eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanów › Rozbudowa infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Milanów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Milanów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237612

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 11A

1.5.2.) Miejscowość: Milanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-210

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83 3567002

1.5.8.) Numer faksu: 83 3567621

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@milanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://ugmilanow.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Milanów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c40e1d8a-03fa-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309771

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026819/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbudowa infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Milanów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257535/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.ŁŚO.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Rozbudowa infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Milanów.
4.2 Zakres inwestycji:
Rozbudowa, przebudowa i remont budynku świetlicy wiejskiej w Okalewie wraz z
zagospodarowaniem terenu, budową utwardzeń, oraz infrastrukturą techniczną (przyłącze wodociągowe, zbiornik na nieczystości ciekłe, przyłączenie budynku do zbiornika). Obiekt pełni i w dalszym ciągu będzie pełnił funkcję kulturalną. Odbywają się tu spotkania animowane przez lokalną społeczność. Do istniejącego budynku zostanie dobudowana część socjalna. W ramach przedsięwzięcia wykonane zostaną również roboty rozbiórkowe, wzmocnienie konstrukcji dachu, wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu, elewacja, instalacja elektryczna i wodno -kanalizacyjna, dojścia pożarowe, schody zewnętrzne, miejsce do segregacji odpadów , brama wjazdowa, parking, utwardzenia i urządzenie terenów zielonych. Przeprowadzone zostaną wszystkie niezbędne prace wykończeniowe we wszystkich pomieszczeniach obiektu. Świetlica wiejska zostanie wyposażona również w meble (krzesła, stoły, szafki, regały, stół roboczy), sprzęt multimedialny (telewizor, ekran, komputer, rzutnik, głośniki, mikrofony, nagłośnienie, monitoring, klimatyzatory).
4.3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
- roboty rozbiórkowe,
- wzmocnienie konstrukcji dachu,
- wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu,
- elewacja,
- instalacja elektryczna,
- instalacja wodno-kanalizacyjna,
- dojścia pożarowe,
- schody zewnętrzne,
- miejsce do segregacji odpadów,
- brama wjazdowa,
- utwardzenia terenu (parking), - ok. 40 m2 ( obrzeża betonowe, warstwy odsączające zagęszczone mechanicznie o gr.15 cm, podbudowa stabilizacją Rm=5MPa, warstwa gr.15 cm, kostka brukowa betonowa grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem)
- utwardzenia terenu,
- urządzenie terenów zielonych,
- wyposażenie świetlicy,
- wykonanie obsługi geodezyjnej.
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ.
Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa w tym:
- Projekt architektoniczno-budowlany
- Projekt instalacji elektrycznej
- Projekt instalacji sanitarnej
- Projekt konstrukcyjny
- Plan zagospodarowania terenu
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB);
3) Przedmiar robót
4) Opis wyposażenia świetlicy
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB.
Załączone przedmiary robót maja charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia -jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej oraz STWiORB.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262700-8 - Przebudowa budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

39121200-8 - Stoły

39112000-0 - Krzesła

30213100-6 - Komputery przenośne

32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

38652100-1 - Projektory

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 412381,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 412381,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwar bud Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391515566

7.3.3) Ulica: ul. Klonowa 2s

7.3.4) Miejscowość: Parczew

7.3.5) Kod pocztowy: 21-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 412381,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.