eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › ¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego na p³ywalni krytej Solan w Nowej Soli.



Og³oszenie z dnia 2022-08-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego na p³ywalni krytej Solan w Nowej Soli.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI O¦RODEK SPORTU I REKREACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331464

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. ¦w. Barbary 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir@nowasol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: mosir-nowasol.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego na p³ywalni krytej Solan w Nowej Soli.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a968b606-1a24-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00304184

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00304055/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego na p³ywalni krytej Solan w Nowej Soli.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://nowasol.pl/zamowienia-publiczne/kategorie-zamowien/powyzej-130tys-zl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
1) miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
2) ePUAPu, dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
3) poczty elektronicznej na adres mosir@nowasol.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy u¿yciu miniPortalu i ePUAP opisane zosta³y w:
1) regulaminie korzystania z systemu miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje
2) instrukcji u¿ytkowania systemu miniPortal – ePUAP, dostêpnej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi
3) warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP) dostêpnych pod adresem https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
 administratorem danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego O¶rodka Sportu I Rekreacji z siedzib± w Nowej Soli przy ul. ¦w. Barbary 2, 67-100 Nowa Sól,
 w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres: MOSIR, 67-100 Nowa Sól, ul. ¶w. Barbary 2 lub poczt± elektroniczn± na adres e-mail: mosir@nowasol.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania,
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub zawarcia umowy,
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Praw zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; osoba korzystaj±ca z powy¿szego prawa, ma obowi±zek wskazania informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
− na podstawie art. 18 ust. 1 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO – zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania, wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa przys³uguj±cego mu na mocy art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u - od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOSIR.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i ¶wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego na obiekcie p³ywalni krytej Solan zwanej dalej „obiektem’ zlokalizowanej przy ul. Zjednoczenia w Nowej Soli obejmuj±ca:
a) zapewnienie bezpieczeñstwa osób korzystaj±cych z obiektu,
b) kontrolê nad przestrzeganiem postanowieñ regulaminów obiektu przez wszystkich jego u¿ytkowników,
c) obs³ugê ratownicz± obiektu p³ywalni, w sk³ad której wchodz±:
 basen sportowy o d³ugo¶ci 25m i szeroko¶ci 12,5m z 6 torami (g³êboko¶æ: od 120cm do 180cm, o pow. lustra wody 312,5m2),
 basen rekreacyjny - kszta³t nieregularny: z dwoma torami do nauki p³ywania dla dzieci (g³êboko¶æ 0,75m), plus czê¶æ rekreacyjna z atrakcjami (g³êboko¶æ 1,1m), o pow. lustra wody 76,33m2:
 brodzik dla dzieci z atrakcjami (g³êboko¶æ 0,30m), o pow. lustra wody 27,8m2:
 dwie wanny hydromasa¿owe (jacuzzi) o ¶rednicy 2,53m, dla 5 osób ka¿da, o pow. lustra wody 8m2
 zespó³ saun (sucha i parowa),
2. Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, zobowi±zany jest do:
a) zapewnienia bezpieczeñstwa osób korzystaj±cych z obiektu stosownie do obowi±zuj±cych przepisów prawa, w szczególno¶ci ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych
(Dz. U. z 2022 r., poz. 147) wraz z aktami wykonawczymi,
b) prowadzenia nadzoru i kontroli w zakresie przestrzegania przez osoby korzystaj±ce z obiektu obowi±zuj±cych regulaminów obiektu, przepisów BHP i ppo¿., w tym pouczania grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych korzystaj±cych z p³ywalni, o przepisach obowi±zuj±cych na terenie obiektu,
c) kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego na terenie obiektu,
d) udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej w godzinach otwarcia obiektu,
e) utrzymywanie w nale¿ytym stanie sprzêtu ratowniczego, urz±dzeñ sygnalizacyjnych i ostrzegawczych oraz sprzêtu medycznego – po stronie zamawiaj±cego le¿y obowi±zek zapewnienia wyposa¿enia w sprzêt ratowniczy, urz±dzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzêt medyczny, a tak¿e jego bie¿±ce uzupe³niania lub wymiany na wniosek wykonawcy,
f) dbania o stanowisko ratownicze oraz konserwacjê powierzonego sprzêtu ratowniczego,
g) zapewnienia ci±g³o¶ci obsady stanowisk ratowniczych na p³ywalni w godzinach pracy obiektu z wy³±czeniem wybranych ¶wi±t oraz tzw. przerwy technologicznej,
h) ustanowienia w ramach obs³ugi ratowniczej trzech sta³ych dedykowanych osób - tzw. szef zmiany ratowniczej - osoby te powinny byæ planowane w grafikach dy¿urów jako prze³o¿eni ratowników na poszczególnych zmianach od poniedzia³ku do niedzieli, dodatkowo jedna z tych osób powinna byæ wyznaczona jako koordynator ratowników, który bêdzie odpowiedzialny ze strony wykonawcy miêdzy innymi za przygotowanie comiesiêcznych harmonogramów dy¿urów oraz pe³n± kontrolê i nadzór nad prawid³owo¶ci± realizacji zadañ ca³ej kadry ratowniczej,
i) bie¿±cego wyposa¿enia ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP,
j) prowadzenia podstawowej dokumentacji i systemu raportowania, w tym "Dziennika pracy ratowników" i "Dziennika pracy punktu sanitarnego", sporz±dzania innych dokumentów, wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów dotycz±cych powierzonych obowi±zków np. protokó³ powypadkowy,
k) przestrzegania zakresu obowi±zków i czynno¶ci ratowników na poszczególnych stanowiskach ratowniczych okre¶lonych w za³±czniku nr 1 do SWZ, a tak¿e okre¶lonych w ramach przygotowanej przez zamawiaj±cego analizy zagro¿eñ na obiekcie,
l) przestrzegania wszelkich procedur oraz regulaminów obowi±zuj±cych w obiekcie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75250000-3 - Us³ugi stra¿y po¿arnej oraz ratownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji, tj. mo¿liwo¶æ powierzenia wykonawcy dodatkowych godzin ¶wiadczenia us³ugi ratownictwa wodnego ponad okre¶lone w ust. , jednak ³±cznie nie wiêcej ni¿ 200 godzin. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zwiêkszeniu proporcjonalnie do dodatkowo zamówionej liczby godzin. Wynagrodzenie za ka¿d± dodatkow± godzinê ¶wiadczenia us³ugi ratownictwa wodnego, stanowiæ bêdzie równowarto¶æ wynagrodzenia godzinowego objêtego zamówieniem podstawowym. Wykonawca jest zobowi±zany wykonaæ dodatkowe godziny ¶wiadczenia us³ugi ratownictwa wodnego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który spe³nia nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu;
Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
1) O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który jest podmiotem uprawnionym do wykonywania ratownictwa wodnego tj. uzyska³ zgodê ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego wydana na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r.
o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych
(Dz. U. z 2022r. poz. 147) oraz posiada wpis do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe Ratownictwo Medyczne (PRM),
o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r.
o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2053, 2459, z 2022 r. poz. 974) z obszarem dzia³ania obejmuj±cym Gminê Nowa Sól-Miasto.
Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa;
2) O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie jedn± us³ugê w zakresie ratownictwa wodnego trwaj±c± nie krócej ni¿ trzy miesi±ce zrealizowan± na obszarze wodnym o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 80.000 z³ – w przypadku us³ug wykonywanych i jeszcze nie zakoñczonych, zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e wykonywa³ nale¿ycie zamówienie przez okres co najmniej trzech miesiêcy o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 80.000 z³.
Przez obszar wodny rozumie siê wody ¶ródl±dowe w rozumieniu art. 19 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2233 ze zm.) oraz wody przybrze¿ne w rozumieniu art. 26 tej ustawy, w pasie nieprzekraczaj±cym jednej mili morskiej od linii brzegu, a tak¿e k±pielisko, miejsce okazjonalnie wykorzystywane do k±pieli, p³ywalniê oraz inne obiekty dysponuj±ce nieckami basenowymi o ³±cznej powierzchni powy¿ej 100 m2
i g³êboko¶ci powy¿ej 0,4 m w najg³êbszym miejscu lub g³êboko¶ci powy¿ej 1,2 m.
Warto¶æ us³ugi podan± w walutach innych ni¿ PLN, zamawiaj±cy przeliczy wg Tabeli A kursów ¶rednich walut obcych Narodowego Banku Polskiego w dniu zakoñczenia realizacji zamówienia – je¿eli w tym dniu Narodowy Bank Polski nie poda³ ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty podany pierwszego dnia po dniu zakoñczenia realizacji zamówienia.
3) O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który dysponuje nastêpuj±cymi osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia;
a) co najmniej 7 osób, z których ka¿da spe³nia nastêpuj±ce warunki:
- posiada kwalifikacje ratownika wodnego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2022r. poz. 147);
- posiada wa¿ne za¶wiadczenie o ukoñczeniu kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy i uzyskaniu tytu³u ratownika, wydane na podstawie art. 13 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2053, 2459, z 2022 r. poz. 974);
- posiada jedn± z kilku kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnych, okre¶lonych w rozporz±dzeniu Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 23 wrze¶nia 2021 r. w sprawie kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym (Dz.U. z 2021 r. poz. 1761)
- posiada minimum 3 miesiêczne do¶wiadczenie zawodowe
w wykonywaniu ratownictwa wodnego;
b) 1 osoba, która bêdzie pe³ni³a funkcjê koordynatora ratowników, która spe³nia nastêpuj±cy wymóg:
- posiada kwalifikacje ratownika wodnego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2022r. poz. 147);
- posiada wa¿ne za¶wiadczenie o ukoñczeniu kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy i uzyskaniu tytu³u ratownika, wydane na podstawie art. 13 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2053, 2459, z 2022 r. poz. 974);
- posiada jedn± z kilku kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnych, okre¶lonych w rozporz±dzeniu Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 23 wrze¶nia 2021 r. w sprawie kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym (Dz.U. z 2021 r. poz. 1761);
- posiada co najmniej 24 miesiêczne do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku osoby kieruj±cej pracownikami wykonuj±cymi ratownictwo wodne (szef zmiany, koordynator ratowników itp.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109
ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o którym mowa wy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa wy¿ej, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument, o którym mowa wy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia powy¿szego dokumentu, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ lub w o¶wiadczeniu wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów. W przypadku wskazania przez wykonawcê dokumentów, o których mowa wy¿ej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych prowadzonych w jêzyku obcym, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów.
2) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich trzech lat licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; sporz±dzony zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ,
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; sporz±dzonego zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru,
2) Je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1, pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy
3) W przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego podmiotu, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, – zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby winno potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotem udostêpniaj±cym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶laæ
w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy, sporz±dzone zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ – o¶wiadczenie sk³ada pe³nomocnik w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3) O¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w sekcji Kwalifikacja podmiotowa wykonawców - Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu, niniejszego og³oszenia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków, zamawiaj±cy informuje, ¿e rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y zawarte w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy stanowi±cych za³±cznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-25 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego na platformie miniPortal pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ na adres ePUAP zamawiaj±cego: /MOSIRNS/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-25 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-23

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Z postêpowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022 r., poz. 835) zwanej dalej „ustaw±” wyklucza siê:
1) wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi
w agresji Rosji wobec Ukrainy zwanym dalej „rozporz±dzeniem 765/2006”
i rozporz±dzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych zwanym dalej „rozporz±dzeniem 269/2014”, albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.