Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00238004/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
- 2022/BZP 00250543/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostki podległej tj.: Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227640516
1.5.8.) Numer faksu: 227640450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpu@powiat-legionowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostki podległej tj.: Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07a2b2bc-fb93-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00307767
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017829/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby PZSO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238004/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.37.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 92682,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 19 szt. komputerów AIO na potrzeby jednostki podległej tj.: Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej o parametrach technicznych zgodnych ze szczegółowym Opisem przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem przez Zamawiającego minimalnych wymaganych parametrów technicznych, zawiera Załącznik do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia:
1) dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, tzn. nigdy wcześniej nieużywany, kompletny, sprawny technicznie, pochodzący z bieżącej produkcji, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021 roku, nieuszkodzony mechanicznie lub elektronicznie, wszystkie elementy dostawy muszą być dostarczone w nieuszkodzonych opakowaniach producenta,
2) zamówienie należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność, 3) przedmiot zamówienia zostanie dostarczony Zamawiającemu wraz z dokumentacją i kartami gwarancyjnymi sporządzonymi w języku polskim. 4. Wszystkie materiały i urządzenia lub oprogramowanie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polską Normą albo aprobatę techniczną w odniesieniu do wyrobów nieobjętych certyfikacją
5. Okres rękojmi wynosi 24 miesiące od dnia bezusterkowego podpisania protokołu odbioru końcowego.
6. Minimalny wymagany okres udzielonej gwarancji mechanicznej i elektronicznej producenta sprzętu (NBD, w siedzibie Zamawiającego) wynosi 60 miesięcy. Zaoferowanie przez Wykonawcę dodatkowego (wydłużonego) okresu gwarancji producenta ponad okres minimalny określony w załączniku do SWZ – opis przedmiotu zamówienia będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIV SWZ. Zamawiający wymaga, żeby oferowana dodatkowa gwarancja była tego samego rodzaju/typu, oferująca takie same warunki, jak gwarancja minimalna wymagana w załączniku do SWZ. Dodatkowa gwarancja producenta musi zapewnić Zamawiającemu ten sam czas reakcji, sposób naprawy, jakość naprawy, warunki naprawy, realizację naprawy przez autoryzowany serwis.
7. Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94625,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120051,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94625,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HENWAR Sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182094710
7.3.3) Ulica: ul. Perzyńskiego 20
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-883
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94625,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Przygotowanie posiłków dla Niepublicznego Przedszkola "Wesołe Sówki" w Legionowie
- Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie
- Przebudowa szatni w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie
- Zakup ambulansu typu B wraz z wyposażeniem
- Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Krubin, Góra, Góra PAN i Janówek Pierwszy
- Wykonanie prac z zakresu oznakowania poziomego na drogach powiatowych
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/BZ/4620-7/2024: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do AMW SINEVIA Sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta i Gminy Wschowa.
- System archiwizacji i przesyłu obrazów
- Dostawa zestawu komputerowego do potrzeb osób z dysfunkcją narządu ruchu, wzroku i słuchu w ramach zadania "Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w PCPR w Gnieźnie"
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.