eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Przebudowa i rozbudowa obiektów gospodarki wodno-ściekowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa obiektów gospodarki wodno-ściekowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHRZANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chrzanów Trzeci 112

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-305

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@chrzanow.eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.eurzad.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa obiektów gospodarki wodno-ściekowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a36a7989-f547-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00307029

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00069132/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa i rozbudowa obiektów gospodarki wodno-ściekowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków unijnych w ramach „Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Obszarów Wiejskich Europa inwestująca w obszary wiejskie”; Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224225/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZPD.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 674586,47

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa (modernizacja) stacji uzdatniania wody, prace modernizacyjne na sieci wodociągowej, budowa oczyszczalni ścieków”

• przebudowa (modernizacja) stacji uzdatniania wody – zakres robót obejmuje: branżę elektryczną: tablice rozdzielcze i szafy sterownicze, oświetlenie wewnętrzne, oświetlenie zewnętrzne, zasilanie gniazd i urządzeń, montaż grzejników elektrycznych, instalacja odgromowa, połączenia wyrównawcze, pomiary; branża budowlana: - wymiana pokrycia dachowego, termomodernizacja, prace wewnętrzne;
• prace modernizacyjne na sieci wodociągowej – zakres robót obejmuje: branżę sanitarną: roboty demontażowe, roboty montażowe, wymiana zasów i hydrantów na sieci wodociągowej- roboty ziemne, demontaż zasuw i hydrantów, montaż nowych zasów i hydrantów, wymiana rurociągu tłocznego od studni do pompowni- roboty ziemne, roboty montażowe, wymiana odcinka sieci wodociągowej- roboty ziemne (dopuszcza się wykonie wymiany rurociągu metodą przewiertu kontrolowanego - teren po wykonywanych pracach należy przywrócić do stanu poprzedniego), roboty montażowe;
• budowa oczyszczalni ścieków - zakres robót obejmuje: branżę sanitarną:- roboty ziemne, roboty montażowe;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

44482200-4 - Hydranty gaśnicze

42131230-7 - Zawory zasuwowe

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 475698,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Wykonanie instalacji fotowoltaicznej”
• Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,6 kWp- zakres robót obejmuje: branżę elektryczną: instalacja fotowoltaiczna (montaż paneli, inwertera, rozdzielni), - konstrukcje pod panele wolnostojące, instalacja odgromowa - mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych, kategoria gruntu III (przedmiar poz. 6,7)

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 198888,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W toku oceny i badania ofert Zamawiający stwierdził, że błędnie oszacował wartość przedmiotu zamówienia poprzez brak uwzględnienia jednego z kosztorysów branżowych, co w sposób istotny wpływało na wartość przedmiotu zamówienia. W związku z tym nie jest możliwa poprawna, zgodna z przepisami Prawa zamówień publicznych ocena ofert złożonych przez Wykonawców w toku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Szacowanie wartości zamówienia nastąpiło bowiem w sposób wadliwy, który uniemożliwia Zamawiającemu podpisanie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą, którego oferta zostałaby prawidłowo oceniona. Zamawiający oszacował zamówienie bez zachowania należytej staranności, gdyż dokonana w tym zakresie czynność nie spełnia wszystkich wymagań, jakie stawia Zamawiającym ustawodawca. Mając na uwadze powyższe, zgodnie z art. 255 pkt. 6 Pzp, zgodnie z którym: zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W toku oceny i badania ofert Zamawiający stwierdził, że błędnie oszacował wartość przedmiotu zamówienia poprzez brak uwzględnienia jednego z kosztorysów branżowych, co w sposób istotny wpływało na wartość przedmiotu zamówienia. W związku z tym nie jest możliwa poprawna, zgodna z przepisami Prawa zamówień publicznych ocena ofert złożonych przez Wykonawców w toku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Szacowanie wartości zamówienia nastąpiło bowiem w sposób wadliwy, który uniemożliwia Zamawiającemu podpisanie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą, którego oferta zostałaby prawidłowo oceniona. Zamawiający oszacował zamówienie bez zachowania należytej staranności, gdyż dokonana w tym zakresie czynność nie spełnia wszystkich wymagań, jakie stawia Zamawiającym ustawodawca. Mając na uwadze powyższe, zgodnie z art. 255 pkt. 6 Pzp, zgodnie z którym: zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.