Ogłoszenie z dnia 2025-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00189884/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-14
- 2025/BZP 00201063/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Niekłończyca, gmina Police, powiat policki, województwo zachodniopomorskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Policach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811762713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tanowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Police
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914328100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@policki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10952181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Niekłończyca, gmina Police, powiat policki, województwo zachodniopomorskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d2f3fe7-5f2e-420a-927d-23f61ead4ebd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00309865
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047322/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obręb Nieklończyca gm. Police
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189884
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WORZL.272.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 238644,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębu ewidencyjnego Niekłończyca [321104_5.0004], województwo: zachodniopomorskie, powiat: policki, jednostka ewidencyjna: 321104_5, Police obszar wiejski, w trybie art. 24a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1151 z późn. zm.), oraz zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 r. poz. 219 z poźn.zm.).
Zakres prac obejmuje analizę materiałów zasobu, pozyskanie danych dotyczących przebiegu granic działek ewidencyjnych, uzupełnienie ewidencji o dane dotyczące budynków oraz aktualizacja użytków gruntowych dla obrębu ewidencyjnego Niekłończyca [321104_5.0004] w granicach jednostki ewidencyjnej Police – obszar wiejski.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy etapy:
- Etap I – obejmować będzie prace wyszczególnione w rozdziale 4, pkt 1-3 załącznika nr 2 do umowy, tj. Projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków; termin realizacji I etapu: 2 miesiące od podpisania umowy.
- Etap II – obejmować będzie prace wyszczególnione w rozdziale 4, pkt 4-20 załącznika nr 2 do umowy, tj. Projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków; termin realizacji II etapu: 8 miesięcy od daty podpisania umowy.
- Etap III – obejmować będzie prace wyszczególnione w rozdziale 4, pkt 21-23 załącznika nr 2 do umowy, tj. Projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków; termin realizacji III etapu: 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ - dokumentacja projektowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239850 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOSIT USŁUGI GEODEZYJNO-INFORMATYCZNE Ryszard Pasternak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320747174
7.3.3) Ulica: Warzymice 90C
7.3.4) Miejscowość: Warzymice
7.3.5) Kod pocztowy: 72-005
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część prac związanych z pomiarami sytuacyjnymi tj. pomiar budynków i część prac związanych z aktualizacją baz danych EGiB tj. wprowadzenie danych do roboczej bazy danych EGiB.
GEOSIT Usługi Geodezyjno-Informatyczne, Dariusz Filipek, Ryszard Pasternak Spółka Cywilna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEOSIT USŁUGI GEODEZYJNO-INFORMATYCZNE Ryszard Pasternak
jakie przetargi wygrała firma
GEOSIT USŁUGI GEODEZYJNO-INFORMATYCZNE Ryszard Pasternak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Przebudowa budynku na cele utworzenia Centrum Usług Społecznych w Policach
- "Remont lok.mieszkalnego komunalnego nr 6 wraz ze zmianą sposobu ogrzewania w bud. przy ul. J. Piłsudskiego 20 wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach"
- Budowa dojścia/dojazdu do przystanku kolejowego Szczecin Północny w ramach budowy infrastruktury drogowej na potrzeby budowy Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej
- Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Podgórnej 15 w Policach wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKIM w Policach.
- "Przebudowa istniejącego budynku służby zdrowia przy ul. Siedleckiej 2a w Policach, administrowanego przez ZGKIM w Policach, w celu doprowadzenia go do zgodności z ppoż. wraz z robotami tow."
- Remont lok. kom. nr 6 wraz z rob. towarzyszącymi w bud.-ul. Rogowa 4 w Policach oraz lok. kom. nr 9 wraz z rob. towarzyszącymi w bud.-ul. Rycerskiej 15 w Policach, admin. przez ZGKiM w Policach
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "BUDOWA BOISKA PIŁKARSKIEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH W KOLE"
- Przebudowa ulicy Traugutta w Mszczonowie
- Opracowanie projektu osnowy geodezyjnej o charakterze dwufunkcyjnym oraz stabilizacja punktów na terenie powiatu chojnickiego.
- Kompleksowa inwentaryzacja instalacji elektrycznych, odgromowych oraz oświetleniowych w obiektach edukacyjnych na terenie gminy Siechnice", z podziałem na zadania
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków części jednostki ewidencyjnej 143004-2 Orońsko- część 4.
- Wyłonienie Wykonawcy usług projektowych w zakresie opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania z BO dzielnicowego pn.: "FontanNowa Huta - przywróćmy Nowej Hucie fontanny"
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.