Og³oszenie z dnia 2021-12-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00052527/01 - Wynik z dnia 2022-02-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa papieru toaletowego dla KWP i jednostek podleg³ych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091362152
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Powstañców Wielkopolskich 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-090
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 751 16 31
1.5.8.) Numer faksu: 47 751 53 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@bg.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa papieru toaletowego dla KWP i jednostek podleg³ych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-20c1981b-580d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00305030
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00017185/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.25 Papier toaletowy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl/kb/urzad/zamowienia-publiczne/postepowania-przetargow3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/kwp_bydgoszcz lub przetarg@bg.policja.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Okre¶laj±: „REGULAMIN platformazakupowa.pl” oraz „Instrukcja dla Wykonawców platformazakupowa.pl”. Regulamin znajduje siê stronie g³ównej Platformy, natomiast Instrukcja dostêpna jest pod danym postêpowaniem w polu „Wymagania i specyfikacje” wybieraj±c „Pod linkiem”. Instrukcje korzystania z
Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. Maksymalny
rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem poczty elektronicznej zamawiaj±cego wynosi 26 MB. Szczegó³owe informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych: a)Specyfikacja po³±czenia: Niezbêdne
wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie: -sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, -komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z
systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, -zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, z wyj±tkiem Internet Explorer. (Nie zaleca siê korzystania z przegl±darki Microsoft Explorer ze wzglêdu na wycofanie siê ze wspierania tej przegl±darki przez firmê
Microsoft), -w³±czona obs³uga JavaScript, -zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, b)Format przesy³anych danych: Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 „Formaty danych oraz standardy zapewniaj±ce dostêp do zasobów informacji udostêpnianych za pomoc± systemów teleinformatycznych u¿ywanych do realizacji zadañ publicznych” do Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12.04.2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, w szczególno¶ci: .txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv, .zip, .tar, .gz, (.gzip), .7Z. - Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym
wskazaniem na .pdf -W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ “Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w
sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”. c)Szyfrowanie na Platformie odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3. Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e informacje
w zakresie wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej okre¶lone zosta³y w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 3 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy, ul. Powstañców Wielkopolskich 7, 85 – 090 Bydgoszcz, tel. 47 751-53-20, fax 47 75-53-19, e-mail: przetarg@bg.policja.gov.pl.2)kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy: tel. 47 751-12-30, adres e-mail: iod.kwp@bg.policja.gov.pl;3)Pani/Pana dane osobowe, zebrane na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”, przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ustawy Pzp; 5)Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 - 4 ustawy
Pzp, je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy, nie d³u¿ej jednak ni¿ przez okres wynikaj±cy z przepisów o archiwizacji oraz przepisów dotycz±cych projektów wspó³finansowanych ze ¶rodków UE;6)obowi±zek podania przez
Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8)posiada Pani/Pan: a)na podstawie art. 15 RODO, prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; b)na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c)na podstawie art. 18 RODO, prawo ¿±dania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;9)nie przys³uguje Pani/Panu: a)w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, prawo do usuniêcia danych osobowych; b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c)na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 19 i 76 ustawy, informujê ¿e: 1)skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±, nie mo¿e te¿ naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników. 2) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³aszanie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania,2. W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.3. Udostêpnianie, o którym mowa w art. 74 ust. 1 i 2 ustawy, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w art. 74 ust. 3 i art. 18 ust. 3–6 ustawy, stosuje siê odpowiednio.4. W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZPiFP-82-21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru toaletowego dla KWP i jednostek podleg³ych . Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i ilo¶ci zosta³ okre¶lony przez Zamawiaj±cego w za³±czniku nr 1A do SWZ (formularz cenowy wykazu towaru).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33761000-2 - Papier toaletowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane bêd± punktowo. Punkty zaokr±glane bêd± do dwóch
miejsc po przecinku. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± po uwzglêdnieniu wag, mo¿e osi±gn±æ oferta, wynosi 100. Szczegó³owy sposób oceny ofert w ka¿dym z kryteriów okre¶la rozdzia³ XIV SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 92
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wymiany towaru w ramach reklamacji
4.3.6.) Waga: 8
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy (Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy (Zamawiaj±cy nie okre¶li³ warunków udzia³u w postêpowaniu)
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy (Zamawiaj±cy nie ¿±da przedmiotowych ¶rodków dowodowych)5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz „Oferta” oraz Formularz cenowy - wykaz towarów ¶wiadczonych dostaw z³o¿ony zgodnie ze wzorem, na które Wykonawca sk³ada ofertê. 2.Dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania wykonawcy: a) W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy odpisu lubinformacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, b) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit. a, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w formularzu ofertowym dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
3. Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie okoliczno¶ci wskazanych w rozdz. V ust. 3 SWZ.3.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie publiczne przezwykonawców o¶wiadczenie (za³±cznik nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie np.: ka¿dy cz³onek konsorcjum i ka¿dy wspólnik spó³ki cywilnej. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia wobec ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.4.Zamawiaj±cy nie okre¶li³ odmiennych wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowi±cymiza³±cznik do SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y przekazaæ za po¶rednictwem Platformy pod adresem: www.platformazakupowa.pl/kwp_bydgoszcz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-17 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-15
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa samochodu osobowego typu sedan/liftback - segment D, dla Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
- Dostawa czê¶ci, podzespo³ów, materia³ów eksploatacyjnych, materia³ów do rozbudowy sieci komputerowej
- ¦wiadczenie us³ugi w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do sto³ówki w Specjalnym O¶rodku Szkolno- Wychowawczym nr 3 w Bydgoszczy na rok 2026
- Organizacja i przeprowadzenie sta¿y dla studentów kierunku Kognitywistyka studia I stopnia w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Dostawa wyposa¿enia meblowego dla Wydzia³u Budownictwa, Architektury i In¿ynierii ¦rodowiska
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ¶rodków utrzymania czysto¶ci dla Miejskiego Osrodka Pomocy Spo³ecznej w Bielsku-Bia³ej.
- Us³uga sprz±tania, polegaj±ca na utrzymaniu czysto¶ci wraz z dostaw± ¶rodków czysto¶ci w obiektach G³ównej Biblioteki Lekarskiej w Warszawie przy ul. Chocimskiej 22 i ul. Jazdów 1A."
- Sukcesywna us³uga sprz±tania i utrzymania czysto¶ci wraz z zapewnieniem niezbêdnych ¶rodków czysto¶ci, realizowana na rzecz Zachêty - Narodowej Galerii Sztuki
- dostawa artyku³ów biurowych i pi¶miennych oraz materia³ów eksploatacyjnych do obs³ugi sprzêtu informatycznego do Oddzia³u Okrêgowego NBP w £odzi.
wiêcej: Papier toaletowy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





