Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00231591/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-13
- 2021/BZP 00238075/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-20
- 2021/BZP 00245468/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług szybkiego pisania na klawiaturze (stenotypisanie) podczas zajęć dydaktycznych w ramach wsparcia dydaktycznego studentów z niepełnosprawnością UWM w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510884205
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oczapowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-719
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 524 52 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.zalewska@uwm.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uwm.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług szybkiego pisania na klawiaturze (stenotypisanie) podczas zajęć dydaktycznych w ramach wsparcia dydaktycznego studentów z niepełnosprawnością UWM w Olsztynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-290a11d5-2b4b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307488
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 313/2021/TP/DZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług szybkiego pisania na klawiaturze (stenotypisanie) podczas zajęć dydaktycznych w ramach wsparcia dydaktycznego studentów z niepełnosprawnością Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia” - Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności.
4. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 1 do SWZ ilości godzin stanowią tylko i wyłącznie potencjalne zapotrzebowanie zamawiającego i nie są zobowiązaniem zamawiającego do dokonania wykonania usług w takim wymiarze godzin. Liczebność jednostkowa (ilość godzin) może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień na daną usługę na mniejszą ilość godzin niż wymieniona w Załączniku nr 1 do SWZ, niemniej jednak zamawiający szacuje iż dokona zamówień na dane usługi w 10% wyspecyfikowanych godzin wg Załącznika nr 1.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełniania zamawiający będzie oczekiwał. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79551000-1 - Usługi komputerowego maszynopisania
4.5.5.) Wartość części: 43902,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług szybkiego pisania na klawiaturze (stenotypisanie) podczas zajęć dydaktycznych w ramach wsparcia dydaktycznego studentów z niepełnosprawnością Uniwersytetu Warmińsko -Mazurskiego..2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia” - Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności.
4. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 1 do SWZ ilości godzin stanowią tylko i wyłącznie potencjalne zapotrzebowanie zamawiającego i nie są zobowiązaniem zamawiającego do dokonania wykonania usług w takim wymiarze godzin. Liczebność jednostkowa (ilość godzin) może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień na daną usługę na mniejszą ilość godzin niż wymieniona w Załączniku nr 1 do SWZ, niemniej jednak zamawiający szacuje iż dokona zamówień na dane usługi w 10% wyspecyfikowanych godzin wg Załącznika nr 1.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełniania zamawiający będzie oczekiwał. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79551000-1 - Usługi komputerowego maszynopisania
4.5.5.) Wartość części: 43902,44 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług szybkiego pisania na klawiaturze (stenotypisanie) podczas zajęć dydaktycznych w ramach wsparcia dydaktycznego studentów z niepełnosprawnością Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego..2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia” - Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności.
4. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 1 do SWZ ilości godzin stanowią tylko i wyłącznie potencjalne zapotrzebowanie zamawiającego i nie są zobowiązaniem zamawiającego do dokonania wykonania usług w takim wymiarze godzin. Liczebność jednostkowa (ilość godzin) może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień na daną usługę na mniejszą ilość godzin niż wymieniona w Załączniku nr 1 do SWZ, niemniej jednak zamawiający szacuje iż dokona zamówień na dane usługi w 10% wyspecyfikowanych godzin wg Załącznika nr 1.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełniania zamawiający będzie oczekiwał. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79551000-1 - Usługi komputerowego maszynopisania
4.5.5.) Wartość części: 16463,41 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług szybkiego pisania na klawiaturze (stenotypisanie) podczas zajęć dydaktycznych w ramach wsparcia dydaktycznego studentów z niepełnosprawnością Uniwersytetu Warmińsko -Mazurskiego.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia” - Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności.
4. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 1 do SWZ ilości godzin stanowią tylko i wyłącznie potencjalne zapotrzebowanie zamawiającego i nie są zobowiązaniem zamawiającego do dokonania wykonania usług w takim wymiarze godzin. Liczebność jednostkowa (ilość godzin) może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień na daną usługę na mniejszą ilość godzin niż wymieniona w Załączniku nr 1 do SWZ, niemniej jednak zamawiający szacuje iż dokona zamówień na dane usługi w 10% wyspecyfikowanych godzin wg Załącznika nr 1.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełniania zamawiający będzie oczekiwał. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79551000-1 - Usługi komputerowego maszynopisania
4.5.5.) Wartość części: 16463,41 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług szybkiego pisania na klawiaturze (stenotypisanie) podczas zajęć dydaktycznych w ramach wsparcia dydaktycznego studentów z niepełnosprawnością Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia” - Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności.
4. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 1 do SWZ ilości godzin stanowią tylko i wyłącznie potencjalne zapotrzebowanie zamawiającego i nie są zobowiązaniem zamawiającego do dokonania wykonania usług w takim wymiarze godzin. Liczebność jednostkowa (ilość godzin) może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień na daną usługę na mniejszą ilość godzin niż wymieniona w Załączniku nr 1 do SWZ, niemniej jednak zamawiający szacuje iż dokona zamówień na dane usługi w 10% wyspecyfikowanych godzin wg Załącznika nr 1.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełniania zamawiający będzie oczekiwał. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79551000-1 - Usługi komputerowego maszynopisania
4.5.5.) Wartość części: 16463,41 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług szybkiego pisania na klawiaturze (stenotypisanie) podczas zajęć dydaktycznych w ramach wsparcia dydaktycznego studentów z niepełnosprawnością Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia” - Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności.
4. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 1 do SWZ ilości godzin stanowią tylko i wyłącznie potencjalne zapotrzebowanie zamawiającego i nie są zobowiązaniem zamawiającego do dokonania wykonania usług w takim wymiarze godzin. Liczebność jednostkowa (ilość godzin) może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień na daną usługę na mniejszą ilość godzin niż wymieniona w Załączniku nr 1 do SWZ, niemniej jednak zamawiający szacuje iż dokona zamówień na dane usługi w 10% wyspecyfikowanych godzin wg Załącznika nr 1.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełniania zamawiający będzie oczekiwał. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79551000-1 - Usługi komputerowego maszynopisania
4.5.5.) Wartość części: 13719,51 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług szybkiego pisania na klawiaturze (stenotypisanie) podczas zajęć dydaktycznych w ramach wsparcia dydaktycznego studentów z niepełnosprawnością Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia” - Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności.
4. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 1 do SWZ ilości godzin stanowią tylko i wyłącznie potencjalne zapotrzebowanie zamawiającego i nie są zobowiązaniem zamawiającego do dokonania wykonania usług w takim wymiarze godzin. Liczebność jednostkowa (ilość godzin) może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień na daną usługę na mniejszą ilość godzin niż wymieniona w Załączniku nr 1 do SWZ, niemniej jednak zamawiający szacuje iż dokona zamówień na dane usługi w 10% wyspecyfikowanych godzin wg Załącznika nr 1.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełniania zamawiający będzie oczekiwał. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79551000-1 - Usługi komputerowego maszynopisania
4.5.5.) Wartość części: 13719,51 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług szybkiego pisania na klawiaturze (stenotypisanie) podczas zajęć dydaktycznych w ramach wsparcia dydaktycznego studentów z niepełnosprawnością Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia” - Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności.
4. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 1 do SWZ ilości godzin stanowią tylko i wyłącznie potencjalne zapotrzebowanie zamawiającego i nie są zobowiązaniem zamawiającego do dokonania wykonania usług w takim wymiarze godzin. Liczebność jednostkowa (ilość godzin) może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień na daną usługę na mniejszą ilość godzin niż wymieniona w Załączniku nr 1 do SWZ, niemniej jednak zamawiający szacuje iż dokona zamówień na dane usługi w 10% wyspecyfikowanych godzin wg Załącznika nr 1.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełniania zamawiający będzie oczekiwał. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79551000-1 - Usługi komputerowego maszynopisania
4.5.5.) Wartość części: 13719,51 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług szybkiego pisania na klawiaturze (stenotypisanie) podczas zajęć dydaktycznych w ramach wsparcia dydaktycznego studentów z niepełnosprawnością Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia” - Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności.
4. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 1 do SWZ ilości godzin stanowią tylko i wyłącznie potencjalne zapotrzebowanie zamawiającego i nie są zobowiązaniem zamawiającego do dokonania wykonania usług w takim wymiarze godzin. Liczebność jednostkowa (ilość godzin) może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień na daną usługę na mniejszą ilość godzin niż wymieniona w Załączniku nr 1 do SWZ, niemniej jednak zamawiający szacuje iż dokona zamówień na dane usługi w 10% wyspecyfikowanych godzin wg Załącznika nr 1.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełniania zamawiający będzie oczekiwał. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79551000-1 - Usługi komputerowego maszynopisania
4.5.5.) Wartość części: 13719,51 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług szybkiego pisania na klawiaturze (stenotypisanie) podczas zajęć dydaktycznych w ramach wsparcia dydaktycznego studentów z niepełnosprawnością Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia” - Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności.
4. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 1 do SWZ ilości godzin stanowią tylko i wyłącznie potencjalne zapotrzebowanie zamawiającego i nie są zobowiązaniem zamawiającego do dokonania wykonania usług w takim wymiarze godzin. Liczebność jednostkowa (ilość godzin) może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień na daną usługę na mniejszą ilość godzin niż wymieniona w Załączniku nr 1 do SWZ, niemniej jednak zamawiający szacuje iż dokona zamówień na dane usługi w 10% wyspecyfikowanych godzin wg Załącznika nr 1.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełniania zamawiający będzie oczekiwał. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79551000-1 - Usługi komputerowego maszynopisania
4.5.5.) Wartość części: 10975,61 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług szybkiego pisania na klawiaturze (stenotypisanie) podczas zajęć dydaktycznych w ramach wsparcia dydaktycznego studentów z niepełnosprawnością Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia” - Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności.
4. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 1 do SWZ ilości godzin stanowią tylko i wyłącznie potencjalne zapotrzebowanie zamawiającego i nie są zobowiązaniem zamawiającego do dokonania wykonania usług w takim wymiarze godzin. Liczebność jednostkowa (ilość godzin) może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień na daną usługę na mniejszą ilość godzin niż wymieniona w Załączniku nr 1 do SWZ, niemniej jednak zamawiający szacuje iż dokona zamówień na dane usługi w 10% wyspecyfikowanych godzin wg Załącznika nr 1.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełniania zamawiający będzie oczekiwał. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79551000-1 - Usługi komputerowego maszynopisania
4.5.5.) Wartość części: 10975,61 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług szybkiego pisania na klawiaturze (stenotypisanie) podczas zajęć dydaktycznych w ramach wsparcia dydaktycznego studentów z niepełnosprawnością Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia” - Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności.
4. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 1 do SWZ ilości godzin stanowią tylko i wyłącznie potencjalne zapotrzebowanie zamawiającego i nie są zobowiązaniem zamawiającego do dokonania wykonania usług w takim wymiarze godzin. Liczebność jednostkowa (ilość godzin) może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień na daną usługę na mniejszą ilość godzin niż wymieniona w Załączniku nr 1 do SWZ, niemniej jednak zamawiający szacuje iż dokona zamówień na dane usługi w 10% wyspecyfikowanych godzin wg Załącznika nr 1.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełniania zamawiający będzie oczekiwał. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79551000-1 - Usługi komputerowego maszynopisania
4.5.5.) Wartość części: 10975,61 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług szybkiego pisania na klawiaturze (stenotypisanie) podczas zajęć dydaktycznych w ramach wsparcia dydaktycznego studentów z niepełnosprawnością Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia” - Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności.
4. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 1 do SWZ ilości godzin stanowią tylko i wyłącznie potencjalne zapotrzebowanie zamawiającego i nie są zobowiązaniem zamawiającego do dokonania wykonania usług w takim wymiarze godzin. Liczebność jednostkowa (ilość godzin) może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień na daną usługę na mniejszą ilość godzin niż wymieniona w Załączniku nr 1 do SWZ, niemniej jednak zamawiający szacuje iż dokona zamówień na dane usługi w 10% wyspecyfikowanych godzin wg Załącznika nr 1.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełniania zamawiający będzie oczekiwał. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79551000-1 - Usługi komputerowego maszynopisania
4.5.5.) Wartość części: 10975,61 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług szybkiego pisania na klawiaturze (stenotypisanie) podczas zajęć dydaktycznych w ramach wsparcia dydaktycznego studentów z niepełnosprawnością Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia” - Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności.
4. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 1 do SWZ ilości godzin stanowią tylko i wyłącznie potencjalne zapotrzebowanie zamawiającego i nie są zobowiązaniem zamawiającego do dokonania wykonania usług w takim wymiarze godzin. Liczebność jednostkowa (ilość godzin) może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień na daną usługę na mniejszą ilość godzin niż wymieniona w Załączniku nr 1 do SWZ, niemniej jednak zamawiający szacuje iż dokona zamówień na dane usługi w 10% wyspecyfikowanych godzin wg Załącznika nr 1.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełniania zamawiający będzie oczekiwał. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79551000-1 - Usługi komputerowego maszynopisania
4.5.5.) Wartość części: 10975,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ we wskazanej części postępowania nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ we wskazanej części postępowania nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Justyna Cherchowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL: 89120800181
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Stępowskiego
7.3.4) Miejscowość: Ostróda
7.3.5) Kod pocztowy: 14-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20250 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ we wskazanej części postępowania wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ we wskazanej części postępowania wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16875,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16875,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16875,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Damian Augustyniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL: 90081412094
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Stępowskiego
7.3.4) Miejscowość: Ostróda
7.3.5) Kod pocztowy: 14-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16875,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ we wskazanej części postępowania nie złożono żadnej oferty
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ we wskazanej części postępowania nie złożono żadnej oferty
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ we wskazanej części postępowania nie złożono żadnej oferty
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartosz Kobylski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL: 97061610611
7.3.3) Ulica: ul. Barcza
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-900
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13500,0 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ we wskazanej części postępowania nie złożono żadnej oferty
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ we wskazanej części postępowania nie złożono żadnej oferty
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ we wskazanej części postępowania nie złożono żadnej oferty
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Julia Stefaniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL: 00290700226
7.3.3) Ulica: Olsztyńska
7.3.4) Miejscowość: Sorkwity
7.3.5) Kod pocztowy: 11-731
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20250 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 14 im. Niezapominajki w Olsztynie na 2026 r.
- Sukcesywne dostawy środków spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 13 w Olsztynie
- Odczynniki, materiały eksploatacyjne laboratoryjne do wykonywania oznaczeń gazometrycznych.
- Zakup fortepianu koncertowego dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. F. Chopina w Olsztynie
- Dostawy środków czystości i higieny
- Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





