Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00262260/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz gorącego posiłku w postaci dwudaniowego obiadu z napojem do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Lubawie w roku szkolnym 2025/2026.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W LUBAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000674773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rzepnikowskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Lubawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-260
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 896452326
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_wicedyrektorjm@lubawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp.lubawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6bc6dc44-92eb-4cdc-8bf1-92f4f8beaff31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz gorącego posiłku w postaci dwudaniowego obiadu z napojem do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Lubawie w roku szkolnym 2025/2026.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bc6dc44-92eb-4cdc-8bf1-92f4f8beaff3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307446
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00262260
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP-LUB.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 172125,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pn. "Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz gorącego posiłku w postaci dwudaniowego obiadu z napojem do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Lubawie w roku szkolnym 2025/2026" od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni wolnych od zajęć, w których szkoła jest zamknięta. W terminie od 08.09.2025 do 25.06.2026. Szacowana ilość wydanych posiłków w okresie: 08 września 2025 r. - 25 czerwca 2026 r. będzie wynosić około 12 750 sztuk. Zakładana liczba uczniów korzystających z obiadów w jednym miesiącu wyniesie około 75. Ilość wydawanych posiłków uzależniona jest od frekwencji dzieci w danym dniu i liczby wykupionych obiadów. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenie lub zwiększenia /-30%, +30%/ zamówienia w trakcie realizacji zamówienia w zależności od liczby osób objętych dożywianiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155167,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155167,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155167,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SMAKPOL - CATERING SP Z.O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380431719
7.3.3) Ulica: Wspólna 11-13
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-08 do 2026-06-25PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Rzeszowie
- Zapewnienie usługi kompleksowej organizacji szkoleń w 2025 roku w ramach projektu "Towards the National Platform for Genomic Surveillance
- Usługa gastronomiczna polegająca na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla dzieci z oddziałów przedszkolnych oraz uczniów Szkoły Podstawowej w Kobylnicy w roku szkolnym 2025/2026
- Kompleksowe zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelarskich na potrzeby szkolenia sędziów sądów okręgu bydgoskiego w dniach 9 - 10 X 2025 r.
- Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 3 w Gryficach
- Usługi cateringowe na potrzeby prowadzenia szkoleń w ramach Projektu "Ekonomy i praca - to się opłaca - edycja 2"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.