eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomy¶l › "Zakup oraz dostawa wyposa¿enia Szko³y Podstawowej nr 2 im. Marii Sk³odowskiej - Curie w Nowym Tomy¶lu m.in. w ramach programu Laboratoria przysz³o¶ci"



Og³oszenie z dnia 2021-12-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup oraz dostawa wyposa¿enia Szko³y Podstawowej nr 2 im. Marii Sk³odowskiej – Curie w Nowym Tomy¶lu m.in. w ramach programu Laboratoria przysz³o¶ci”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 2 im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Nowym Tomy¶lu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001225712

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 3 Stycznia, 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowy Tomy¶l

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 44 22614

1.5.8.) Numer faksu: +48 61 44 22614

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp2nt.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp2nowytomysl.szkolna.net

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup oraz dostawa wyposa¿enia Szko³y Podstawowej nr 2 im. Marii Sk³odowskiej – Curie w Nowym Tomy¶lu m.in. w ramach programu Laboratoria przysz³o¶ci”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-eea7d7c1-59c1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00310616

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/nowy_tomysl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/nowy_tomysl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce
w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych
czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê
w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa nr 2 im. Marii Sk³odowskiej – Curie w Nowym Tomy¶lu z siedzib± w Nowym Tomy¶lu ul. 3 Stycznia 12, 64-300 Nowy Tomy¶l, tel. +48 61 44 22614, email: sekretariat@sp2nt.pl.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@tmp.pl, tel. + 48 882 155 218 .
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP2NT.271.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ I – LABORATORIUM DRUKU 3D ORAZ MULTIMEDIÓW
1. Drukarka 3D wraz z akcesoriami 6 szt
2. Laptop do obs³ugi drukarki 3D 6 szt
3. Filament biodegradowalny do drukarki 3 D 6 szt
4. Mikrofon bezprzewodowy 2 szt
5. Mikser audio 2 szt
6. Mikrofon pojemno¶ciowy 1 szt
7. Monitory ods³uchowe bliskiego pola 2 szt
8. S³uchawki nauszne 2 szt
9. Kamera 1 szt
10. Aparat cyfrowy 2 szt
11. Stabilizator obrazu typu „GIMBAL” 2 szt
12. Okablowanie 1
13. Oprogramowanie audio 1 szt
Oprogramowanie video 1 szt
14. Statyw z akcesoriami 1 szt

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przeno¶ne

30232100-5 - Drukarki i plotery

32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38651600-9 - Kamery cyfrowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Termin gwarancji (T) – waga kryterium 40 %.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ II – ROBOTYKA
1. Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami 6 szt
2. Pracownia robotyki z klocków LEGO 1 szt
3. Ozobot EVO 12 szt
4. Drewniane puzzle do Ozobot 12 szt
5. Gogle VR oferowanych przez NE (Empiriusz premium) 1 szt
6. Stacja lutownicza z gor±cym powietrzem / Lutownica 6 szt

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31712110-4 - Elektroniczne uk³ady scalone i mikromodu³y

37520000-9 - Zabawki

42661100-8 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Termin gwarancji (T) – waga kryterium 40 %.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ III – TECHNIKA
1. M³otek ¶lusarski 15 szt
2. Szczypce uniwersalne (kombinerki) 15 szt
3. Nó¿ do ciêcia (chowane ostrze) 15 szt
4. Ta¶ma miernicza 15 szt
5. K±townik stolarski 6 szt
6. Brzeszczoty do pi³ 15 szt
7. Imad³o ¶lusarskie z kowad³em 6 szt
8. Wiertarko – wkrêtarka 6 szt
9. Bity do wkrêtarki 10 szt
10. Zestaw wkrêtaków 10 szt
11. Zestaw tarników do drewna 10 szt
12. Pi³y to metalu 15 szt
13. Obcêgi 15 szt
14. Szczypce precyzyjne wyd³u¿one 10 szt
15. Szczypce boczne 10 szt
16. Zestawy elektroniczne 300 12 szt
17. Krosno 25 szt
18. Krosno 1 szt
19. Zaciskarka do kabli 2 szt
20. Laminarka 2 szt
21. POMOCE PROJEKTOWE
Zestaw edukacyjny do Fizyki - Elektryczno¶æ 1 szt
22. Zestaw edukacyjny do Fizyki Mechanika cia³ sta³ych 1 szt
23. Zestaw do zabaw konstrukcyjnych – du¿y 10 szt
24. Klocki uk³adanka konstrukcyjna: 20 szt

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37520000-9 - Zabawki

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162200-7 - Pomoce i artyku³y szkoleniowe

44512000-2 - Ró¿ne narzêdzia rêczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Termin gwarancji (T) – waga kryterium 40 %.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunek posiadania wiedzy i do¶wiadczenia:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ co najmniej jedn±
dostawê o podobnym charakterze i warto¶ci minimalnej 40 000 z³ netto, w okresie ostatnich
dwóch lat. Referencje powinny zawieraæ faktyczny zakres dostaw, ich warto¶æ, czas i miejsce oraz fakt, ¿e zosta³y wykonane zgodnie z umow± i prawid³owo ukoñczone.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn±
ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego
Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej
oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych
na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw
wykluczenia:
1) Wykaz dostaw w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunków wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie dwóch lat przed up³ywem sk³adania ofert z podaniem ich
rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e dostawy zosta³y wykonane i ukoñczone prawid³owo – zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

I. Wykonawca w terminie sk³adania ofert powinien z³o¿yæ:
1) Formularz ofertowy stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ
2) Formularz cenowy stanowi±cy za³±cznik nr 2A-2C do SWZ
3) O¶wiadczenie zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ
4) Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty /je¿eli dotyczy/

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych w wytycznych horyzontalnych.
2. W szczególno¶ci Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia do Umowy nastêpuj±cych zmian:
1) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzêdowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzêdowym odpowiedniego ministra oraz prawa lokalnego dopuszcza siê zmianê terminu wykonania Umowy adekwatn± do wprowadzonych zmian;
2) przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia lub sposobu rozliczania umowy oraz dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy bêdzie mo¿liwe o czas przestoju spowodowany bezpo¶rednim wp³ywem na brak mo¿liwo¶ci realizowania dostaw lub us³ug obowi±zuj±cego na terytorium RP stanu epidemii lub zagro¿enia epidemicznego lub utrudnieñ bêd±cych ich wynikiem - o czas przestoju, który mo¿e trwaæ nie du¿ej ni¿ do czasu odwo³ania stanu epidemii
lub zagro¿enia epidemicznego;
3) zmiany rodzaju sprzêtu w stosunku do sprzêtu okre¶lonego w OPZ – w przypadku zaprzestania produkcji lub dystrybucji tego modelu sprzêtu, pod warunkiem wydania sprzêtu o parametrach lepszych lub co najmniej niegorszych ni¿ okre¶lone w umowie, w tym za³±czniku nr 1 i 3 do umowy.
3. W zwi±zku ze wskazanymi w ust. 2 okoliczno¶ciami, które mog± skutkowaæ mo¿liwo¶ci± zmiany umowy, w tym wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, ka¿da ze stron umowy, w terminie do 30 dnia od dnia zaistnienia powy¿szych okoliczno¶ci, mo¿e wyst±piæ na pi¶mie do drugiej strony o dokonanie zmiany umowy, w tym odpowiedniej zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia. Wniosek strony o zmianê umowy powinien zawieraæ uzasadnienie. W terminie
14 od otrzymania wniosku druga Strona zobowi±zana jest udzieliæ odpowiedzi na powy¿szy wniosek. Brak odpowiedzi w powy¿szym terminie uznaje siê za niewyra¿enie zgody na zmianê umowy.
4. W przypadku wyst±pienia przez Wykonawcê o zmianê wynagrodzenia podstaw± dokonania odpowiednich zmian wynagrodzenia bêdzie przedstawiona Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê kalkulacja kosztów Wykonawcy przedstawiaj±ca wp³yw zmiany przepisów na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ dokumentacjê potwierdzaj±c± poprawno¶æ dokonanej kalkulacji.
5. Przed podjêciem decyzji o zmianie wysoko¶ci wynagrodzenia Zamawiaj±cy dokona weryfikacji kalkulacji, o której mowa w ust. 3. Weryfikacji kalkulacji mo¿e dokonaæ osoba trzecia, dzia³aj±ca na zlecenie Zamawiaj±cego.
6. Dopuszczalne s± równie¿ zmiany umowy bez przeprowadzania nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, których ³±czna warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz mniejsza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej umowy, okre¶lonej w §5 ust. 1 Umowy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-20 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/nowy_tomysl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-20 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.