eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznañ › Zaprojektowanie i wykonanie izolacji akustycznej sali sportowej w budynku szko³y Spo³ecznej Szko³y Podstawowej nr 2 przy Os. Wichrowe Wzgórze 114 w Poznaniu

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-08-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie izolacji akustycznej sali sportowej w budynku szko³y Spo³ecznej Szko³y Podstawowej nr 2 przy Os. Wichrowe Wzgórze 114 w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Poznañ - Urz±d Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Poznañ

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznañ

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Zarz±d Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 2090002942

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Jana Matejki 57

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Poznañ

1.11.5.) Kod pocztowy: 60-770

1.11.6.) Województwo: wielkopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznañ

1.11.9.) Numer telefonu: 614158800

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.zkzl.poznan.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie izolacji akustycznej sali sportowej w budynku szko³y Spo³ecznej Szko³y Podstawowej nr 2 przy Os. Wichrowe Wzgórze 114 w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b4e55305-1d45-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00306120

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00024984/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Zaprojektowanie i wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w wybranych salach lekcyjnych i wykonaniu robót ogólnobudowlanych w budynku na os. Wichrowe Wzgórze 114 (zaprojektuj i wybuduj)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za
po¶rednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan.
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za
po¶rednictwem Platformy.
3. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie
zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zak³adce „Regulamin" oraz
uznaje go za wi±¿±cy.
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy, dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o
wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy
znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub
spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci pliku /
folderu 150 MB. W przypadku wiêkszych plików zaleca siê ich spakowanie z podzia³em na mniejsze paczki np. 150 MB ka¿da. Za
datê przekazania oferty lub wniosków przyjmuje siê datê ich przekazania w systemie poprzez klikniêcie przycisku Z³ó¿ ofertê w
drugim kroku i wy¶wietlaniu komunikatu, ¿e oferta zosta³a z³o¿ona.
2. Zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie Zamawiaj±cy zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji
po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem
Platformy, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3. Zalecany format przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 75 MB: .pdf
4. Sporz±dzanie i przekazywanie informacji musi byæ zgodne z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie.
5. Za datê przekazania sk³adanych dokumentów, o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w
postêpowaniu), zawiadomieñ, zapytañ oraz przekazywanie informacji uznaje siê klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Komunikacja poprzez Wy¶lij
wiadomo¶æ umo¿liwia dodanie do tre¶ci wysy³anej wiadomo¶ci plików lub spakowanego katalogu (za³±czników). Wystêpuje limit
objêto¶ci plików lub spakowanych folderów do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielko¶ci
500 MB.
6. Wszelk± korespondencjê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem nale¿y przekazywaæ za po¶rednictwem Platformy.
7. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii Platformy, Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ komunikowania siê z
wykonawcami za po¶rednictwem poczty elektronicznej: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl z tym zastrze¿eniem, i¿ oferta, w tym
o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1) i 2) SWZ mog± zostaæ przekazane wy³±cznie za pomoc± powy¿szej
Platformy.
8. Ofertê, w tym o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, sporz±dza siê w jêzyku polskim, pod rygorem
niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w formatach danych okre¶lonych w
przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych
zadania publiczne.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej RODO
informujê, i¿:
1. Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzib± przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznañ.
2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na
adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznañ.
3. Pani / Pana dane bêd± przetwarzane w celu wype³nienia obowi±zku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikaj±cego z ustawy z
dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, którym jest przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego.
4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zosta³y zebrane, bêd± przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez
okres niezbêdny do zrealizowania przepisów dotycz±cych archiwizowania danych obowi±zuj±cych u Administratora.
5. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa, w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
6. Podanie danych osobowych w zakresie wynikaj±cym z przepisów to wymóg ustawowy niezbêdny do wziêcia udzia³u w
postêpowaniach Prawo zamówieñ publicznych. Podanie dodatkowych danych ma charakter dobrowolny.
7. Dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób opieraj±cy siê wy³±cznie na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym
profilowaniu.
8. Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych, jak równie¿ inne podmioty
upowa¿nione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym
podmioty zajmuj±ce siê obs³ug± informatyczn± Administratora.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.201.69.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie i wykonanie izolacji akustycznej sali sportowej w budynku szko³y Spo³ecznej Szko³y Podstawowej nr 2 przy Os. Wichrowe Wzgórze 114 w Poznaniu.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno–U¿ytkowego (zwanego dalej PFU): Projektu technicznego (w rozumieniu art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm., zwanej dalej Prawem budowlanym) oraz innych dokumentów i opracowañ wskazanych w tre¶ci Umowy lub w PFU wraz z uzyskaniem warunków, uzgodnieñ i pozwoleñ, niezbêdnych do sporz±dzenia Projektu technicznego (zwanych dalej Pozwoleniami), a nadto STWiORB, BIOZ, Przedmiaru robót oraz Szczegó³owego kosztorysu wykonawczego,
2) pe³nienie czynno¶ci nadzoru autorskiego nad realizacj± robót objêtych Dokumentacj±, zwanym dalej Nadzorem autorskim,
3) realizacjê robót na podstawie Dokumentacji wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej (zwanej dalej Dokumentacj± Powykonawcz±).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji d¼wiêkoszczelnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±

71313200-7 - Us³ugi doradcze w zakresie izolacji d¼wiêkoszczelnej oraz akustyki pomieszczeñ

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla ka¿dej z czê¶ci postêpowania osobno Zamawiaj±cy
bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
- cena brutto oferty,
- okres gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesi±cach.
Punkty przyznane w kryterium „Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesi±cach” zostan± wyliczone wed³ug
poni¿szych zasad:
1) Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy liczony od dnia podpisania Protoko³u Odbioru Koñcowego Robót. W przypadku
zaoferowania przez Wykonawcê krótszego okresu gwarancji lub nie wpisaniu w formularzu ofertowym okresu udzielanej gwarancji
oferta bêdzie podlega³a odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 266 ustawy PZP.
2) Maksymalny punktowany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 60 miesiêcy od dnia podpisania Protoko³u Odbioru
Koñcowego Robót. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê d³u¿szego okresu gwarancji do oceny w ramach danego kryterium
Zamawiaj±cy przyjmie okres 60 miesiêcy.
3) W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy Zamawiaj±cy do obliczenia
punktacji wszystkich Wykonawców przyjmie maksymalny okres gwarancji (Gmax) równy 60 miesiêcy.
2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona
z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta (spo¶ród wszystkich z³o¿onych w postêpowaniu ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu),
która otrzyma najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu (na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VII SWZ) oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca:
a) wykaza³, ¿e zrealizowa³ (zakoñczy³), jako strona umowy, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat*, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zadanie odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wykona³ lub wyremontowa³ lub zmodernizowa³ izolacjê akustyczn± w sali gimnastycznej lub podobnym obiekcie sportowym o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto.
W przypadku gdy warto¶æ wykazywanego zamówienia okre¶lona zosta³a w walucie innej ni¿ wskazana przez Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy przeliczy j± na podstawie ¶redniego kursu z³otego w stosunku do waluty obcej okre¶lonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzieñ publikacji Og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
* Okresy wyra¿one w latach liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
b) dysponowa³ w czasie trwania umowy co najmniej jedn± osob± mog±c± wykonywaæ samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w kierowaniu i projektowaniu robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej.
Warunek dotycz±cy dysponowania w czasie trwania umowy co najmniej jedn± osob± mog±c± wykonywaæ samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w zakresie projektowania i kierowania robotami budowlanymi we wskazanych przez Zamawiaj±cego specjalno¶ciach zostanie uznany przez Zamawiaj±cego za spe³niony równie¿ w przypadku, kiedy Wykonawca wyka¿e siê posiadaniem osób mog±cych wykonywaæ samodzielne funkcje techniczne w budownictwie osobno w zakresie projektowania i osobno w zakresie kierowania robotami budowlanymi w wymaganych specjalno¶ciach.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie odnosz±cym siê do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 1, 8-10 ustawy PZP - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat*, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty- wzór wykazu robót budowlanych stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ,
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi Wykonawcami powy¿szy wykaz musi dotyczyæ robót budowlanych, w których wykonaniu ten Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
* Okresy wyra¿one w latach liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
2) o¶wiadczenia Wykonawcy o dysponowaniu w czasie trwania umowy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

WRAZ Z OFERT¡ WYKONAWCA JEST ZOBOWI¡ZANY Z£O¯YÆ:
1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ - za³±cznik nr 2 i nr 3 do SWZ;
2) zobowi±zanie podmiotu trzeciego (za³±cznik nr 4 do SWZ) oraz o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ - za³±cznik nr 2 i nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty lub odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy);
4) dokument stwierdzaj±cy ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy - za³±cznik nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: a) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
b) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 5 do SWZ.
c) Wykonawcy zobowi±zani s± na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 2 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa:
− w ppkt. 2.2. SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu,
− w ppkt. 2.1. SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w PPU, stanowi±cych Za³±cznik nr 9 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-02 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia oferty” dostêpnego na Platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-02 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-01

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, zobowi±zany bêdzie do wniesienia zabezpieczenia
nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5% ceny brutto oferty (z podatkiem VAT).
2. Wykonawcom, a tak¿e innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e
ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów ustawy, przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej
okre¶lone szczegó³owo w dziale IX ustawy PZP (art. 505–590 ustawy PZP).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.