eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HalinówBudowa oświetlenia na terenie Gminy Halinów - 4 części



Ogłoszenie z dnia 2025-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia na terenie Gminy Halinów – 4 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Halinów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269172

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spółdzielcza

1.5.2.) Miejscowość: Halinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-074

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halinow@halinow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-191392cf-a769-414e-806a-a1845f87637d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia na terenie Gminy Halinów – 4 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-191392cf-a769-414e-806a-a1845f87637d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00303998

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018077/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa oświetlenia na terenie Gminy Halinów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169566

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 994848,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego w miejscowości Okuniew wzdłuż ul. Długiej na odcinku ok. 1220 m polegająca na posadowieniu 36 słupów oświetleniowych, montażu kablowej linii oświetleniowej na odcinku ok. 1220 m wraz z montażem 36 opraw oświetleniowych typu LED ze sterowaniem DALI. Budowę obiektu należy realizować w oparciu o projekt techniczny oraz pozostałe części projektu budowalnego: projekt architektoniczno-budowalny i plan zagospodarowania terenu. Inwestycja realizowana w pasie drogi powiatowej 4318W w m. Okuniew. Szczegółowy zakres do realizacji zadania, będącego przedmiotem niniejszego postępowania został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 4.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 269337,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego w miejscowości Halinów wzdłuż ul. Kolejowej na odcinku ok. 829 m polegająca na posadowieniu 22 słupów oświetleniowych, montażu kablowej linii oświetleniowej na odcinku ok. 829 m wraz z montażem 22 opraw oświetleniowych typu LED ze sterowaniem DALI. Budowę obiektu należy realizować w oparciu o projekt techniczny oraz pozostałe części projektu budowalnego: projekt architektoniczno-budowalny i plan zagospodarowania terenu oraz budowa sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego w miejscowości Cisie wzdłuż ul. Mazowieckiej na odcinku ok. 288 m polegająca na posadowieniu 9 słupów oświetleniowych, montażu kablowej linii oświetleniowej na odcinku ok. 288 m wraz z montażem 9 opraw oświetleniowych typu LED ze sterowaniem DALI. Budowę obiektu należy realizować w oparciu o projekt techniczny oraz pozostałe części projektu budowalnego: projekt architektoniczno-budowalny i plan zagospodarowania terenu. Inwestycja realizowana w pasie drogi powiatowej 4318W w m. Cisie. Szczegółowy zakres do realizacji zadania, będącego przedmiotem niniejszego postępowania został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 4.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 475108,05 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Przedmiotem zamówienia jest częściowa budowa sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego w miejscowości Okuniew wzdłuż ul. Słowików na odcinku ok. 150 m polegająca na posadowieniu 5 słupów oświetleniowych, montażu kablowej linii oświetleniowej na odcinku ok. 150 m wraz z montażem 5 opraw oświetleniowych typu LED ze sterowaniem DALI. Budowę obiektu należy realizować w oparciu o projekt techniczny oraz pozostałe części projektu budowalnego: projekt architektoniczno-budowalny i plan zagospodarowania terenu oraz budowę sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego w miejscowości Okuniew wzdłuż ul. Górnej na odcinku ok. 150 m polegająca na posadowieniu 7 słupów oświetleniowych, montażu kablowej linii oświetleniowej na odcinku ok. 150 m wraz z montażem 7 opraw oświetleniowych typu LED ze sterowaniem DALI. Budowę obiektu należy realizować w oparciu o projekt techniczny oraz pozostałe części projektu budowalnego: projekt architektoniczno-budowalny i plan zagospodarowania terenu. Szczegółowy zakres do realizacji zadania, będącego przedmiotem niniejszego postępowania został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 4.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 124537,31 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego w miejscowości Okuniew wzdłuż ul. Piwnej na odcinku ok. 250 m polegająca na posadowieniu 9 słupów oświetleniowych, montażu kablowej linii oświetleniowej na odcinku ok. 250 m wraz z montażem 9 opraw oświetleniowych typu LED ze sterowaniem DALI. Budowę obiektu należy realizować w oparciu o projekt techniczny oraz pozostałe części projektu budowalnego: projekt architektoniczno-budowalny i plan zagospodarowania terenu oraz budowę sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego w miejscowości Okuniew wzdłuż ul. Miodowej na odcinku ok. 225 m polegająca na posadowieniu 8 słupów oświetleniowych, montażu kablowej linii oświetleniowej na odcinku ok. 225 m wraz z montażem 8 opraw oświetleniowych typu LED ze sterowaniem DALI. Budowę obiektu należy realizować w oparciu o projekt techniczny oraz pozostałe części projektu budowalnego: projekt architektoniczno-budowalny i plan zagospodarowania terenu. Szczegółowy zakres do realizacji zadania, będącego przedmiotem niniejszego postępowania został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 4.4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 125865,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198113,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198113,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELVOT Bogdan Uziębło Energetyka i Oświetlenie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180152604

7.3.3) Ulica: Szklarniowa 5D

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 05-077

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198113,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak możliwości zwiększenia środków do ceny zaoferowanej w najkorzystniejszej ofercie. Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 50 000,00 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42721,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1118619,81 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57810,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197175,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71217,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELVOT Bogdan Uziębło Energetyka i Oświetlenie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180152604

7.3.3) Ulica: Szklarniowa 5D

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 05-077

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71217,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47537,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88929,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELVOT Bogdan Uziębło Energetyka i Oświetlenie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180152604

7.3.3) Ulica: Szklarniowa 5D

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 05-077

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88929,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.