Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00226915/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej ulic i placów Bielska-Białej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bielsko-biala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej ulic i placów Bielska-Białej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e8416b9-2692-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000766/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.6 Świetlna dekoracja świąteczna miasta Bielska-Białej, obejmująca wynajem elementów świetlnych, zamontowanie, serwisowanie i zdemontowanie podłączenie elementów do sieci elektrycznej, serwisowanie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226915/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.94.2021.KC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 636844,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji placu Ratuszowego, wrazz montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 63856,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Ratuszoweji ul. 11 Listopada, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów
i podłączeń do instalacji elektrycznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 125531,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji placów wzdłużul. 11 Listopada wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów
i podłączeń do instalacji elektrycznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 132607,32 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji placu Wolności wrazz montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 12477,72 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Norberta Barlickiego, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 4215,45 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji przejścia podziemnego przy ul. Przechód Schodowy, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 27400,41 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wynajem elementu przeznaczonego do dekoracji skrzyżowania ul. Zamkowejz ul. Wzgórze, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów
i podłączeń do instalacji elektrycznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 2950,81 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji przestrzeniw rejonie placu Bolesława Chrobrego wraz z montażem,
serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 25292,68 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Wzgórzei ul. 3 Maja, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów
i podłączeń do instalacji elektrycznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 87804,88 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji Rynku, ul. Podcienie,ul. Wzgórze, ul. Schodowej, ul. Kościelnej, ul. Cieszyńskiej, ul. Celnej, ul. Krętej oraz ul. Juliusza Słowackiego wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 154706,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107412,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107412,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK ILLUMINATION POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6372198579
7.3.3) Ulica: Łobzów 294A
7.3.4) Miejscowość: Wolbrom
7.3.5) Kod pocztowy: 32-340
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MK ILLUMINATION POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MK ILLUMINATION POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107412,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-048.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186502,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186502,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186502,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK ILLUMINATION POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6372198579
7.3.3) Ulica: Łobzów 294A
7.3.4) Miejscowość: Wolbrom
7.3.5) Kod pocztowy: 32-340
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MK ILLUMINATION POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MK ILLUMINATION POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186502,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-048.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133286,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133286,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133286,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. ADAL Adam Gil
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-139-51-57
7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 72
7.3.4) Miejscowość: Koziegłówki
7.3.5) Kod pocztowy: 42-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133286,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-048.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18116,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20982,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18116,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe IPB Sp.z.o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541014768
7.3.3) Ulica: ul. Pyskowicka 6
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-807
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE IPB SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE IPB SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18116,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-048.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5562,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5562,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5562,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe IPB Sp.z.o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541014768
7.3.3) Ulica: ul. Pyskowicka 6
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-807
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE IPB SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE IPB SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5562,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-048.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe IPB Sp.z.o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541014768
7.3.3) Ulica: ul. Pyskowicka 6
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-807
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE IPB SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE IPB SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-048.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5534,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18650,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5534,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIDEKOR S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342487835
7.3.3) Ulica: Ul. Noakowskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5534,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-048.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29881,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIDEKOR S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342487835
7.3.3) Ulica: Ul. Noakowskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-048.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75863,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270314,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75863,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. ADAL Adam Gil
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-139-51-57
7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 72
7.3.4) Miejscowość: Koziegłówki
7.3.5) Kod pocztowy: 42-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75863,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-048.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123534,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123534,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123534,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK ILLUMINATION POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6372198579
7.3.3) Ulica: Łobzów 294A
7.3.4) Miejscowość: Wolbrom
7.3.5) Kod pocztowy: 32-340
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MK ILLUMINATION POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MK ILLUMINATION POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123534,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-048.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- (2025) Świadczenie usług kominiarskich w lokalach i budynkach stanowiących zasobów Gminy Bielsko - Biała zarządzanych przez Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w podziale na 2 części
- Prowadzenie zajęć nauki pływania "Powszechna nauka pływania klas trzecich" na Krytej Pływalni "TROCLIK" ul. gen. K. Sosnkowskiego 14 w B-B oraz Krytej Pływalni przy BSOGKK ul. J. Lompy 7 w B-B
- Opracowanie i wykonanie optymalizacji kosztowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zespołu budynków przy ul. Łukowej 5 w Bielsku-Białej wraz z uzyskaniem wymaganych opinii, uzgodnień i pozwoleń
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Ośrodków Wsparcia dla Osób Starszych w Bielsku-Białej
- Świadczenie usług prowadzenia warsztatów na potrzeby realizacji projektu pn. "Spleceni z Miastem"
- [2026] Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii wod.-kan., c. o. oraz gazowych w lokalach i budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała w podziale na 2 części
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
- Konserwacja budynków komunalnych zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w branży sanitarnej
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Głusk
- Konserwacja budynków komunalnych zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w branży elektrycznej
- 25/ZP/26 KONSERWACJA I NAPRAWA URZĄDZEŃ PRZECIWPOŻAROWYCH ORAZ PRZEGLĄD POMPOWNI INSTALACJI TRSYKACZOWEJ W 2026 ROKU
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





