eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › ¦wiadczenie us³ug cateringowych dla grupy przedszkolnej oraz uczniów Szko³y Podstawowej nr 8 przy ul. Brodnickiej 10 w Szczecinie w roku 2022.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2021-12-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug cateringowych dla grupy przedszkolnej oraz uczniów Szko³y Podstawowej nr 8 przy ul. Brodnickiej 10 w Szczecinie w roku 2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 8 IM. M£ODYCH EUROPEJCZYKÓW W SZCZECINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367995100

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Brodnicka 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-044

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 914834293

1.5.8.) Numer faksu: 914834293

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp8@miasto.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sp8.bipszczecin.pl/sp8-szkola-podstawowa-nr-8-im-mlodych-europejczykow

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug cateringowych dla grupy przedszkolnej oraz uczniów Szko³y Podstawowej nr 8 przy ul. Brodnickiej 10 w Szczecinie w roku 2022.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-87f3de98-574c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00303776

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00120456/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ¦wiadczenie us³ug cateringowych dla grupy przedszkolnej oraz uczniów Szko³y Podstawowej nr 8 w Szczecinie w 2022 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/dda0fdb1-42d6-47b4-a134-940d0a7d

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja Zamawiaj±cego z wykonawcami (UWAGA: nie dotyczy sk³adania ofert), w szczególno¶ci: sk³adanie o¶wiadczeñ, zawiadomieñ, wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ lub przekazywanie innych informacji w postêpowaniu, odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres e - mail do komunikacji Zamawiaj±cego z wykonawcami wskazano w rozdziale I pkt 1 SWZ. Korespondencja, o której mowa powy¿ej, przekazana Zamawiaj±cemu w inny sposób (np.: osobi¶cie, listownie, elektronicznie na inny ni¿ wskazany w rozdziale I pkt 1 SWZ adres e-mail lub na elektroniczn± skrzynkê podawcz± ePUAP) nie bêdzie brana pod uwagê;
2) sk³adanie ofert odbywa siê za po¶rednictwem dedykowanego „formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i dostêpnego równie¿ przez MiniPortal (adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/);
3) szczegó³owe zasady komunikacji elektronicznej zosta³y opisane w Rozdziale II SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) ofertê i o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w

rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy;
3) wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”;
4) wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP);
5) maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanego „Formularza z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” wynosi 150 MB;
6) za datê przekazania oferty przyjmuje siê datê jej przekazania na elektroniczn± skrzynkê podawcz± Zamawiaj±cego ePUAP;
7) za datê przekazania o¶wiadczeñ, zawiadomieñ, wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ lub innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na adres e-mail Zamawiaj±cego wskazany w rozdziale I pkt 1 SWZ;
8) wykonawca musi z³o¿yæ zaszyfrowan± ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ przez miniPortal (adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/) na adres skrzynki ePUAP, który zosta³ wskazany w rozdziale I pkt 1 SWZ; Funkcjonalno¶æ zaszyfrowania oferty przez wykonawcê jest dostêpna na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. Szczegó³owe informacje dotycz±ce sposobu z³o¿enia oferty, w tym jej zaszyfrowania zosta³y opisane w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
9) wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert wycofaæ ofertê za po¶rednictwem
„Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób wycofania oferty zosta³ opisany w „Instrukcji u¿ytkownika” dostêpnej na mini portalu
10) wykonawca sk³ada ofertê na formularzu oferty wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ wraz z wymaganymi o¶wiadczeniami i dokumentami wskazanymi w rozdziale VI SWZ;
11) we wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zaleca siê pos³ugiwanie nazw± postêpowania lub numerem referencyjnym niniejszego postêpowania;
12) zasady okre¶lone w niniejszym rozdziale nie dotycz± dokumentów sk³adanych przez wykonawców przed zawarciem umowy oraz zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli s± wymagane;

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Szko³a Podstawowa nr 8 przy ul. Brodnickiej 10 w Szczecinie. Z Administratorem mo¿na skontaktowaæ siê listownie: ul. Brodnicka 10, 71-044 Szczecin, e-mailowo: sp8@miasto.szczecin.pl i telefonicznie 914834293.
2. Inspektorem Ochrony Danych jest Pani Izabela Tutur - Dudek, z któr± mo¿na siê skontaktowaæ drog± elektroniczn± pod adres iod@spnt.pl lub telefonicznie tel. 918522093.
3. Pañstwa dane osobowe s± przetwarzane w celu:
- wype³niania obowi±zków prawnych ci±¿±cych na w/w szkole w zwi±zku z prowadzeniem przez szko³ê procesu rekrutacji, wype³niania zadañ dydaktycznych, wychowawczych i opiekuñczych, a wynikaj±cych m.in. z ustawy z dnia 7 wrze¶nia 1991 r. o systemie o¶wiaty (t.j. Dz. U.z 2017 r. poz. 2198 z pó¼n. zm.) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo o¶wiatowe (Dz.U. 2017 poz. 59);
- wewnêtrznych celów administracyjnych w/w szko³y, w tym statystyki i raportowania wewnêtrznego szko³y (podstawa prawna: art. 6ust. 1 lit. b Rozporz±dzenia RODO);
- marketingu i promocji szko³y, w tym prowadzenia konkursów, promocji osi±gniêæ i utrwalania pozytywnego wizerunku szko³y
na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. a Rozporz±dzenia RODO).
4. Odbiorcami danych osobowych s± upowa¿nieni pracownicy Administratora, podmioty, którym nale¿y udostêpniæ dane osobowe w celu wykonania obowi±zku prawnego, a tak¿e podmioty, którym dane zostan± powierzone do zrealizowania celów przetwarzania oraz organa kontroli pañstwowej w ramach przys³uguj±cych im uprawnieñ.
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane przez okres kontynuacji nauki przez Pañstwa dziecko oraz wymagany przepisami prawa czas archiwizacji.
6. Maj± Pañstwo prawo ¿±dania od Administratora dostêpu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do niesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a tak¿e prawo do przenoszenia danych.
7. Je¿eli przetwarzanie odbywa siê na podstawie zgody, maj± Pañstwo prawo do cofniêcia zgody w dowolnym momencie bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem.
8. Maj± Pañstwo prawo wnie¶æ skargê do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¶li uznaj± Pañstwo, i¿ przetwarzanie przez Administratora Pañstwa danych osobowych narusza przepisy dot. ochrony danych osobowych.
9. Podanie danych osobowych jest obowi±zkowe i konieczne do realizacji obowi±zku szkolnego w Szkole Podstawowej nr 8. Niepodanie danych skutkuje niemo¿no¶ci± realizacji obowi±zku szkolnego w Szkole Podstawowej nr 8 w Szczecinie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP8.341.02.21.MR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 578880 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug cateringowych polegaj±cych na przygotowywaniu i sukcesywnym dostarczaniu transportem gotowych posi³ków dla dzieci w wieku 6 lat (grupy przedszkolnej) oraz uczniów w wieku od 7-15 lat Szko³y Podstawowej nr 8 ul. Brodnicka 10 w Szczecinie w roku 2022.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Us³ugi dostarczania posi³ków

55521100-9 - Us³ugi rozwo¿enia posi³ków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielania zamówieñ podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o warto¶ci do 10% warto¶ci szacunkowej zamówienia podstawowego.
Podstaw± ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego jest umowa podstawowa oraz przeprowadzone z wykonawc± negocjacje

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium spo³eczne (KS) - zatrudnienie osób z grup zagro¿onych wykluczeniem spo³ecznym

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ;
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenia sk³ada osobno ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Dokumenty wymagane przez Zamawiaj±cego, które nale¿y z³o¿yæ sk³adaj±c ofertê:
1) formularz oferty, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci sk³adaj± jeden wspólny w/w dokument.
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
3) pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2),

W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenia sk³ada osobno ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej). W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
4. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, zawieraj±c± co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy polegaj±cych na:
1) zmianie terminów wykonania przedmiotu niniejszej umowy,
2) zmianie sposobu spe³nienia ¶wiadczenia lub zakresu ¶wiadczenia.
2. Z uwagi na limit znaków szczegó³owe informacje zawarte s± w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-20 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada zaszyfrowan± ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ przez miniPortal (adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/) na adres skrzynki ePUAP, który zosta³ wskazany w rozdziale I pkt 1 SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-20 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-30

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.