Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00163038/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-27
- 2021/BZP 00168563/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa wydrukowania 10 000 gier edukacyjnych w ramach projektu KEI”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.nask.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa wydrukowania 10 000 gier edukacyjnych w ramach projektu KEI”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95e312fb-0572-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, w ramach projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechnienia korzyści z wykorzystania technologii cyfrowych”,” (KEI).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163038/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2111.28.2021.291.MWI [KEI]
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wydrukowania 10 000 gier edukacyjnych, która składa się z czterech Zadań tj.:
1) Zadanie nr 1.: Wydrukowanie 10 000 gier edukacyjnych, zgodnie z projektem przekazanym przez Zamawiającego.
2) Zadanie nr 2.: Nadruk oznakowania na 1000 sztuk taśm przylepnych (rolek).
3) Zadanie nr 3.: Skompletowanie i spakowanie gier edukacyjnych do koperty z nadrukiem. Spakowane gry edukacyjne wraz z taśmą z oznakowaniem zostaną skompletowane i zapakowane w 1000 paczek oraz dostarczone na wskazane przez Zamawiającego adresy. Każda z paczek ma zawierać 10 sztuk gier edukacyjnych, każda gra edukacyjna ma być spakowana oddzielnie w 1 kopercie, dodatkowo w paczce należy umieścić jedną rolkę taśmy z nadrukowanym oznakowaniem, o której mowa w Zadaniu 2.
4) Zadanie nr 4.: Przygotowanie dla Zamawiającego oraz dostarczenie Zamawiającemu 100 sztuk gier edukacyjnych i 10 sztuk taśm (rolek) w ramach 1 paczki na adres przekazany przez Zamawiającego (Warszawa).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej jako: „SOPZ”) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, w ramach projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechnienia korzyści z wykorzystania technologii cyfrowych”,” (KEI).
4. Termin wykonania zamówienia: Termin realizacji całego przedmiotu zamówienia nie przekroczy 40 dni roboczych.
Terminy poszczególnych Zadań:
1) Zadanie nr 1.: nie dłużej niż w ciągu 10 Dni roboczych od akceptacji przez Zamawiającego 1 szt. próbki spakowanej gry edukacyjnej;
2) Zadanie nr 2.: nie dłużej niż w ciągu 10 Dni roboczych od akceptacji przez Zamawiającego 1 szt. próbki spakowanej paczki;
3) Zadanie nr 3.: nie dłużej niż w ciągu 10 Dni roboczych od przekazania przez Zamawiającego drogą elektroniczną listy 1000 adresów odbiorców;
4) Zadanie nr 4.: nie dłużej niż w ciągu 10 Dni roboczych od akceptacji przez Zamawiającego 1 szt. próbki spakowanej paczki.
5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
7. Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, będzie kierował się kryteriami i ich znaczeniem oraz będzie oceniał oferty w poszczególnych kryteriach. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 08.10.2021 r. Zamawiający opublikował na platformie zakupowej pod adresem: https://nask.eb2b.com.pl/ oraz przekazał Wykonawcom, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu informację o odstąpieniu od zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu przez Wykonawcę Zapol Sobczyk Spółka Jawna, Al. Piastów 42, 71-062 Szczecin oraz o dokonaniu ponownego badania i oceny ofert spośród pozostałych w postępowaniu Wykonawców i wybraniu jako najkorzystniejszej oferty nr 1 złożonej przez Wykonawcę: DRUKARNIA SIL VEG DRUK S.C ŚMICH DARIUSZ SIL VEG DRUK, PAWELAK JANUSZ, PEŁKA DARIUSZ SIL VEG DRUK, UL.NIEGOLEWSKICH 12, 42-700 LUBLINIEC.W dniu 23.11.2021 r. wybrany Wykonawca poinformował o odstąpieniu od zawarcia umowy, wobec czego Zamawiający, działając na podstawie art. 263 ustawy Pzp, unieważnia przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47232,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym ustniki do spirometru, cewniki, pierścienie, papierki, strzykawki, igły, sztance, ostrza, igły medyczne
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Outsorcing druku"
- Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych.
- Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych wraz z dystrybucją niektórych pozycji asortymentowych oraz montażem banerów na potrzeby "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
- Wydanie monografii naukowych
- Kompleksowa obsługa druku Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie
- Druk i dostawa materiałów drukowanych dla Dolnośląskiego Centrum Medycznego Dolmed S.A.
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.