eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączPrace remontowe w budynkach: Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu i Prokuratury Rejonowej w Limanowej



Ogłoszenie z dnia 2025-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowe w budynkach: Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu
i Prokuratury Rejonowej w Limanowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569585

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 56 A

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.ponsa@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/po-nowy-sacz

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a54a5055-735e-4d3b-8f67-4a5b3a130ad7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace remontowe w budynkach: Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu
i Prokuratury Rejonowej w Limanowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a54a5055-735e-4d3b-8f67-4a5b3a130ad7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00306805

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023589/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Limanowej, remont schodów zewnętrznych budynku Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00242664

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3018-7.261.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Remont schodów budynku Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu przy
ul. Paderewskiego 26 w Nowym Sączu
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) demontaż okładzin schodów,
b) demontaż systemu ogrzewania schodów,
c) przygotowanie schodów do ułożenia płyt granitowych,
d) ułożenie płyt granitowych,
e) renowacja istniejącej balustrady,
f) osadzenie i zamontowanie wycieraczki do butów,
g) uporządkowanie terenu robót oraz wywóz i utylizacja odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia.
2) Remont pomieszczeń Prokuratury Rejonowej w Limanowej przy ul. Józefa Marka 19 w Limanowej
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) roboty malarskie renowacyjne ścian i sufitów,
b) demontaż opraw oświetleniowych,
c) montaż nowych opraw oświetleniowych,
d) demontaż żaluzji,
e) montaż list odbojowych,
f) montaż dodatkowych gniazd teleinformatycznych,
g) wymianę części osprzętu elektrycznego,
h) remont cokołu przy wejściu głównym,
i) wykonanie podłączenia instalacji kanalizacyjnej,
j) dostawa i montaż pokryw centrali wentylacyjnej,
k) przenoszenie akt,
l) wynoszenie mebli przed remontem i wnoszenie mebli po remoncie,
m) uporządkowanie terenu robót oraz wywóz i utylizacja odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45442100-8 - Roboty malarskie

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336866,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436981,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 336866,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Marek Fecko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341168827

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 336866,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.