będzie dostosowany do planów zajęć placówki. Ostateczna decyzja o szczegółowym rozkładzie godzin dowozów i odwozów uczniów należy do dyrektorów poszczególnych placówek. Wykonawca w terminie do 4 sierpnia 2025 r. zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu zezwolenie na przewozy regularne w transporcie drogowym na poszczególnych trasach oraz oświadczenie dotyczące sposobu przekazywania faktur do Zamawiającego, wybranego spośród wskazanych w § 13 ust. 4 umowy.
4.Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024, poz. 1251) i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024, poz. 502 ze zm.) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 ze zm.).
5.Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi.
6.Podmiot, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości dowożonych uczniów. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi dysponować odpowiednią liczbą pojazdów tzn. jeden pojazd może obsługiwać tylko jedną trasę w ramach danej części zamówienia.
7.Pod pojęciem usługa transportu rozumie się bezpieczne dowożenie dzieci z miejsca ich zamieszkania do szkoły oraz odwożenie ze szkoły do miejsca zamieszkania tj. wsiadanie i wysiadanie dzieci następuje na obowiązujących przystankach komunikacyjnych położonych najbliżej miejsca zamieszkania ucznia w danej miejscowości i najbliżej szkoły, do której uczeń uczęszcza. Wykonawca musi realizować usługę za pomocą osób posiadających odpowiednie uprawnienia do wykonywania zamówienia, przy czym jeden kierowca może obsługiwać tylko jedną trasę.
8.Pod pojęciem zapewnienia opieki przez opiekuna rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa uczniom podczas przejazdu, przy wsiadaniu i wysiadaniu z autobusu oraz podczas przejścia do szkoły. Opiekunem uczniów nie może być kierowca autobusu. Opiekun autobusu ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do autobusu na przystanku w swojej miejscowości bądź odebrania ich ze świetlicy szkolnej. Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą rodzice/ opiekunowie prawni. Podczas dowozu opiekun szkolnego autobusu odprowadza uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i przekazuje ich wyznaczonej przez dyrektora osobie. Podczas odwozu opiekun autobusu odbiera uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i wprowadza do autobusu zgodnie z ustalonym porządkiem. Opiekun ma obowiązek posiadania listy obecności dzieci dowożonych/odwożonych do placówki. Opiekun autobusu pilnuje ładu i porządku podczas wsiadania uczniów i zajmowania miejsc. Otwiera drzwi pojazdu i wychodzi na zewnątrz, aby sprawdzić, czy wsiadanie i wysiadanie odbywa się bezpiecznie. Informuje wychowawcę o niewłaściwym zachowaniu uczniów. W razie zagrożenia bezpieczeństwa nie dopuszcza do przewozu uczniów. Podejmuje decyzje w sytuacjach awarii, wypadku lub trudnych warunków pogodowych. Po zakończeniu przewozu sprawdza pojazd i zgłasza znalezione przedmioty kierowcy oraz dyrektorowi szkoły. W każdym autobusie musi być opiekun.
9. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie świadczenia usług z udziałem uczniów do wprowadzenia i stosowania „Standardów Ochrony Małoletnich” zgodnych z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r., poz. 1802 ze zm.) oraz wypełniania wszystkich ciążących na nim obowiązków wynikających z w/w ustawy.
10.Dowożenie uczniów na wskazanych trasach będzie realizowane na podstawie biletów miesięcznych, które będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. Łączne zamówienie może też złożyć Zamawiający.
11.Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.
12. Przedmiot zamówienia w danej części obejmuje: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych i opieka nad nimi na trasach:
I- Nidzica-Żelazno-Bolejny-Wólka Orłowska-Łyński Młyn-Orłowo-Łyna-Wietrzychowo-Łyna-Nidzica (pojedyncza pętla)
autobus min. 35 osobowy ( 1 przywóz, 2 odwozy)
Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
Żelazno-Łyna- Żelazno - 14 biletów (w tym 1 bilet 3-4 latki)
Bolejny- Łyna- Bolejny- 6 biletów
Wólka Orłowska-Łyna- Wólka Orłowska- 6 biletów (w tym 1 bilet 3-4 latki)
Orłowo-Łyna- Orłowo- 9 biletów
Wietrzychowo- Łyna- Wietrzychowo- 15 biletów (w tym 2 bilety 3-4 latki)
II- Nidzica-Wietrzychówko -Łyna-Bujaki- Dobrzyń-Łyna - Nidzica
(pojedyncza pętla)
bus min. 21 osobowy ( 1 przywóz, 2 odwozy)
Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
Wietrzychówko- Łyna- Wietrzychówko- 1 bilet
Bujaki- Łyna- Bujaki- 4 bilety (w tym 1 bilet 3-4 latki)
Dobrzyń- Łyna- Dobrzyń- 17 biletów
Nidzica- Łyna- Nidzica - 1 bilet
III – Nidzica- Likusy- Łyna- Radomin- Napiwoda- Nibork II- Nidzica
(pojedyncza pętla)
bus min. 14 osobowy (1przywóz, 2 odwozy)
Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
Nibork II- Nidzica- Nibork II- 6 biletów
Likusy- Napiwoda- Likusy- 1 bilet
Radomin- Napiwoda- Radomin - 2 bilety
Radomin- Nidzica- Radomin- 5 biletów
Określona ilość biletów miesięcznych jest ilością szacunkową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 120390,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje usługi transportu uczniów wraz z zapewnieniem opieki.2.Z przewozów będą korzystać uczniowie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych, uczniowie szkół podstawowych oraz wychowankowie przedszkola.
3.Usługa będzie świadczona w dni nauki szkolnej wg ustalonego przez Wykonawcę w uzgodnieniu z dyrektorami szkół rozkładu kursów autobusów, który będzie dostosowany do planów zajęć placówki. Ostateczna decyzja o szczegółowym rozkładzie godzin dowozów i odwozów uczniów należy do dyrektorów poszczególnych placówek. Wykonawca w terminie do 4 sierpnia 2025 r. zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu zezwolenie na przewozy regularne w transporcie drogowym na poszczególnych trasach oraz oświadczenie dotyczące sposobu przekazywania faktur do Zamawiającego, wybranego spośród wskazanych w § 13 ust. 4 umowy.
4.Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024, poz. 1251) i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024, poz. 502 ze zm.) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 ze zm.).
5.Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi.
6.Podmiot, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości dowożonych uczniów. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi dysponować odpowiednią liczbą pojazdów tzn. jeden pojazd może obsługiwać tylko jedną trasę w ramach danej części zamówienia.
7.Pod pojęciem usługa transportu rozumie się bezpieczne dowożenie dzieci z miejsca ich zamieszkania do szkoły oraz odwożenie ze szkoły do miejsca zamieszkania tj. wsiadanie i wysiadanie dzieci następuje na obowiązujących przystankach komunikacyjnych położonych najbliżej miejsca zamieszkania ucznia w danej miejscowości i najbliżej szkoły, do której uczeń uczęszcza. Wykonawca musi realizować usługę za pomocą osób posiadających odpowiednie uprawnienia do wykonywania zamówienia, przy czym jeden kierowca może obsługiwać tylko jedną trasę.
8.Pod pojęciem zapewnienia opieki przez opiekuna rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa uczniom podczas przejazdu, przy wsiadaniu i wysiadaniu z autobusu oraz podczas przejścia do szkoły. Opiekunem uczniów nie może być kierowca autobusu. Opiekun autobusu ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do autobusu na przystanku w swojej miejscowości bądź odebrania ich ze świetlicy szkolnej. Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą rodzice/ opiekunowie prawni. Podczas dowozu opiekun szkolnego autobusu odprowadza uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i przekazuje ich wyznaczonej przez dyrektora osobie. Podczas odwozu opiekun autobusu odbiera uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i wprowadza do autobusu zgodnie z ustalonym porządkiem. Opiekun ma obowiązek posiadania listy obecności dzieci dowożonych/odwożonych do placówki. Opiekun autobusu pilnuje ładu i porządku podczas wsiadania uczniów i zajmowania miejsc. Otwiera drzwi pojazdu i wychodzi na zewnątrz, aby sprawdzić, czy wsiadanie i wysiadanie odbywa się bezpiecznie. Informuje wychowawcę o niewłaściwym zachowaniu uczniów. W razie zagrożenia bezpieczeństwa nie dopuszcza do przewozu uczniów. Podejmuje decyzje w sytuacjach awarii, wypadku lub trudnych warunków pogodowych. Po zakończeniu przewozu sprawdza pojazd i zgłasza znalezione przedmioty kierowcy oraz dyrektorowi szkoły. W każdym autobusie musi być opiekun.
9. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie świadczenia usług z udziałem uczniów do wprowadzenia i stosowania „Standardów Ochrony Małoletnich” zgodnych z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r., poz. 1802 ze zm.) oraz wypełniania wszystkich ciążących na nim obowiązków wynikających z w/w ustawy.
10.Dowożenie uczniów na wskazanych trasach będzie realizowane na podstawie biletów miesięcznych, które będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. Łączne zamówienie może też złożyć Zamawiający.
11.Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.
12. Przedmiot zamówienia w danej części obejmuje: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych i opieka nad nimi na trasach:
I- Nidzica- Robaczewo- Zagrzewo-Nidzica ( pojedyncza pętla)
autobus min. 40 osobowy ( 1 przywóz, 2 odwozy)
Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
Robaczewo- Nidzica-Robaczewo- 8 biletów
Zagrzewo-Nidzica- Zagrzewo- 32 bilety
II- Nidzica-Kolonia Kanigowo-Pawliki-Kamionka-Kanigowo-Siemiątki-Nidzica ( pojedyncza pętla)
autobus min.35 osobowy (1 przywóz, 2 odwozy)
Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
Kolonia Kanigowo-Nidzica- Kolonia Kanigowo- 2 bilety
Kamionka- Nidzica-Kamionka- 4 bilety
Kanigowo-Nidzica- Kanigowo- 26 biletów (w tym 2 bilety 3-4 latki)
Siemiątki- Nidzica- Siemiątki- 3 bilety
Określona ilość biletów miesięcznych jest ilością szacunkową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 131655,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje usługi transportu uczniów wraz z zapewnieniem opieki.2.Z przewozów będą korzystać uczniowie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych, uczniowie szkół podstawowych oraz wychowankowie przedszkola.
3.Usługa będzie świadczona w dni nauki szkolnej wg ustalonego przez Wykonawcę w uzgodnieniu z dyrektorami szkół rozkładu kursów autobusów, który będzie dostosowany do planów zajęć placówki. Ostateczna decyzja o szczegółowym rozkładzie godzin dowozów i odwozów uczniów należy do dyrektorów poszczególnych placówek. Wykonawca w terminie do 4 sierpnia 2025 r. zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu zezwolenie na przewozy regularne w transporcie drogowym na poszczególnych trasach oraz oświadczenie dotyczące sposobu przekazywania faktur do Zamawiającego, wybranego spośród wskazanych w § 13 ust. 4 umowy.
4.Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024, poz. 1251) i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024, poz. 502 ze zm.) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 ze zm.).
5.Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi.
6.Podmiot, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości dowożonych uczniów. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi dysponować odpowiednią liczbą pojazdów tzn. jeden pojazd może obsługiwać tylko jedną trasę w ramach danej części zamówienia.
7.Pod pojęciem usługa transportu rozumie się bezpieczne dowożenie dzieci z miejsca ich zamieszkania do szkoły oraz odwożenie ze szkoły do miejsca zamieszkania tj. wsiadanie i wysiadanie dzieci następuje na obowiązujących przystankach komunikacyjnych położonych najbliżej miejsca zamieszkania ucznia w danej miejscowości i najbliżej szkoły, do której uczeń uczęszcza. Wykonawca musi realizować usługę za pomocą osób posiadających odpowiednie uprawnienia do wykonywania zamówienia, przy czym jeden kierowca może obsługiwać tylko jedną trasę.
8.Pod pojęciem zapewnienia opieki przez opiekuna rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa uczniom podczas przejazdu, przy wsiadaniu i wysiadaniu z autobusu oraz podczas przejścia do szkoły. Opiekunem uczniów nie może być kierowca autobusu. Opiekun autobusu ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do autobusu na przystanku w swojej miejscowości bądź odebrania ich ze świetlicy szkolnej. Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą rodzice/ opiekunowie prawni. Podczas dowozu opiekun szkolnego autobusu odprowadza uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i przekazuje ich wyznaczonej przez dyrektora osobie. Podczas odwozu opiekun autobusu odbiera uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i wprowadza do autobusu zgodnie z ustalonym porządkiem. Opiekun ma obowiązek posiadania listy obecności dzieci dowożonych/odwożonych do placówki. Opiekun autobusu pilnuje ładu i porządku podczas wsiadania uczniów i zajmowania miejsc. Otwiera drzwi pojazdu i wychodzi na zewnątrz, aby sprawdzić, czy wsiadanie i wysiadanie odbywa się bezpiecznie. Informuje wychowawcę o niewłaściwym zachowaniu uczniów. W razie zagrożenia bezpieczeństwa nie dopuszcza do przewozu uczniów. Podejmuje decyzje w sytuacjach awarii, wypadku lub trudnych warunków pogodowych. Po zakończeniu przewozu sprawdza pojazd i zgłasza znalezione przedmioty kierowcy oraz dyrektorowi szkoły. W każdym autobusie musi być opiekun.
9. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie świadczenia usług z udziałem uczniów do wprowadzenia i stosowania „Standardów Ochrony Małoletnich” zgodnych z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r., poz. 1802 ze zm.) oraz wypełniania wszystkich ciążących na nim obowiązków wynikających z w/w ustawy.
10.Dowożenie uczniów na wskazanych trasach będzie realizowane na podstawie biletów miesięcznych, które będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. Łączne zamówienie może też złożyć Zamawiający.
11.Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.
12. Przedmiot zamówienia w danej części obejmuje: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych i opieka nad nimi na trasach:
I- Nidzica-Módłki-Grzegórzki-Kolonia Grzegórzki- Bartoszki-Waszulki-Nidzica-Piotrowice-Magdaleniec-Nidzica (pojedyncza pętla)
autobus min. 48 osobowy ( 1 przywóz, 2 odwozy)
Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
Módłki- Nidzica- Módłki- 9 biletów (w tym 1 bilet 3-4 latki)
Grzegórzki- Nidzica- Grzegórzki- 18 biletów (w tym 2 bilety 3-4 latki)
Bartoszki- Nidzica- Bartoszki- 20 biletów (w tym 5 biletów 3-4 latki)
Waszulki- Nidzica- Waszulki- 1 bilet
Piotrowice- Nidzica- Piotrowice- 5 biletów
Magdaleniec- Nidzica- Magdaleniec- 11 biletów (w tym 2 bilety 3-4 latki)
II- Nidzica-Rozdroże-Nidzica- Szerokopaś-Litwinki-Nidzica
autobus min.29 osobowy, ( 1 przywóz, 2 odwozy)
Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
Rozdroże- Nidzica- Rozdroże- 29 biletów
Szerokopaś- Nidzica- Szerokopaś- 6 biletów
Litwinki (przystanek ul. Szerokopaś) - Nidzica- Litwinki (przystanek ul. Szerokopaś) - 9 biletów
Określona ilość biletów miesięcznych jest ilością szacunkową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 123292,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje usługi transportu uczniów wraz z zapewnieniem opieki.2.Z przewozów będą korzystać uczniowie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych, uczniowie szkół podstawowych oraz wychowankowie przedszkola.
3.Usługa będzie świadczona w dni nauki szkolnej wg ustalonego przez Wykonawcę w uzgodnieniu z dyrektorami szkół rozkładu kursów autobusów, który będzie dostosowany do planów zajęć placówki. Ostateczna decyzja o szczegółowym rozkładzie godzin dowozów i odwozów uczniów należy do dyrektorów poszczególnych placówek. Wykonawca w terminie do 4 sierpnia 2025 r. zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu zezwolenie na przewozy regularne w transporcie drogowym na poszczególnych trasach oraz oświadczenie dotyczące sposobu przekazywania faktur do Zamawiającego, wybranego spośród wskazanych w § 13 ust. 4 umowy.
4.Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024, poz. 1251) i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024, poz. 502 ze zm.) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 ze zm.).
5.Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi.
6.Podmiot, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości dowożonych uczniów. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi dysponować odpowiednią liczbą pojazdów tzn. jeden pojazd może obsługiwać tylko jedną trasę w ramach danej części zamówienia.
7.Pod pojęciem usługa transportu rozumie się bezpieczne dowożenie dzieci z miejsca ich zamieszkania do szkoły oraz odwożenie ze szkoły do miejsca zamieszkania tj. wsiadanie i wysiadanie dzieci następuje na obowiązujących przystankach komunikacyjnych położonych najbliżej miejsca zamieszkania ucznia w danej miejscowości i najbliżej szkoły, do której uczeń uczęszcza. Wykonawca musi realizować usługę za pomocą osób posiadających odpowiednie uprawnienia do wykonywania zamówienia, przy czym jeden kierowca może obsługiwać tylko jedną trasę.
8.Pod pojęciem zapewnienia opieki przez opiekuna rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa uczniom podczas przejazdu, przy wsiadaniu i wysiadaniu z autobusu oraz podczas przejścia do szkoły. Opiekunem uczniów nie może być kierowca autobusu. Opiekun autobusu ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do autobusu na przystanku w swojej miejscowości bądź odebrania ich ze świetlicy szkolnej. Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą rodzice/ opiekunowie prawni. Podczas dowozu opiekun szkolnego autobusu odprowadza uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i przekazuje ich wyznaczonej przez dyrektora osobie. Podczas odwozu opiekun autobusu odbiera uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i wprowadza do autobusu zgodnie z ustalonym porządkiem. Opiekun ma obowiązek posiadania listy obecności dzieci dowożonych/odwożonych do placówki. Opiekun autobusu pilnuje ładu i porządku podczas wsiadania uczniów i zajmowania miejsc. Otwiera drzwi pojazdu i wychodzi na zewnątrz, aby sprawdzić, czy wsiadanie i wysiadanie odbywa się bezpiecznie. Informuje wychowawcę o niewłaściwym zachowaniu uczniów. W razie zagrożenia bezpieczeństwa nie dopuszcza do przewozu uczniów. Podejmuje decyzje w sytuacjach awarii, wypadku lub trudnych warunków pogodowych. Po zakończeniu przewozu sprawdza pojazd i zgłasza znalezione przedmioty kierowcy oraz dyrektorowi szkoły. W każdym autobusie musi być opiekun.
9. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie świadczenia usług z udziałem uczniów do wprowadzenia i stosowania „Standardów Ochrony Małoletnich” zgodnych z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r., poz. 1802 ze zm.) oraz wypełniania wszystkich ciążących na nim obowiązków wynikających z w/w ustawy.
10.Dowożenie uczniów na wskazanych trasach będzie realizowane na podstawie biletów miesięcznych, które będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. Łączne zamówienie może też złożyć Zamawiający.
11.Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.
12. Przedmiot zamówienia w danej części obejmuje: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych i opieka nad nimi na trasach:
I- Nidzica-Piątki-Olszewo-Borowy Młyn-Kolonia Piątki-Tatary-Kolonia Tatary- Nidzica-Waszulki-Kolonia Waszulki- Nidzica (pojedyncza pętla)
autobus min.23 osobowy (1 przywóz, 2 odwozy)
Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
Piątki- Nidzica- Piątki- 13 biletów (w tym 1 bilet 3-4 latki)
Borowy Młyn- Nidzica- Borowy Młyn- 1 bilet
Kolonia Piątki- Nidzica- Kolonia Piątki- 1 bilet
Tatary- Nidzica- Tatary- 7 biletów
Kolonia Tatry- Nidzica- Kolonia Tatry- 1 bilet
Waszulki- Nidzica- Waszulki - 15 biletów
II- Nidzica- Załuski- Frąknowo- Mogiłowo- Rączki- Januszkowo- Michałki- Szkotowo-Rączki-Załuski-Litwinki-Nidzica ( pojedyncza pętla)
autobus min.39 osobowy (2 przywozy, 3 odwozy)
Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
Załuski- Rączki- Załuski- 27 biletów (w tym 1 bilet 3-4 latek)
Frąknowo- Rączki- Frąknowo-5 biletów (w tym 1 bilet dla 3-4 latka)
Januszkowo- Rączki- Januszkowo- 25 biletów (w tym 2 bilety dla 3-4 latków)
Michałki- Rączki- Michałki- 9 biletów (w tym 1 bilet dla 3-4 latka)
Szkotowo- Rączki- Szkotowo- 2 bilety
Załuski-Nidzica- Załuski- 7 biletów
Litwinki-Nidzica- Litwinki- 1 bilet
Frąknowo- Nidzica- Frąknowo- 2 bilety
Januszkowo- Nidzica- Januszkowo- 3 bilety
Określona ilość biletów miesięcznych jest ilością szacunkową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 106159,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115710,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115710,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH Arkadiusz Tłoczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421497757
7.3.3) Ulica: Wadowskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-761
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115710,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH Arkadiusz Tłoczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421497757
7.3.3) Ulica: Wadowskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-761
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122040 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122040 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH Arkadiusz Tłoczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421497757
7.3.3) Ulica: Wadowskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-761
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH Arkadiusz Tłoczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421497757
7.3.3) Ulica: Wadowskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-761
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-30INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- Dostawa, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa dla jednostek Powiatu Nidzickiego - Serwery i urządzenia typu NAS do obsługi (...)
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Nidzicy w 2026 r.
- Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia w ramach zadania: Budowa żłobka w Nidzicy
- Dostawa sprzętu ochrony dróg oddechowych z dodatkowym wyposażeniem do KP PSP w Nidzicy
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przewóz dzieci do jednostek oświatowych Gminy Pszczew w 2026 roku"
- Dowóz dzieci i młodzieży z terenu Gminy Mieścisko do szkół i przedszkola w 2026 roku
- Świadczenie usług w zakresie przewozu i opieki uczniów (dzieci) do szkół na terenie Gminy Dobra w ramach komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych ulgowych uczniowskich w 2026 roku
- "Dowóz dzieci i uczniów do placówek oświatowych."
- Dowóz uczniów do szkół
- Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do przedszkola oraz szkół podstawowych, na terenie Gminy Łobez w ramach komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych ulgowych uczniowskich
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





