Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00273565/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa leków i materiałów medycznych dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowoursynowska 166
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-787
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 5936005; 5936010
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka_laczynska@sggw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-241d3423-4797-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa leków i materiałów medycznych dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-241d3423-4797-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307027
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007747/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 Leki,materiały med.,wet
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273565/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.250.44.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 810000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały weterynaryjne, (medyczne , opatrunkowe i dezynfekujące)4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 260000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Leki medyczne4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33640000-8 - Produkty lecznicze dla układu moczowo-płciowego oraz hormonów
33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego
4.5.5.) Wartość części: 155000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Leki weterynaryjne4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 395000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie odrzucenia:
Oferta wykonawcy Vetdirect Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.
k. zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy jako
niezgodna z przepisami ustawy. W przedmiotowym postępowaniu, którego
wartość jest mniejsza niż progi unijne, ofertę należało złożyć, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta ww.
wykonawcy nie jest opatrzona żadnym podpisem zatem podlega
odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy z uwagi na
niezgodność z art. 63 ustawy.
***
Uzasadnienie unieważnienia w zakresie zadania 1 :
W świetle powyższego, Zamawiający działając na podstawie art. 260
ustawy, informuje o unieważnieniu niniejszego postępowania w zakresie
zadania 1 oraz zadania 3. Podstawą unieważnienia jest art. 255 pkt 2
ustawy, ponieważ wszystkie złożone oferty w zakresie zadania 1 oraz
zadania 3 podlegały odrzuceniu (oferta Vetdirect spółki z ograniczoną
odpowiedzialnością sp. k. była jedyną ofertą złożoną w zakresie tych
zadań).
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie odrzucenia:
Oferta wykonawcy Vetdirect Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.
k. zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy jako
niezgodna z przepisami ustawy. W przedmiotowym postępowaniu, którego
wartość jest mniejsza niż progi unijne, ofertę należało złożyć, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta ww.
wykonawcy nie jest opatrzona żadnym podpisem zatem podlega
odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy z uwagi na
niezgodność z art. 63 ustawy.
***
Uzasadnienie unieważnienia w zakresie zadania 1 :
W świetle powyższego, Zamawiający działając na podstawie art. 260
ustawy, informuje o unieważnieniu niniejszego postępowania w zakresie
zadania 1 oraz zadania 3. Podstawą unieważnienia jest art. 255 pkt 2
ustawy, ponieważ wszystkie złożone oferty w zakresie zadania 1 oraz
zadania 3 podlegały odrzuceniu (oferta Vetdirect spółki z ograniczoną
odpowiedzialnością sp. k. była jedyną ofertą złożoną w zakresie tych
zadań).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Zagórna 14 m 13, część nr 2: gen. W. Andersa 13 m 106
- Dostawa stołów operacyjnych - 2 szt..
- Sukcesywna dostawa materiałów remontowo-budowlanych.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Kredytowa 2 m. 40 część nr 2: al. "Solidarności" 78 m. 89
- Dostawa urządzeń ogólnolaboratoryjnych w podziale na pakiety
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i niemedycznych na potrzeby SZPZLO Warszawa Praga-Północ"
- Dostawa leków dla Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Starogardzie Gdańskim
- Cykliczne dostawy jednorazowego zamkniętego systemu pobierania krwi dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Dostawa Leku dla Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
- ZP/TP/2025/44 - leki II
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





