Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00358700/01 - Wynik z dnia 2022-09-21
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachowego – ja³ownik w SDOO Paw³owice
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centralny O¶rodek Badania Odmian Ro¶lin Uprawnych
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Stacja Do¶wiadczalna Oceny Odmian w Paw³owicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 30163140800079
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Toszek
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-180
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdoo@pawlowice.coboru.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: pawlowice.coboru.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Badanie i rejestracja odmian ro¶lin uprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana pokrycia dachowego – ja³ownik w SDOO Paw³owice
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-64e20cfe-1a38-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00305017
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00045491/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Wymiana pokrycia dachowego - ja³ownik w SDOO Paw³owice
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://pawlowice.coboru.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, skrzynki podawczej na ePUAP /89417772846/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej: sdoo@pawlowice.coboru.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego (spe³niaj±cego Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014), podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZK-7/08/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego budynku ja³ownik w Stacji Do¶wiadczalnej Oceny Odmian w Paw³owicach. W zakres robót wchodzi:
1) Rozbiórka pokrycia dachowego z blachy
2) Wzmocnienie lub wymiana krokwi dachowych oraz desek czo³owych
3) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii dachowej
4) Wykonanie deskowania i ³acenia po³aci dachowych
5) Wykonanie pokrycia dachowego blachami trapezowymi
6) Monta¿ obróbek blacharskich z blachy p³askiej
7) Za³o¿enie rynien dachowych z blachy
8) Za³o¿enie zbiorniczków przy rynnach z blachy
9) Za³o¿enie rury spustowej okr±g³ej z blachy
10) Monta¿ starej instalacji odgromowej
11) Malowanie murków ogniowych farb± ppo¿
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45261213-0 - K³adzenie dachów metalowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261320-3 - K³adzenie rynien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy, poza mo¿liwo¶ci± zmiany niniejszej umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 2) - 4) oraz ust. 2 PZP (zgodnie z warunkami okre¶lonymi w postanowieniach tych przepisów) przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ niniejszej umowy tak¿e w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w poni¿szych okoliczno¶ciach:1) zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy/zmiana jego zakresu spowodowana uzasadnionymi przyczynami le¿±cymi po stronie Zamawiaj±cego, które sprawiaj±, ¿e przedmiot umowy nale¿y wykonaæ w inny sposób ani¿eli pierwotnie to przewidzia³ Zamawiaj±cy w umowie, w szczególno¶ci:
a) zmiany przepisów podatkowych w zakresie wystawiania faktur, powstawania obowi±zku podatkowego itp.,
b) stwierdzenie wad lub braków dokumentacji projektowej Zamawiaj±cego uniemo¿liwiaj±cych realizacjê umowy lub wprowadzenie do dokumentacji projektowej zmian; za wady lub braki dokumentacji projektowej rozumie siê: ¼le przyjête w³a¶ciwo¶ci robót niezgodnie z wytycznymi do projektowania albo z przepisami lub zasadami wiedzy technicznej; pominiêcie robót wynikaj±cych z wytycznych do projektowania lub przepisów lub zasad wiedzy technicznej; rozbie¿no¶ci w dokumentach opisuj±cych roboty, tj. odmienne ustalenia, np. w projekcie i przedmiarze w odniesieniu do tych samych cech, w³a¶ciwo¶ci ilo¶ci lub wymiarów; niejednoznaczno¶æ przyjêtego standardu wykonania, który nie da siê wyinterpretowaæ o zapisy niniejszej umowy i zwi±zane z nimi przepisy, zasady wiedzy technicznej,
c) w wyniku rezygnacji Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy lub potrzeby zaniechania poszczególnych robót z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy,
d) konieczno¶ci zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych czy technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiaj±cego (w szczególno¶ci w przypadku wycofania z rynku starych rozwi±zañ technologicznych/technicznych lub materia³owych),
e) zmiany decyzji, postanowieñ lub uzgodnieñ dokonanych przez organy administracyjne i podmioty uzgadniaj±ce dokumentacjê projektow±,
f) konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, czy wniosek u¿ytkownika uzasadniony mo¿liwo¶ci± osi±gniêcia wymaganego efektu czy korzy¶ci w okresie eksploatacji poprzez zastosowanie innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych przy zachowaniu jako¶ci i parametrów technicznych obiektu/ instalacji i urz±dzeñ,
2) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy mo¿liwa bêdzie w przypadku konieczno¶ci wstrzymania wykonywania ca³o¶ci lub czê¶ci prac objêtych zamówieniem na skutek okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy, w szczególno¶ci takich, jak:
a) uwarunkowania formalno-prawne, w szczególno¶ci dotycz±ce wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy;
b) dzia³ania si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie umowy w okre¶lonym pierwotnie terminie (przez si³ê wy¿sz± nale¿y rozumieæ zdarzenia zewnêtrzne, które powsta³y po zawarciu umowy, których ¿adna ze stron nie mog³a przewidzieæ ani im zapobiec, takie jak w szczególno¶ci: powodzie, huragany, trzêsienia ziemi i inne nieoczekiwane i gwa³towne wydarzenia atmosferyczne, geologiczne czy hydrologiczne, dzia³ania wojenne);
c) zaistnienia innych ni¿ wy¿ej wymienione okoliczno¶ci prawnych lub faktycznych (ekonomicznych, technicznych, innych) niemo¿liwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, za których wyst±pienie ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±cych brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy w pierwotnym terminie.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-30 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: /89417772846/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-30 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI TOSZEK
wiêcej: przetargi TOSZEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Cha³ubiñskiego 4 w Warszawie.
- Rozbiórka napowietrznych sieci elektroenergetycznych wraz z o¶wietleniem ulicznym w £êkiñsku
- Dostêpne wej¶cie do budynku Urzêdu Miejskiego w S³omnikach.
- Modernizacja boiska w LXX LO przy ul. Dembowskiego 1
- Adaptacja pomieszczeñ oraz budowa platformy d¼wigowej i placu zabaw w ¿³obku nr 1 przy ul. Polskiego Czerwonego Krzy¿a 13 w Radomiu w ramach Programu ""MALUCH+" na lata 2022-2029""
wiêcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.