Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00268290/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa żywności : pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, warzywa, owoce i mrożonki na potrzeby szpitala
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oswalda Balzera 15
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klinika.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://usorwzakopanem.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa żywności : pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, warzywa, owoce i mrożonki na potrzeby szpitala2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-347f9fcf-e866-4e01-8031-6ac8526b1599
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00301464
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065170/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa żywności (pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drów, art. spożywcze.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00268290
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-271-13/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Chleb pszenny lub mieszany pszenno – żytni 0,60 kg krojony 2000 sztChleb wieloziarnisty 0,50 kg 500 szt
Chleb bezglutenowy 30 szt
Bułka pszenna 0,05 kg 3500 szt
Bułka grahamka 0,05 kg 1000 szt
Drożdżówka wielosmakowa ok. 100 g 70 szt
Pączki z marmoladą ok. 60g 50 szt
Bułka tarta 1 kg 20 kg
Chałka 0,30 kg 15 szt
Ciasto różna rodzaje - np. babka piaskowa,sernik 12 kg
Rogal maślany ok. 60g 50 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 19050,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mleko spożywcze 2% po 1 L 1350 LJogurt owocowy poj. 150 g 120 Szt
Jogurt z owsianką/musli poj. 180g 50 Szt
Jogurt pitny bez dodatku cukru poj 250 ml 80 Szt
Jogurt naturalny 150 g 250 Szt
Jogurt naturalny typu greckiego poj 400 g 30 Szt
Serek wiejski poj, 150 g 50 Szt
Kefir 30 L
Śmietana 18% poj. 0,4 L 200 L
Ser topiony bloczek różne rodzaje 100 g 36 Kg
Ser żółty blok 3kg różne rodzaje 36 Kg
Twaróg krajanka półtłusty 500 g 80 Kg
Twaróg sernikowy (typu Hanusi) 6,5% tłuszczu 1 kg 40 Kg
Margaryna mleczna 250 g 20 Kg
Masło extra 82% tłuszczu 200 g 150 Kg
Mleko smakowe w kartoniku 200 ml (różne smaki) 100 Szt
Serek homogenizowany różne samki 150 g 40 Szt
Jogurt naturalny bez laktozy 150g 10 Szt
Mleko bez laktozy 2% poj.1l 6 L
Ser żółty bez laktozy np. gouda plasty 150g 3 Op
Serek homogenizowany baz laktozy np. waniliowy 150g 10 Szt
Śmietanka 18% - 400ml 10 szt
Śmietanka 30% 400 ml 5 Szt
Deser mleczny z ryżem różne smaki 150g 20 Szt
Kaszka manna z wiśniami/jagodami/truskawkami 150g 20 Szt
Batonik twarogowy 100g 40 szt
Skyr jogurt typu islandzkiego różne smaki 140g 20 Szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 17300,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Schab świeży b/k 120 kgKarczek wieprzowy b/k 90 kg
Łopatka wieprzowa b/k 280 kg
Kaszanka 20 kg
Szynka wieprzowa gotowana 20 kg
Kiełbasa żywiecka podsuszana 20 kg
Kiełbasa gatunkowa (typu podwawelska) 30 kg
Kiełbasa gatunkowa (typu szynkowa) 20 kg
Kiełbasa gatunkowa (typu zwyczajna) 30 kg
Boczek wędzony b/k 30 kg
Mortadela bez dodatków 10 kg
Smalec kostka 200 g 30 kg
Słonina świeża bez skóry 5 kg
Szynka konserwowa blok 15 kg
Salceson wiejski 12 kg
Polędwica sopocka 15 kg
Szynka śniadaniowa kanapkowa 15 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 15300,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Porcja rosołowa 250 kgUdko z kurczaka 200 kg
Filet z piersi kurczaka 200 kg
Pasztet pieczony drobiowy 30 kg
Parówki drobiowe pakowane (typu hot-dogi) 10 kg
Szynka drobiowa (typu filet złocisty) 20 kg
Polędwica drobiowa 20 kg
Kiełbasa drobiowa krakowska podsuszana 10 kg
Salceson drobiowy z warzywami typu drobiowa fantazja 10 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 11800,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mąka pszenna typ 500 pak po 1 kg 200 kgKonserwa rybna (filet z makreli w sosie pomidorowym) 300g 200 szt
Kasza manna (grysik) pak. po 1 kg 60 kg
Kasza pęczak pak po 1 kg 40 kg
Kasza jęczmienna pak po 1 kg 60 kg
Ryż paraboliczny 80 kg
Ryż długoziarnisty pak. po 1 kg 50 kg
Makaron pszenny różne kształty (świderek, kolanko ozdobne, gwiazdki, nitka, łazanki itp.) pak po 250 – 500 g 800 szt
Makaron bezglutenowy ( świder, penne) 500g 10 szt
Cukier drobnoziarnisty pak po 1 kg 200 kg
Cukier puder pak po 400g 10 kg
Ogórki konserwowe 900g 150 szt
Dżem słoik 1 kg 10 szt
Dżem porcjowany (mix smaków) 25g 2000 szt
Miód porcjowany 15g 1500 szt
Soczek owocowy w kartoniku z rurką (typu Tymbark) 200 ml 350 szt
Kawa zbożowa (typu Inka) 100 g 200 szt
Kakao w proszku 200g 20 szt
Koncentrat pomidorowy 800g 30 szt
Pomidor w puszce (typu Dowtona) 400 g 20 szt
Pasztet drobiowy 50/100g 1500 szt
Papryka konserwowa 0,9 kg 25 szt
Groszek konserwowy 300g 60 szt
Kukurydza konserwowa 300g 60 szt
Pieczarki konserwowe 0,9 kg 20 szt
Chrzan tarty 200 g 30 szt
Majonez kielecki 5L 10 szt
Olej uniwersalny 0,9L 100 szt
Ocet spirytusowy 10% 0,5 L 30 szt
Sos sojowy 150 ml 6 szt
Sól kamienna jodowana 1 kg 200 kg
Ketchup łagodny 0,425 kg 20 szt
Pieprz prawdziwy mielony 1 kg 4 kg
Papryka mielona ostra 20g 30 szt
Papryka mielona słodka 20g 30 szt
Maggi przyprawa w płynie 1L 80 szt
Bulion warzywny w proszku 10 kg 30 kg
Majeranek 20g 60 szt
Kwasek cytrynowy 20g 30 szt
Liść laurowy 20 g 60 szt
Ziele angielskie 20g 30 szt
Kminek 0,20 g 30 szt
Zioła prowansalskie 20 g 30 szt
Oregano 20 g 30 szt
Tymianek 20 g 30 szt
Curry 20g 20 szt
Sos słodko -kwasny (typu Łowicz) 500 g 20 szt
Sos spaghetti (typu Łowicz) 500g 40 szt
Pasta warzywna różne smaki (typu : Łowicz/Wawrzyniec/Ilovevege) 180g 30 szt
Herbata liściasta 100 g (typu Madras) 15 kg
Ananas w syropie ok 0,5 kg 48 szt
Płatki kukurydziane 1 kg 100 szt
Cynamon 20 g 30 szt
Musy owocowo-warzywne, różne smaki 200g 100 szt
Budyń typu słodka chwila, różne smaki 35 g 200 szt
Kisiel typu słodka chwila, różne smaki 30 g 200 szt
Margaryna śniadaniowa 450 g 30 szt
Fasola Jaś 20 kg
Batonik zbożowy do 150g 50 szt
Batonik typu wafelek do 100g 50 szt
Kotlety sojowe 20 szt
Hummus 15 szt
Fasola drobna 20 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 25226,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Marchew 300 kgPietruszka 200 kg
Seler 200 kg
Cebula 300 kg
Ziemniaki 1000 kg
Koperek 200 szt
Kapusta włoska 70 szt
Kapusta biała 250 kg
Kapusta kiszona 250 kg
Kapusta czerwona 50 kg
Ogórek kiszony 50 kg
Ogórek zielony 10 kg
Buraki 80 kg
Botwina 5 kg
Szczypiorek 30 szt
Rzodkiewka 20 szt
Salata różne rodzaje 70 szt
Pomidory 20 kg
Gruszki 70 kg
Rabarbar 20 kg
Jabłka 300 kg
Pomarańcze 20 kg
Grejpfrut 10 kg
Kalafior mrożony 30 kg
Fasolka szparagowa mrożona 40 kg
Brokuł mrożony 30 kg
Mieszanka kompotowa 150 kg
Por 70 szt
Czosnek 150 szt
Pieczarki 25 kg
Kapusta młoda 250 kg
Truskawki mrożone 200 kg
Truskawki świeże 150 kg
Brzoskwinie 70 kg
Nektarynki 70 kg
Arbuz 150 kg
Ogórek gruntowy 100 kg
Dynia rózne rodzaje 70 kg
Seler naciowy 40 szt
Czereśnie 40 kg
Morele 20 kg
Cukinia 30 kg
Mlode ziemniaki 1000 kg
Papryka czerwona, zółta, zielona 30 kg
Pietruszka natka 150 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.5.5.) Wartość części: 17600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14268,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15248,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14268,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia U Jędrusia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361068916
7.3.4) Miejscowość: Dzianisz
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TYLKA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TYLKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14268,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14836,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17133,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14836,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Społem Zakopane Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361717421
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14836,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14772,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15529,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14772,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Mięsne Wiesław Leśniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340000451
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE, WIESŁAW LEŚNIAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE, WIESŁAW LEŚNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14772,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11492,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12644,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11492,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Mięsne Wiesław Leśniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340000451
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE, WIESŁAW LEŚNIAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE, WIESŁAW LEŚNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11492,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25701,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28632,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25701,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Krzysztof Chełmecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370000881
7.3.4) Miejscowość: Ujanowice
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Chełmecki Krzysztof Firma Handlowa
jakie przetargi wygrała firma
Chełmecki Krzysztof Firma Handlowa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25701,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26622,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39583,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26622,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. JAMRÓZ Walentyna Jamróz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371187717
7.3.4) Miejscowość: Mszana Dolna
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26622,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-30INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- "Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 im. K. Makuszyńskiego w Zakopanem w okresie od dnia 01 września 2025 roku do dnia 31 grudnia 2025 roku" - z podziałem na 6 części.
- "Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. gen. Mariusza Zaruskiego w Zakopanem, w okresie od dnia 03 września 2025 roku do dnia 19 grudnia 2025 roku."
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Zamoyskiego w Zakopanem na cele rekreacyjne
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 5 im. Janusza Korczaka w Zakopanem
- Sukcesywne dostawy środków czystości i galanterii papierowej
- Wymiana blach na elewacji oraz remont pomieszczeń balkonowych i tarasowych w Pawilonie C Sądu Rejonowego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Białymstoku
- Dostawa artykułów spożywczych różnych asortymentów na potrzeby Zakładu Karnego w Raciborzu z podziałem na 7 części
- Dostawa artykułów żywnościowych dla szkół podstawowych i przedszkoli na terenie miasta Maków Mazowiecki
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Górskiego w Wierzbicy"
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Zawodowego w Pszczelej Woli
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego im. Jana Pawła II w Jaworznie od września do grudnia 2025
więcej: Warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.