Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00259779/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
- 2021/BZP 00262791/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-09
- 2021/BZP 00268783/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-15
- 2021/BZP 00276606/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-19
- 2021/BZP 00285562/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-26
- 2021/BZP 00293293/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu kadrowo-płacowego na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MUZYCZNY FRYDERYKA CHOPINA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okólnik 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-368
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chopin.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chopin.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.chopin.edu.pl/?cid=261.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu kadrowo-płacowego na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a5e7ddb-3e3e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00029715/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 zakup systemu wspierającego zarządzanie personelem w ramach projektu Talenty muzyczne na drodze do mistrzostwa i sukcesu zawodowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Talenty muzyczne na drodze do mistrzostwa i sukcesu zawodowego” nr POWR.03.05.00-00-Z223/18 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego”, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259779/06
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-20/11/2021/272/W/MSW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina jako systemu wspierającego zarządzanie personelem (kompleksowy koszt systemu, wdrożenia, i aktualizacji) na potrzeby realizacji projektu pn. „Talenty muzyczne na drodze do mistrzostwa i sukcesu zawodowego” nr POWR.03.05.00-00-Z223/18 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego”, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.
Zakres rzeczowy przedmiotu umowy składa się z zamówienia podstawowego, w skład którego wchodzi wdrożenie systemu oraz świadczenie opieki serwisowej do 30.11.2023 oraz zamówienia objętego prawem opcji.
Prawem opcji objęte są usługi opieki serwisowej. Zamawiający uprawiony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie do dnia 30.11.2023 r. poprzez złożenie Wykonawcy w tym zakresie oświadczenia woli. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji usługi serwisowe objęte prawem opcji będą świadczone od 01.12.2023 i nie dłużej niż do upływu 4 lat od daty podpisania umowy na zasadach w niej określonych.
Minimalnymi wymaganymi elementami systemu są:
• moduł dostępu do danych (wprowadzanie, edycja, usuwanie,) i generowania raportów dla operatorów – pracowników Działu Kadr i Płac,
• moduł dostępu do spersonalizowanych (własnych) danych (odczyt, składanie wniosków) dla pracowników UMFC – dostęp przez przeglądarkę lub aplikację w trybie portalu pracowniczego,
• moduł przechowywania danych – system zarządzania relacyjną bazą danych (RDBMS).
System umożliwiać ma między innymi przetwarzanie, informowanie, gromadzenie, przechowywanie, udostępnianie danych, obejmujące swoim zakresem moduł:
a. kadrowy z modułem elektronicznych akt osobowych,
b. płacowy,
c. portal pracowniczy, do którego pracownik będzie mógł się zalogować i sprawdzić swoje wynagrodzenie, grafik, ilość dni urlopu, złożyć wniosek urlopowy oraz pobrać pasek płacowy, druk RMUA, deklarację PIT i inne.
d. Pracownicze Plany Kapitałowe.
Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie realizowane w następujących etapach:
1) Analiza i Projekt realizacji wdrożenia
2) Dostawa oprogramowania i instalacja oprogramowania
3) Utworzenie bazy testowej
• konfiguracja wg ustaleń Analizy
• migracja danych do testów
4) Szkolenia pracowników
5) Utworzenie bazy produkcyjnej
• konfiguracja wg ustaleń Analizy
• migracja danych
6) Kontrola migrowanych danych oraz konfiguracji produkcyjnej
7) Gotowość systemu do odbioru przez Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
72254000-0 - Testowanie oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
80533000-9 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 465186,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 465186,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Zagórna 14 m 13, część nr 2: gen. W. Andersa 13 m 106
- Dostawa stołów operacyjnych - 2 szt..
- Sukcesywna dostawa materiałów remontowo-budowlanych.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Kredytowa 2 m. 40 część nr 2: al. "Solidarności" 78 m. 89
- Dostawa urządzeń ogólnolaboratoryjnych w podziale na pakiety
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych oraz monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania biurowego.
- Dostawa i wdrożenie systemu bezpiecznego dostępu do Internetu klasy SASE w Głównym Inspektoracie Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
- Dostawa (odnowienie) subskrypcji oprogramowania CyberArk wraz ze wsparciem technicznym producenta lub rozwiązania równoważnego
- Kompleksowa obsługa informatyczna Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Szczecinie
- Zakup oprogramowania i systemów wraz z ich wdrożeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zwiększenie bezpieczeństwa infrastruktury systemu informatycznego Urzędu Miasta Ustroń
- Zakup wyposażenia i sprzętu do pracowni: geodezja
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





