Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00257562/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno- Wychowawczo- Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach i Rybniku w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Wodzisław Śląski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6471277603
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bogumińska 4
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wodzislaw-slaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno- Wychowawczo- Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach i Rybniku w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb5e5897-3d6b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001766/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Transport zbiorowy dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257562/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.DZP.271.11.22.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 393547,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - PRZEWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO ZESPOŁU PLACÓWEK SZKOLNO- WYCHOWAWCZO-REWALIDACYJNYCH I INNYCH PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W WODZISŁAWIU ŚLĄSKIMPrzewóz dzieci będzie się odbywał się w dni nauki szkolnej – wg szczegółowego wykazu dni nauki w poszczególnych miesiącach w okresie od 3 stycznia 2022 r. do 22 grudnia 2022 r. Wykonawca musi zapewnić przewóz dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Kopernika 71 i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim pojazdami przystosowanymi do przewozu w/w dzieci wraz z zapewnieniem opieki nad tymi dziećmi w czasie przewozu. W każdym pojeździe musi sprawować opiekę nad nimi przynajmniej jedna pełnoletnia osoba, posiadająca minimum średnie wykształcenie i co najmniej przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Na każdy samochód przypada przynajmniej jeden kierowca i jeden opiekun. Przewidywana ilość dni kursów na każdej trasie w okresie realizacji zamówienia – 187 dni.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w rozdziale II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 211273,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II - PRZEWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO DLA NIESŁYSZĄCYCH I SŁABOSŁYSZĄCYCH ORAZ INNYCH PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W RACIBORZUPrzewóz dzieci będzie się odbywał się w dni nauki szkolnej – wg szczegółowego wykazu dni nauki w poszczególnych miesiącach w okresie od 3 stycznia 2022 r. do 22 grudnia 2022 r. Wykonawca musi zapewnić przewóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego dla niesłyszących i słabosłyszących w Raciborzu przy ul. Karola Miarki 4 i innych placówek oświatowych w Raciborzu pojazdami przystosowanymi do przewozu w/w dzieci wraz z zapewnieniem opieki nad tymi dziećmi w czasie przewozu. W każdym pojeździe musi sprawować opiekę nad nimi przynajmniej jedna pełnoletnia osoba, posiadająca minimum średnie wykształcenie i co najmniej przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Na każdy samochód przypada przynajmniej jeden kierowca i jeden opiekun. Przewidywana ilość dni kursów na każdej trasie w okresie realizacji zamówienia – 187 dni.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w rozdziale II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 53025,44 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III - PRZEWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO OŚRODKA REHABILITACYJNO- EDUKACYJNO - WYCHOWAWCZEGO ORAZ INNYCH PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W ŻORACHPrzewóz dzieci będzie się odbywał się w dni nauki szkolnej – wg szczegółowego wykazu dni nauki w poszczególnych miesiącach w okresie od 3 stycznia 2022r. do 23 grudnia 2022 r. Wykonawca musi zapewnić przewóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczego w Żorach przy ul. Piastów Górnośląskich 8 i innych placówek oświatowych w Żorach pojazdami przystosowanymi do przewozu w/w dzieci wraz z zapewnieniem opieki nad tymi dziećmi w czasie przewozu. W każdym pojeździe musi sprawować opiekę medyczną nad nimi przynajmniej jedna pełnoletnia osoba, która posiada minimum ukończony kurs opiekuna medycznego lub wykształcenie opiekuna medycznego. Na każdy samochód przypada przynajmniej jeden kierowca i jedna osoba, która będzie sprawowała opiekę medyczną. Przewidywana ilość dni kursów na każdej trasie w okresie realizacji zamówienia – 228 dni.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w rozdziale II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 72445,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV - PRZEWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO ZESPOŁU SZKÓŁ NR 6 ORAZ INNYCH PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W RYBNIKUPrzewóz dzieci będzie się odbywał się w dni nauki szkolnej – wg szczegółowego wykazu dni nauki w poszczególnych miesiącach w okresie od 3 stycznia 2022 r. do 22 grudnia 2022 r. Wykonawca musi zapewnić przewóz dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Szkół nr 6 w Rybniku przy ul. Małachowskiego 145 i innych placówek oświatowych w Rybniku pojazdami przystosowanymi do przewozu w/w dzieci wraz z zapewnieniem opieki nad tymi dziećmi w czasie przewozu. W każdym pojeździe musi sprawować opiekę nad nimi przynajmniej jedna pełnoletnia osoba, posiadająca minimum średnie wykształcenie i co najmniej przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Na każdy samochód przypada przynajmniej jeden kierowca i jeden opiekun. Przewidywana ilość dni kursów na każdej trasie w okresie realizacji zamówienia – 187 dni.
Trasy dowozu i odwozu :
1) I trasa: (dowóz ) A. Dzika, Skrzyszowska, Witosa, 26 Marca, Przemysława, B.Chrobrego, Zespół Szkół nr 6 Rybnik ul. Małachowskiego 145, odległość między pierwszym a ostatnim przystankiem wynosi 33,5 km, odjazd z pierwszego przystanku około godziny 6.00 według planu zajęć uczniów. Należy zapewnić 7 miejsc siedzących dla uczniów+ 1 miejsce siedzące dla opiekuna.
2) II trasa : ( odwóz ) Zespół Szkół nr 6 w Rybniku ul. Małachowskiego 145, B.Chrobrego, Przemysława, 26 Marca, Witosa, Skrzyszowska, A. Dzika, odległość między pierwszym a ostatnim przystankiem wynosi 33,5 km, odjazd z pierwszego przystanku około godziny 15.00 – 16.45 według planu zajęć uczniów.
Należy zapewnić 7 miejsc siedzących dla uczniów+ 1 miejsce siedzące dla opiekuna.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w rozdziale II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 56803,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229158,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229158,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229158,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Przewóz osób Szymik Stefan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-180-06-60
7.3.3) Ulica: Astrów 24
7.3.4) Miejscowość: Marklowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-321
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZYMIK STEFAN USŁUGI TRANSPORTOWE - Przewóz osób
jakie przetargi wygrała firma
SZYMIK STEFAN USŁUGI TRANSPORTOWE - Przewóz osób
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229158,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56548,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65031,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56548,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dartour Sp zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 639-201-41-92
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 2/18
7.3.4) Miejscowość: Racibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 47-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56548,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70224,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86651,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70224,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dartour Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 639-201-41-92
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 2/18
7.3.4) Miejscowość: Racibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 47-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70224,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57633,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70663,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57633,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dartour Sp zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 639-201-41-92
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 2/18
7.3.4) Miejscowość: Racibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 47-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57633,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
- Świadczenie usług pocztowych w 2026 roku
- Zakup wieży artroskopowej
- Dostawa sprzętu jednorazowego, obłożeń operacyjnych i odżywek do żywienia dojelitowego
- KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W WODZISŁAWIU ŚLĄSKIM PRZY ULICY: SĄDOWEJ 3, 26 MARCA 44, KS. W. KUBSZA 28C, WOJSKA POLSKIEGO 16/1 oraz Archiwum Zakładowego przy ul. Wałowej 5.
- Fizyczna ochrona osób i mienia budynków Sądu Rejonowego w Wodzisławiu Śląskim wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej.
- Zakup aparatów USG
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie i odwożenie dzieci do Zespołu Szkół w Choczu na podstawie biletów miesięcznych".
- "Dowóz osób z niepełnosprawnością - uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Wisznicach"
- Dowozy szkolne dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Lubsko w 2026 r."
- Transport dzieci do Zespołu Szkół Publicznych w Międzyborowie w 2026 roku.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Ustronia do oświatowych placówek specjalnych w Ustroniu i poza Ustroniem, i z powrotem do miejsca zamieszkania w ramach zadania: "Dowożenie uczniów do szkół"
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





