eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole[D/36/2025/A] Zakup i dostawa autobusu turystycznego na potrzeby UO



Ogłoszenie z dnia 2025-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
[D/36/2025/A] Zakup i dostawa autobusu turystycznego na potrzeby UO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1124408

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

[D/36/2025/A] Zakup i dostawa autobusu turystycznego na potrzeby UO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86e709bb-cad2-49c8-9dff-015edac8b9c7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00306493

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090101/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 [28] Zakup samochodu / pojazdu transportowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00271236

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/36/2025/A

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 449593,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa jednej sztuki nowego autobusu turystycznego (klasa B) wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2024 roku.
Oferowany autobus musi być nowy – za nowy uznaje się autobus nieużywany i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 roku.
Autobus musi spełniać aktualne wymagania dotyczące emisji hałasu i czystości spalin podane w normie Euro 6.
Oferowany autobus musi spełniać wymagania określone w przepisach zawartych w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 ze zmianami) oraz odpowiadać warunkom technicznym określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2024r. poz. 502 z późniejszymi zmianami).
Autobus objęty przedmiotem zamówienia musi posiadać komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu oraz inne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami.
W przypadku gdyby na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów odmówiono rejestracji i dopuszczenia autobusu do ruchu, całość kosztów związanych z dostosowaniem autobusu do obowiązujących norm i wymagań ponosi Wykonawca.
Parametry techniczno-eksploatacyjne i jakości dostarczonego autobusu, zespołów i podzespołów muszą odpowiadać powszechnie obowiązującym przepisom prawa.
Wykonawca przed odbiorem autobusu udzieli instruktażu w zakresie zasad prowadzenia i obsługi dostarczonego autobusu.
Wykonawca zobowiązuje się, by pojazd będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, gotowy do pracy, wolny od wad fizycznych i prawnych, aktualnie wytwarzany przez producenta, którego autoryzowane stacje obsługi (ASO) znajdują się na terenie Polski oraz nie był przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto oferowany pojazd musi być dopuszczony do wprowadzenia do obrotu na terytorium Unii Europejskiej i musi spełniać wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa Unii Europejskiej (certyfikat CE).
Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie przekazać:
- instrukcje obsługi, wyposażenia i konserwacji w języku polskim (dopuszcza się formę elektroniczną),
- kartę gwarancyjną pojazdu w j. polskim (dopuszcza się formę elektroniczną),
- wykaz autoryzowanych stacji serwisowych, które są uprawnione do wykonywania napraw oraz przeglądów w okresie
gwarancyjnym,
- dwa komplety kluczyków,
- wyposażenie dodatkowe wymagane przepisami ruchu drogowego,
- aktualne badanie techniczne,
- komplet dokumentów niezbędnych do zarejestrowania autobusu.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SWZ.
3. Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SWZ z załącznikami i ewentualnymi informacjami Zamawiającego dla Wykonawców.
4. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie dane dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia umożliwiające Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia i mające służyć sprawdzeniu zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami wskazanymi w dokumentacji zamówienia.
Tym samym Wykonawca zobowiązany jest w załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu ofertowym określić jednoznacznie markę, model, rocznik oferowanego autobusu. Brak określenia przez Wykonawcę oferowanego przedmiotu zamówienia, w taki sposób by Zamawiający mógł dokonać jednoznacznej identyfikacji, skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za dostarczenie przedmiotu zamówienia gotowego do pracy tzn. autobus musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania i po uruchomieniu gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez dodatkowych zakupów po stronie Zamawiającego.
6. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do siedziby Zamawiającego. Koszt i ryzyko transportu ponosi Wykonawca.
7. Gwarancja
Wymagania dotyczące gwarancji:
a) gwarancja realizowana przez producenta podwozia na silnik i podzespoły mechaniczne bez limitu kilometrów – minimum
24 miesiące od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego,
b) gwarancja na zabudowę bez limitu kilometrów – minimum 24 miesiące od dnia podpisania protokołu zdawczoodbiorczego,
c) gwarancja na powłokę lakierniczą bez limitu kilometrów – minimum 24 miesiące od dnia podpisania protokołu zdawczoodbiorczego,
d) gwarancja na perforację nadwozia bez limitu kilometrów – minimum 24 miesiące od dnia podpisania protokołu zdawczoodbiorczego.
Okres gwarancji na perforację nadwozia bez limitu kilometrów stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może zostać przez Wykonawcę wydłużone. Szczegóły w zakresie gwarancji jako kryterium oceny oferty znajdują się w Rozdziale I pkt. 19 SWZ.
Wszystkie karty i warunki gwarancyjne zostaną przekazane wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym przedmiotu zamówienia.
Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady, niezależenie od uprawnień wynikających z gwarancji jakości.
8. Podwykonawstwo
Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawcy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych Podwykonawców (w treści oferty – Formularza ofertowego – załącznika nr 1 do SWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 472320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 483390,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 472320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUCK IMPORT – EXPORT WYNAJEM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 701 10 20 346

7.3.3) Ulica: ul. Żurawia 43/201

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-680

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 472320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.