eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dêbica › Zabezpieczenie ratownicze na p³ywalni MOSiR w Dêbicy przy ul. Pi³sudskiego 19.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-08-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zabezpieczenie ratownicze na p³ywalni MOSiR w Dêbicy przy
ul. Pi³sudskiego 19.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w Dêbicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180227250

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sportowa 26

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dêbica

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir@mosir.debica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.mosir.debica.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zabezpieczenie ratownicze na p³ywalni MOSiR w Dêbicy przy
ul. Pi³sudskiego 19.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-914af949-1a32-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00304669

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00299733/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Obs³uga ratownicza

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.mosir.debica.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami
w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wskazanych z³o¿enie oferty),
zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem
dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal
www.miniportal.uzp.gov.pl
(Formularz do komunikacji).
2. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy
pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP, TED lub ID postêpowania).
3. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej,
email mailto:mosir@mosir.debica.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Sposób
sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub
o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z
dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpniania i przechowywania dokumentów elektronicznych
oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich
mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
2.Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ
sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki.
Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub
elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w
pkt 3 adres e-mail.
3.Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego oraz udostêpniania i przechowywania dokumentów
elektronicznych oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów
dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia.
4. Za datê przekazania wymienionych o¶wiadczeñ lub dokumentów przyjmuje siê datê i godzinê
zarejestrowania ich na skrzynce ePUAP po stronie zamawiaj±cego lub datê i godzinê wp³ywu
wiadomo¶ci na skrzynkê poczty elektronicznej.
5. W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym
dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem
wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z wykonawcami w inny sposób ni¿ przy
u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w niniejszej SWZ.
7. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls rtf ze szczególnym wskazaniem
na .pdf
8. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy wymaga wykorzystanie jednego z formatów: .zip
7Z.
9. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu,
zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na
format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES, XAdES (podpis wewnêtrzny).
10. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca
powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
11. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP. zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze
skompresowanych plików.
12. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
13. Zamawiaj±cy zaleca, aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich
podpisem kwalifikowanym/osobistym lub zaufanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci
plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Twoich danych osobowych jest Gmina Miasta Dêbica, z siedzib± w Dêbicy.
Gmina Miasta Dêbica - Mariusz Szewczyk - Burmistrz Miasta
ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dêbica;
Mo¿esz siê z nami skontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
• listownie na adres: ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dêbica
• przez e-mail: umdebica@.umdebica.pl
• telefonicznie : (14) 68 38 100
Inspektorem Ochrony Danych jest Marcin Mala. Inspektor to Osoba, z któr± mo¿esz siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania Twoich danych osobowych oraz korzystania z przys³uguj±cych Ci praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych. Mo¿esz siê z nim kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób :
- listownie na adres: ul. Wielopolska 62, 39-200 Dêbica
- przez e-mail: marcin.mala@mdconsulting.com.pl
- telefonicznie : 692998123
Inspektor bêdzie przetwarzaæ Twoje dane w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Obowi±zek podania przez Ciebie danych osobowych bezpo¶rednio Ciebie dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. ), dalej „ustawa Pzp", zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj±cych z ustawy Pzp; dane osobowe Wykonawcy i innych osób podanych w ofercie przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „ Zabezpieczenie ratownicze na p³ywalni MOSiR w Dêbicy przy ulicy Pi³sudskiego 19” znak MOSIR 271.1.2022 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Bêdziemy przetwarzaæ Twoje dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO oraz ustawy Pzp
Twoje dane osobowe bêd± przetwarzane przez Urz±d Miejski w Dêbicy przez minimum 5 lat, nastêpnie Archiwum Pañstwowe po ekspertyzie dokumentów mo¿e podj±æ decyzjê o ich zniszczeniu lub przekwalifikowaæ na kategoriê A i wtedy Twoje dane osobowe bêd± przetwarzane przez Urz±d Miejski w Dêbicy przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakoñczeniu Twojej sprawy a nastêpnie zostan± przekazane do Archiwum Pañstwowego w Krakowie, gdzie bêd± przetwarzane wieczy¶cie.
Twoje dane zostan± udostêpnione podmiotom lub osobom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a tak¿e podmiotom upowa¿nionym na podstawie przepisów prawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOSIR.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zabezpieczenie ratownicze na p³ywalni MOSiR w Dêbicy przy ul. Pi³sudskiego 19.od 01.09.2022 r. do 31.12.2022 r.

1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug na rzecz MOSiR w zakresie : Zabezpieczenie ratownicze na p³ywalni MOSiR Dêbicy przy ul. Pi³sudskiego 19
2) Zabezpieczenie ratownicze polegaæ bêdzie na dy¿urach w dni od poniedzia³ku do pi±tku oraz dni ¶wi±teczne, soboty i niedziele ¶wiadczone przez 7 ratowników na jednej zmianie.
3) Obowi±zuj±cy system pracy: praca na dwie zmiany w godz. od 6.00 do 14.00 i od godz. 14.00 do 22.00.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71317200-5 - Us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1. Zamawiaj±cy przewiduje zamówienia polegaj±ce na powtórzeniu podobnych us³ug o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 i 8 UPzp
2. Przedmiot: wykonanie us³ug jak w zamówieniu podstawowym tj. us³ugi ¶wiadcz±ce ratownictwa
3. Wielko¶æ lub zakres zamówienia: do 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego.
4. Warunki na jakich zostan± udzielone: Zamówienia zostan± udzielone w przypadku wyst±pienia przed³u¿aj±cej siê procedury przetargowej na rok 2023

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona wg sumy punktów otrzymanych w kryteriach przedstawionych
powy¿ej: P = [Ilo¶æ pkt. cena max. 50pkt] + [ilo¶æ pkt. Wysoko¶æ polisy ubezpieczeniowej
max. 10pkt.].+ [ilo¶æ pkt. okres posiadanych uprawnieñ ratownika 40 pkt.]

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysoko¶æ polisy ubezpieczeniowej

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres posiadanych uprawnieñ ratownika

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym; zamawiaj±cy nie okre¶la warunków
w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrêbnych przepisów; Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± decyzjê wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych wyra¿aj±c± zgodê na wykonywanie ratownictwa wodnego na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarze wodnym (Dz. U. 2011 Nr 208, poz. 1240).

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e siê posiadaniem op³aconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia o warto¶ci co najmniej 500 000 tys. z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawcy:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej jest krótszy — w tym okresie co najmniej:
- jedn± us³ugê ratownictwa wodnego na terenie p³ywali krytej o ³±cznej powierzchni lustra wody we wszystkich nieckach min. 1900m2, o warto¶ci min. 140 000,00 z³ a brutto i
-jedn± us³ugê ratownictwa wodnego na p³ywalni krytej posiadaj±cej co najmniej jedn± nieckê basenow± o powierzchni lustra wody min. 1000m2, o warto¶ci min. 100 000,00 z³., brutto.
b) Osób:
Wykonawca musi wskazaæ osobê, która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±ca siê kwalifikacjami zawodowymi i do¶wiadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona:
Wykonawca wyka¿e osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Min. 15 osób które bêd± realizowaæ niniejsze zamówienie, posiadaj±cych:
-aktualne uprawnienie ratownika wodnego nadane przez uprawniony podmiot zgodnie z Ustaw± z dnia 18.08.2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz.U. 2011r., nr 208, poz.1240) oraz aktami wykonawczymi do tej¿e ustawy,
-aktualne za¶wiadczenie potwierdzaj±ce ukoñczony kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy oraz uzyskania tytu³u ratownika.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej.
b) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami,
o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
d) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Wykonawca sk³ada wraz z ofert± przedmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie, ¿e ratownicy posiadaj± wymagany okres uprawnieñ. Zamawiaj±cy wymaga wraz z ofert± 15 osób realizuj±cych umowê.
2. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia lub poprawienia
w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Wykaz osób

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz Oferty, sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do niniejszej IDW.
2) O¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania - za³±cznik Nr 2.
3) O¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania, sk³adane przez Wykonawcê, na którego zasoby powo³uje siê wykonawca – za³±cznik nr 2a (je¿eli dotyczy)
4) O¶wiadczenie dotycz±ce spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik Nr 3.
5) O¶wiadczenie dotycz±ce spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adane przez Wykonawcê, na którego zasoby powo³uje siê wykonawca – za³±cznik nr 3a (je¿eli dotyczy)
6) Wzór o¶wiadczenia Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - za³±cznik nr 4 (je¿eli dotyczy)
7) O¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - za³±cznik Nr 5 (je¿eli dotyczy)
8) O¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Z³o¿enie o¶wiadczenia wymagane jest tylko w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia. (o ile dotyczy)
9) Za³±cznik 6- wykaz osób realizuj±cych us³ugê
10) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców
w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii.
11) Oferta (oraz wszelkie za³±czniki) musz± byæ podpisane kwalifikowanym/ podpisem elektronicznym/podpisem zaufanym przez osobê upowa¿nion± do reprezentacji wykonawcy zgodnie z informacjami zawartymi w dokumencie rejestrowym wykonawcy lub przez osobê posiadaj±c± odpowiednie pe³nomocnictwo do dokonywania czynno¶ci prawnych, udzielone przez osobê upowa¿nion± do reprezentacji wykonawcy, a w przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie
o udzielenie zamówienia przez ustanowionego pe³nomocnika.
12) Po¿±dane przez Zamawiaj±cego jest z³o¿enie w ofercie spisu tre¶ci z wyszczególnieniem ilo¶ci stron wchodz±cych w sk³ad oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W sytuacji, o której mowa w pkt 1 ppkt. 2, o których mowa w Rozdziale XI , Zamawiaj±cy
wymaga z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia (za³±cznik nr 3), o którym mowa w art. 117 ust. 4
UPzp o¶wiadczenia, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonaj±
poszczególni Wykonawcy. Z³o¿enie o¶wiadczenia wymagane jest tylko w przypadku
1. W sytuacji, o której mowa w pkt 1 ppkt. 2, o których mowa w Rozdziale XI , Zamawiaj±cy
wymaga z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia (za³±cznik nr 3), o którym mowa w art. 117 ust. 4
UPzp o¶wiadczenia, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonaj±
poszczególni Wykonawcy. Z³o¿enie o¶wiadczenia wymagane jest tylko w przypadku
1. W sytuacji, o której mowa w pkt 1 ppkt. 2, o których mowa w Rozdziale XI , Zamawiaj±cy
wymaga z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia (za³±cznik nr 3), o którym mowa w art. 117 ust. 4
UPzp o¶wiadczenia, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonaj±
poszczególni Wykonawcy. Z³o¿enie o¶wiadczenia wymagane jest tylko w przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia przes³anki
wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII IDW, zostaj± spe³nione na ogólnych zasadach.
3. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno
byæ za³±czone do
oferty. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie,
jak sk³adana oferta (t.j. w formie elektronicznej opatrzone podpisem kwalifikowanym lub postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e
z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie
pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2
ustawy z dnia 14 lutego 1991r. – Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa
sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ
uwierzytelniona przez upe³nomocnionego
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia,o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XI pkt 1 ppkt.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z
wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia zakresie, w jakim ka¿dy
z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy
w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz okre¶la
warunki tej zmiany w nastêpuj±cym zakresie:
1) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. Warunkiem
wprowadzenia zmian jest ustawowa zmiana stawki podatku VAT. W takiej sytuacji zmianie
ulegnie stawka podatku VAT oraz maksymalna warto¶æ umowy brutto o której mowa w § 5
ust. 4 umowy;
2) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy z tytu³u realizacji umowy — w sytuacji, gdy
wyst±pi± okoliczno¶ci:
a) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie
przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
wynagrodzenie ulegnie zwiêkszeniu je¿eli Wykonawca wyka¿e i udokumentuje,
¿e podwy¿szenie minimalnego wynagrodzenia mia³o wp³yw na koszt wykonania przedmiotowej
umowy i w jakiej wysoko¶ci,
b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu
lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne; wynagrodzenie
ulegnie zwiêkszeniu, je¿eli Wykonawca wyka¿e i udokumentuje, ¿e wymienione zmiany maj±
wp³yw na koszt wykonania przedmiotowej umowy i w jakiej wysoko¶ci,
c) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at pracowniczych planów kapita³owych, o
których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach
kapita³owych, wynagrodzenie ulegnie zwiêkszeniu je¿eli Wykonawca wyka¿e i
udokumentuje, ¿e podwy¿szenie minimalnego wynagrodzenia mia³o wp³yw na koszt
wykonania przedmiotowej umowy i w jakiej wysoko¶ci.
Wniosek o zmianê wynagrodzenia z przyczyn podanych w pkt. 2) lit. a)-b) wykonawca jest
zobowi±zany z³o¿yæ w terminie do 30 dni od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych
tych zmian. Wniosek z³o¿ony po tym terminie pozostaje bez rozpatrzenia. Wykonawca musi
przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu dowody (dokumenty) okre¶laj±ce wynagrodzenia pracowników
zatrudnionych na podstawie umowy o pracê i na podstawie umów cywilnoprawnych
wykonuj±cych przedmiot umowy. Je¿eli wynagrodzenia osób zatrudnionych w ramach
stosunku pracy by³y na minimalnym poziomie, to wynagrodzenie Wykonawcy wzro¶nie o
ró¿nicê pomiêdzy kwot± minimalnego wynagrodzenia po jego podwy¿szeniu, a kwot±
wcze¶niejsz±. Je¿eli pracownicy otrzymywali wynagrodzenie wy¿sze ni¿ obowi±zuj±ce
minimalne, to wzrost minimalnego wynagrodzenia nie mo¿e byæ przes³ank± do wzrostu
wynagrodzenia.
3) zmiany terminu rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ugi
4) zmiany miesi±ca i czasu trwania przerwy technologicznej;
5) zmiany godzin otwarcia ( funkcjonowania) krytej p³ywalni, stref nadzoru oraz tymczasowe
zmiany w zakresie obsady ratowniczej (godzin pracy i liczby ratowników wynikaj±ce z
dodatkowego otwarcia, czy zamkniêcia strefy);
6) w zwi±zku z wyst±pieniem epidemii COVID- 19, zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany
niniejszej umowy o udzielenie zamówienia publicznego w granicach i na zasadach opisanych
w ustawie z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z
zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID -19, innych chorób zaka¼nych oraz
wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-22 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-22 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-20

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 UPzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcê na podstawie umowy o pracê osób
realizuj±cych zadania z zakresu opisanego SWZ oraz dokumentacji technicznej
Zamawiaj±cy zatrudni osoby wykonuj±ce w/w czynno¶ci w sposób okre¶lony w art. 22 § 1
ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), zwany dalej
k. p.
Zamawiaj±cy wykluczy wykonawcê na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych
rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835), z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie
ustawy Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê:
1) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006r.
dotycz±cym ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy
oraz rozporz±dzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014r.
Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 UPzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcê na podstawie umowy o pracê osób
realizuj±cych zadania z zakresu opisanego SWZ oraz dokumentacji technicznej
Zamawiaj±cy zatrudni osoby wykonuj±ce w/w czynno¶ci w sposób okre¶lony w art. 22 § 1
ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), zwany dalej
k. p.
Zamawiaj±cy wykluczy wykonawcê na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych
rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835), z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie
ustawy Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê:
1) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006r.
dotycz±cym ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy
oraz rozporz±dzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.