Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00284835/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa parku miejskiego w Suchedniowie w ramach zadania
pn.: Modernizacja Parku Miejskiego w Suchedniowie” – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchedniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 5
1.5.2.) Miejscowość: Suchedniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-130
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@suchedniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa parku miejskiego w Suchedniowie w ramach zadaniapn.: Modernizacja Parku Miejskiego w Suchedniowie” – II postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-509c78ec-0f2d-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00307641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003442/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja Parku Miejskiego w Suchedniowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284835/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GNI.271.9.2022.AJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: "Przebudowa parku miejskiego
w Suchedniowie w ramach zadania pn.: Modernizacja Parku Miejskiego w Suchedniowie”.
2. Zakres rzeczowy obejmuje kompleksową przebudowę parku miejskiego w Suchedniowie (gmina Suchedniów, powiat skarżyski, województwo świętokrzyskie). Zadanie zlokalizowane jest
na działkach o nr ewid. geod. 6552/1, 3137/1,6506/55, 6506/54. W ramach zadnia planuje się budowę elementów małej architektury: altany, tężni solankowej, elementów placu zabaw, ławek, stołów, cokołów na rzeźby, tablic, leżaków, koszy na śmieci, toru rowerowego, fontanny pływającej podajnika na ziarna, pochylni. Ponadto zadanie obejmuje budowę pomostów o długości do 25 m i wysokości do 2,5, wymianę barierek, wykonanie nasadzeń oraz systemu nawadniania, budowę toalety publicznej. Zakres rzeczowy obejmuje budowę niezbędnej infrastruktury zasilającej wybudowane obiekty, oświetlenia. Cały obiekt zaprojektowano z uwzględnieniem przystosowania go do potrzeb osób niepełnosprawnych. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie w parku stref: - plenerowej galerii sztuki, zabaw i rekreacji dla różnych grup wiekowych, pikniku i wypoczynku. Wyposażenie oraz zagospodarowanie każdej ze stref zawiera się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SWZ. Każda ze stref zawierała w sobie będzie małą architekturę, pielęgnację istniejącej zieleni, nasadzenia.
3. W ramach zadania przewiduje się niżej wskazane rodzaje prac:
- roboty rozbiórkowe,
- zabezpieczenie terenu budowy,
- zabezpieczenie drzew istniejących zlokalizowanych bezpośrednio przy elementach przeznaczonych do rozbiórki,
- roboty montażowe,
- roboty instalacyjne,
- wycinka drzew obumarłych (5 szt. oraz 4 szt. ze względu na kolizje),
- roboty ziemne,
- roboty towarzyszące,
- wykonanie nowych nasadzeń wraz z systemem nawadniania,
- budowę elementów małej architektury,
- wykonanie robót z zakresu branży elektrycznej,
- wymianę umocnienia brzegu zbiornika wodnego.
4. Na terenie objętym przebudową występuje niżej wskazane uzbrojenie terenu:
- sieć elektroenergetyczna,
- sieć wodociągowa,
- sieć gazociągowa,
- sieć kanalizacji sanitarnej.
5. Zadanie realizowane będzie w oparciu o zgłoszenie robót do Starosty Skarżyskiego oraz o decyzję
o pozwoleniu na budowę.
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w SWZ oraz załącznikach do niej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały 2 oferty. Zgodnie z informacją zamieszczonąw dniu 16.08.2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć środki finansowe w wysokości 5 750 000,00 PLN brutto. Złożone
w postępowaniu oferty opiewały odpowiednio na kwoty: 7 244 317,00 PLN brutto oraz 8 250 500,00 PLN brutto. Tym samym stwierdzić, należy że oferty złożone w postępowaniu przewyższają środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie
na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września Prawo zamówień publicznych. Zamawiający informuje również, że zgodnie z art. 262 ustawy Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie przedmiotowego zamówienia zostaną niezwłocznie zawiadomieni w przypadku wszczęcia kolejnego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7244317,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8250500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI SUCHEDNIÓW
więcej: przetargi SUCHEDNIÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.