eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadzionkówObejmująca przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych dla uczestników projektu: "CIDER-CLUBS - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obejmująca przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych dla uczestników projektu: „CIDER-CLUBS – Kluby Międzypokoleniowej Transformacji”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Radzionkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273752731

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Kużaja

1.5.2.) Miejscowość: Radzionków

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-922

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.radzionkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.radzionkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09c075b9-198d-484f-8ba0-740911ea0819

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obejmująca przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych dla uczestników projektu: „CIDER-CLUBS – Kluby Międzypokoleniowej Transformacji”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09c075b9-198d-484f-8ba0-740911ea0819

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302742

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054727/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Prowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych dla uczestników projektu "CIDER-CLUBS" - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„CIDER-CLUBS – Kluby Międzypokoleniowej Transformacji”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518155

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPS-DAK.261.15.2024.2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 826400 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

TRENING INTERPERSONALNY

To rodzaj zajęć grupowych, których celem jest rozwój umiejętności interpersonalnych – kompetencji w zakresie komunikowania się i budowania relacji z innymi ludźmi. Następuje on poprzez doświadczenie bycia w grupie i możliwość analizowania pojedynczych aspektów tego kontaktu. Trening umiejętności interpersonalnych opiera się na doświadczaniu głębokiej interakcji z ludźmi w bezpiecznych, kontrolowanych warunkach. Polega na ćwiczeniu nowych zachowań, konfrontowaniu związanych z nimi odczuć, emocji. Jako taki nastawiony jest głównie na pogłębianie zdolności potrzebnych w relacjach międzyludzkich. Jednocześnie jednak pozwala na lepsze poznanie samego siebie i umożliwia pracę nad indywidualnym rozwojem.

SZCZEGÓŁY W ZAŁĄCZONEJ SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 380000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SPOTKANIA Z KOBIETAMI
Głownym celem spotkań kobiet z kobietami jest podniesienie ich wiedzy, wsparcie ich kompetencji menagerskich, umocnienie roli kobiety w świecie, a także podniesienie świadomości na temat zarządzania różnorodnościa. Dlatego w ramach projektu zaplanowano spotkania z:

1) Sportowczynią
2) Pisarką/ dziennikarką /blogerką / influencerką
3) Bizneswoman
4) Polityczką
5) Artystką
6) Kobietą prowadzącą warsztat rzemieślniczy
7) Kobieta prowadząca ekologiczą działalność
8) Kobietą łamiąca stereotypy (wykonującą zawód uważany jako typowo dla mężczyzny)

SZCZEGÓŁY W ZAŁĄCZONEJ SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 96000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

EKO WARSZTATY I EKO SPOTKANIA
Zaplanowane działania stanowią odpowiedź na przeprowadzoną diagnozę i analizę potrzeb grupy docelowej. Koncentruje się ona na niskim poziomie posiadania kompetencji ekologicznych, sprzyjających procesowi transformacji myślenia. W efekcie na płaszczyźnie przemian pokoleniowych oraz środowiskowych niezbędne jest wdrożenie działań wzmacniających zieloną gospodarkę oraz przeciwdziałanie ubóstwu energetycznemu.. EKO zajęcia mają charakter edukacyjny i wpisują się w cele projektu tj. budowanie poczucia przynależności kulturalnej, posługiwania się tradycją, zwiększenie poziomu integracji kulturalnej, zwiększających wiedzę w dziedzinie zielonej gospodarki, ekologii oraz transformacji regionu związanej z przejściem na gospodarkę neutralną dla klimatu, przeciwdziałaniu ubóstwu energetycznemu, itd. po byłych terenach pogórniczych.

Część zajęć powinna być prowadzona metodą warsztatową - zajęcia EKO warsztatów powinny mieć na celu wytworzenie konkretnego elementu pracy, dzieła związanego z przeprowadzoną tematyką.

EKO spotkania powinny mieć formę prelekcji, pogadanek z osobami które na co dzień pracują w sektorze ochrony środowiska, które przybliżą uczestnikom tematykę z tym związaną, opowiedzą ciekawostki z branży, porozmawiają o planowanych akcjach i przedsięwzięciach wykorzystujących najnowsze technologie do ochrony środowiska i oszczędności energetycznych.
SZCZEGÓŁY ZAWARTE W SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 230400 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

WARSZTATY "PAMIĘĆ I TOŻSAMOŚĆ"
Warsztaty „pamięć i tożsamość“ mają na celu jak najlepiej przybliżyć lokalnej społeczności charakterystykę Radzionkowa oraz wzmocnić poczucie więzi z danym terytorium, przy realizacji niniejszych działań zostanie wykorzystany potencjał Gminy Radzionków, np. Muzeum Chleba, Mini Skansen Górniczy w Radzionkowie czy Śląski Ogród Botaniczny w Radzionkowie.
SZCZEGÓŁY ZAWARTE W SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w niniejszych częściach na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp
w brzmieniu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 3)
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może
zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w niniejszych częściach na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp
w brzmieniu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 3)
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może
zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁĘTOWSKI CONSULTING Szkolenia, Doradztwo, Rozwój Mateusz Łętowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6321876963

7.3.4) Miejscowość: Jaworzno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-05-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w niniejszych częściach na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp
w brzmieniu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 3)
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może
zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.