Og³oszenie z dnia 2021-12-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00033916/01 - Wynik z dnia 2022-01-25
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa bezza³ogowego statku powietrznego wyposa¿onego w odbiornik RTK wraz z akcesoriami i sensorami fotogrametrycznymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 234 72 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.gik@pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa bezza³ogowego statku powietrznego wyposa¿onego w odbiornik RTK wraz z akcesoriami i sensorami fotogrametrycznymi
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-16147243-56c4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00301731
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu,
Pe³ne informacje na temat korespondencji i sk³±dania podpisu zawarte s± w przedmiotowej SWZ, w
szczególno¶ci pkt. 6 i 7 IDW.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiaj±cych w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, z któr± Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ osoby fizyczne (zgodnie z o¶wiadczeniem z³o¿onym w
Ofercie).
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” i
ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w zwi±zku z zapewnieniem stosowania
rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie
danych), informujê, ¿e:
1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Warszawska, Plac Politechniki 1,
00-661 Warszawa;
1.2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych nadzoruj±cego prawid³owo¶æ przetwarzania
danych, z którym mo¿na skontaktowaæ pod adresem mailowym: iod@pw.edu.pl;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z powy¿szym postêpowaniem;
1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona
zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo
zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
1.5. Administrator bêdzie przetwarzaæ dane osobowe w zakresie procedury postêpowania maj±cej na
celu wy³onienie wykonawcy, a w efekcie zawarcia umowy, moc± której zostanie udzielone zamówienie publiczne. Oznacza to, ¿e danymi chronionymi w zakresie procedury udzielania zamówienia bêd± wszelkie dane osobowe znajduj±ce siê w ofertach i wszelkich innych dokumentach sk³adanych w toku prowadzonego postêpowania przez wykonawcê. Powy¿sze dotyczy danych osobowych tylko osób fizycznych, takich jak: dane osobowe samych wykonawców sk³adaj±cych ofertê, w tym konsorcjantów, podwykonawców, osób trzecich udostêpniaj±cych swój potencja³, ich pe³nomocników, pracowników itp. 1.6. Jednocze¶nie informuje siê, ¿e wystarczaj±ce bêdzie wskazanie jedynie tych danych, których zamawiaj±cy wyra¼nie ¿±da lub tych, które wprost potwierdzaj± spe³nienie wymagañ przez wykonawcê;
- dalej za SWZ / numeracja za SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/GIK/39/2021/IDUB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa bezza³ogowego statku powietrznego wyposa¿onego w odbiornik RTK wraz z akcesoriami i sensorami fotogrametrycznymi
dalej za SWZ - ROZDZIA£ III - Opis Przedmiotu Zamówienia
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34711200-6 - Bezza³ogowe statki powietrzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1 Cena oferty powinna byæ wyra¿ona w pln i podana w Formularzu „Oferta”.
16.2 Cena oferty powinna uwzglêdniaæ wszelkie koszty zwi±zane z prawid³ow± realizacj± zamówienia, w tym podatki, op³aty i inne ewentualne obci±¿enia.
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
K1 Cena - 80%
K2 Dostêpno¶æ wsparcia technicznego - 5%
K3 Obs³uga gwarancyjna oraz sprzêt zastêpczy ze strony dostawcy - 15%
Wyliczenie liczby punktów w poszczególnych kryteriach bêdzie odbywa³a siê zgodnie
z zapisami poni¿ej.
Ocena ofert w ramach kryterium nr 1 zostanie dokonana na podstawie wzoru:
PKTK1 = (Gmin/ Goferty) * 80 pkt
gdzie:
Goferty – cena oferty ocenianej
Gmin – najni¿sza cena spo¶ród ofert ocenianych
Maksymalna liczba punktów, jak± mo¿e otrzymaæ oferta w tym kryterium wynosi 60,00 pkt.
Ocena ofert w ramach kryterium nr 2 zostanie dokonana na podstawie wzoru:
PKTK1 = (badany okres wsparcia /3 lata) *5 pkt.
Badany okres wsparcia - jako wsparcie techniczne rozumie siê wsparcie techniczne (w formie telefonicznej) w zakresie obs³ugi dostarczonego sprzêtu (dostêpno¶æ pod telefonem min. 10h dziennie/7 dni w tygodniu), maksymalny okres wsparcia technicznego to 3 lata.
Maksymalna liczba punktów, jak± mo¿e otrzymaæ oferta w tym kryterium wynosi 5,00 pkt.
Ocena ofert w ramach kryterium nr 3 zostanie dokonana na podstawie wzoru:
PKTK1 = (badany okres obs³ugi gwarancyjnej i sprzêtu zastêpczego/2 lata) *15 pkt.
Badany okres obs³ugi gwarancyjnej i sprzêtu zastêpczego - za obs³ugê gwarancyjn± rozumie siê obs³ugê us³ug gwarancyjnych w systemie door-2-door (nastêpnego dnia roboczego), w tym gwarancji producenta (w³±cznie z obs³ug± komunikacji z producentem). Jako sprzêt zastêpczy rozumie siê zapewnienie sprzêtu zastêpczego przez dostawcê na czas naprawy. Maksymalny okres obs³ugi gwarancyjnej i sprzêtu zastêpczego to 2 lata.
Maksymalna liczba punktów, jak± mo¿e otrzymaæ oferta w tym kryterium wynosi 15,00 pkt.
17.3 Ocena ofert zostanie przeprowadzona wy³±cznie w oparciu o przedstawione powy¿ej kryteria. Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania otrzyma maksymaln± liczbê punktów. Pozosta³ym wa¿nym ofertom przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty. Punkty bêd± liczone z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z regu³± matematyczn±.
17.4 Je¿eli nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzglêdu na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozosta³ych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert dokona wyboru oferty z najni¿sz± cen±/najni¿szym kosztem.
17.5 Zamawiaj±cy nie przewiduje przeprowadzenia dogrywki w formie aukcji elektronicznej.
17.6 Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów.
17.7 Je¿eli zosta³a z³o¿ona oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z ustaw± z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów
i us³ug (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z pó¼n. zm.15)), dla celów zastosowania kryterium ceny zamawiaj±cy dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotê podatku od towarów i us³ug, któr± mia³by obowi±zek rozliczyæ.
17.8 W ofercie wykonawca ma obowi±zek:
1) poinformowania Zamawiaj±cego, ¿e wybór jego oferty bêdzie prowadzi³ do powstania
u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego;
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêd± prowadzi³y do powstania obowi±zku podatkowego;
3) wskazania warto¶ci towaru lub us³ugi objêtego obowi±zkiem podatkowym zamawiaj±cego, bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów i us³ug, która zgodnie z wiedz± wykonawcy, bêdzie mia³a zastosowanie.
17.9. Z wybranym Wykonawc± podpisana zostanie umowa na warunkach okre¶lonych w rozdziale IV SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostêpno¶æ wsparcia technicznego
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Obs³uga gwarancyjna oraz sprzêt zastêpczy ze strony dostawcy
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.1. Do oferty ka¿dy Wykonawca musi do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zgodne z tre¶ci± formularza zamieszczonego w Rozdziale II.2 SWZ.
9.2. O¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe./ Numeracja za SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
10.1 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.10.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu natomiast warunek udzia³u w postêpowaniu ma byæ spe³niony ³±cznie.
10.3 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie,
o którym mowa w punkcie 9.1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy
z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. / numeracja za SWZ
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
numeracja za SWZ - §61. Zmiana tre¶ci umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie w granicach unormowania art. 455 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych i pod rygorem niewa¿no¶ci wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Wykonawca na pi¶mie przedstawi okoliczno¶ci bêd±ce przyczyn± proponowanych zmian.
2. Zmiana umowy, o której mowa wy¿ej, mo¿e nast±piæ wy³±cznie w przypadkach:
1) wynagrodzenia umownego Wykonawcy – w przypadku zmiany przepisów dotycz±cych stawki podatku VAT;
2) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrze¿eniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych w³a¶ciwo¶ci, kwalifikacji (dotyczy przypadku w którym Wykonawca pos³uguje siê potencja³em podwykonawców);
3) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcê, na realizacjê z udzia³em podwykonawców, z zastrze¿eniem, i¿ podwykonawcy bêd± posiadaæ w³a¶ciwo¶ci niezbêdne, do realizacji danej czê¶ci zamówienia oraz w³a¶ciwo¶ci, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotycz±cym braku podstaw do wykluczenia z postêpowania;
4) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa oraz zmiany decyzji administracyjnych w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy;
5) terminu realizacji zamówienia w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej.
3. Si³a wy¿sza jest to zdarzenie, którego strony nie mog³y przewidzieæ, któremu nie mog³y zapobiec, ani nie mog± przeciwdzia³aæ, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie w czê¶ci lub w ca³o¶ci jego zobowi±zañ. Si³a wy¿sza obejmuje w szczególno¶ci, nastêpuj±ce zdarzenia:
1) wojnê, dzia³ania wojenne, dzia³ania wrogów zewnêtrznych;
2) terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa;
3) skutki zastosowania amunicji wojskowej, materia³ów wybuchowych, ska¿enie radioaktywne, z wyj±tkiem tych które mog± byæ spowodowane u¿yciem ich przez Wykonawcê;
4) klêski ¿ywio³owe: huragany, powodzie, trzêsienie ziemi;
5) bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne ni¿ pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców;
6) inne wydarzenia losowe.
4. Strona dotkniêta wydarzeniami losowymi powinna niezw³ocznie poinformowaæ druga Stronê poczt± elektroniczn± lub w innej formie pisemnej o zaistnieniu tych okoliczno¶ci lub o ich ust±pieniu. Wyst±pienie wy¿ej opisanych okoliczno¶ci, jak równie¿ czas ich trwania potwierdzane jest przez w³a¶ciw± Izbê Gospodarcza kraju Wykonawcy.
5. Braków surowcowych, niedoborów si³y roboczej, zastosowanie czê¶ci wadliwych i przerw w pracy nie uznaje siê za wydarzenia losowe.
6. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporz±dzenie podpisanego przez Strony Protoko³u konieczno¶ci przyczyny jej zmiany oraz potwierdzaj±cego wyst±pienia (odpowiednio) co najmniej jednej okoliczno¶ci wymienionej w ust. 3.
7. Protokó³ bêdzie za³±cznikiem do aneksu do niniejszej umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-14 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-05
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dot. przebudowy parteru budynku Oddzia³u Okrêgowego NBP we Wroc³awiu
- DOSTAWA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO NOWEGO
- Sukcesywne dostawy w 2026 r. artyku³ów spo¿ywczych do Przedszkola nr 376 mieszcz±cego siê w Warszawie, przy ulicy Admiralskiej 17
- Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa DW nr 632 na odcinku od km 65+765 do km 66+080 wraz z przebudow± mostu w m. Stanis³awów Pierwszy w km 65+947"
- Przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego FSUSR za rok 2025-2026
- Us³ugi cateringowe na terenie Warszawy.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa bezza³ogowego statku powietrznego - drona na potrzeby ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej
- Dostawa sprzêtu elektronicznego i elektrycznego oraz przyrz±dów optycznych i dronów dla potrzeb Zespo³u Zarz±dzania Kryzysowego w Pruszkowie z podzia³em na czê¶ci.
- Zapewnienie ci±g³o¶ci dostaw podstawowych us³ug w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na terenie Gminy Su³kowice cz. III
- Realizacja Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Sprzêt do rozpoznania zagro¿eñ i wsparcia dzia³añ ratowniczo-ga¶niczych w sytuacjach kryzysowych, katastrofach, zdarzeniach masowych i czasie wojny dla KM PSP w Kaliszu - Etap I
- Dostawa kontrolerów do dronów oraz wyposa¿enia pracowni projektowania sieci na potrzeby BCU w Miechowie
wiêcej: Bezza³ogowe statki powietrzne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





