Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00287988/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
- 2022/BZP 00385877/01 - Wynik z dnia 2022-10-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjnej. elektrycznej, sanitarnej nad inwestycją pn. Budowa pierwszej krytej, ogólnodostępnej pływalni na terenie Gminy i Miasta Odolanów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO ODOLANÓW
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855127
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 11
1.4.2.) Miejscowość: Odolanów
1.4.3.) Kod pocztowy: 63-430
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.4.7.) Numer telefonu: 733-15-81
1.4.8.) Numer faksu: 733-38-92
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odolanow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301093
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00287988/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, które będzie nadzorowane:
Budowa pierwszej krytej, ogólnodostępnej pływalni na terenie Gminy i Miasta Odolanów dla 1234 uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Odolanów oraz mieszkańców gminy. W sali basenowej znajdzie się 4-torowa niecka basenowa o wymiarach 850x1667cm i głęb. od 0,9m do 1,5m.
Obiekt zostanie uzupełniony o część rekreacyjno - wypoczynkową zawierającą saunarium (1 sauna sucha i 1 parowa) oraz 2 nieckami do masażu. Energia elektryczna zasilająca urządzenia basenu oraz budynek szkolny pochodzić będzie z instalacji PV.
Budynek podpiwniczony, o dwóch kondygnacjach nadziemnych, brodzik dla dzieci o wymiarach 4,44x9,24 m. W obrębie saun zaprojektowano studnię schładzającą, 2 natryski i toaletę.
Uzupełnieniem obiektu będzie niezbędna infrastrukturą i zagospodarowanie terenu. Inwestycja zrealizowana będzie w Odolanowie przy Al. Jana Pawła II 1 na terenie działek nr 759/4, 760, 761, 836 obręb 0001.
Projektowana inwestycja zlokalizowana jest częściowo na terenie zewidencjonowanego stanowiska archeologicznego (nr 11) ujętego w gminnej ewidencji zabytków.
Zamówienie będzie realizowane w systemie "zaprojektuj i wybuduj".
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do budowy krytej pływalni wraz z łącznikiem do Szkoły Podstawowej w Odolanowie oraz z niezbędna infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu. Roboty należy wykonać w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy i projekt architektoniczno-budowlany wraz z ostatecznym pozwoleniem na budowę oraz sporządzony przez wykonawcę projekt techniczny dla wszystkich branż i projekt wykonawczy, jak również specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, jak również aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
Uwaga: Inwestycja jest finansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór - zgodnie z dokumentacją projektową do niniejszego postępowania, dostępną na stronie internetowej Gminy i Miasta Odolanów pod adresem:https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=2a8acec2-9cc8-40c6-b2d3-b4af9447d63a
2. Opis przedmiotu zamówienia::
a) pełen zakres czynności, jaki dla inspektora nadzoru inwestorskiego przewidziany ustawą z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane,
b) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową o roboty budowlane nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu dla wszystkich branż w okresie realizacji prac budowlanych i jednocześnie łącznie nie mniej niż 16 godzin tygodniowo z następującym podziałem na poszczególne specjalności:
1) konstrukcyjno- budowlana nie mniej niż 6 godzin w tygodniu,
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nie mniej niż 6 godzin w tygodniu,
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektrotechnicznych nie mniej niż 4 godzin w tygodniu,
Zamawiający ma prawo zażądać większej liczby godzin obecności i częściej niż 2 razy w tygodniu jeżeli zaistnieje taka potrzeba.
c) kontrola prawidłowości prowadzenia przez wykonawców procesu budowlanego oraz wyceny robót,
d) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy ponoszonych przez Zamawiającego,
e) kontrola i weryfikacja przedkładanych kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji,
f) potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umów o roboty budowlane,
g) składanie raportów Zamawiającemu o występujących ewentualnych trudnościach w realizacji budowy lub odstępstwach od umów o roboty budowlane, w terminie 2 dni od wystąpienia ww. trudności lub odstępstw,
h) uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń,
i) egzekwowanie od wykonawcy wszelkich prób i badań opisanych w Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót,
j) zatwierdzanie materiałów do wbudowania oraz zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
k) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach realizacji umowy o roboty budowlane,
l) potwierdzanie usunięcia wad wykonanych robót budowlanych,
m) uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych,
n) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności,
o) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ,
p) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy,
q) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem,
r) nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dziennika budowy,
s) sprawdzanie i akceptacja kosztorysów ofertowych oraz sprawdzanie i akceptacja zgodności dokumentacji technicznej z programem funkcjonalno- użytkowym i projektem architektonicznym w przypadku zadań realizowanych w formule "zaprojektuj i wybuduj",
t) dyspozycyjność w godzinach pracy Urzędu Gminy i Miasta Odolanów.
Po zmianie:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, które będzie nadzorowane:
Budowa pierwszej krytej, ogólnodostępnej pływalni na terenie Gminy i Miasta Odolanów dla 1234 uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Odolanów oraz mieszkańców gminy. W sali basenowej znajdzie się 4-torowa niecka basenowa o wymiarach 850x1667cm i głęb. od 0,9m do 1,5m.
Obiekt zostanie uzupełniony o część rekreacyjno - wypoczynkową zawierającą saunarium (1 sauna sucha i 1 parowa) oraz 2 nieckami do masażu. Energia elektryczna zasilająca urządzenia basenu oraz budynek szkolny pochodzić będzie z instalacji PV.
Budynek podpiwniczony, o dwóch kondygnacjach nadziemnych, brodzik dla dzieci o wymiarach 4,44x9,24 m. W obrębie saun zaprojektowano studnię schładzającą, 2 natryski i toaletę.
Uzupełnieniem obiektu będzie niezbędna infrastrukturą i zagospodarowanie terenu. Inwestycja zrealizowana będzie w Odolanowie przy Al. Jana Pawła II 1 na terenie działek nr 759/4, 760, 761, 836 obręb 0001.
Projektowana inwestycja zlokalizowana jest częściowo na terenie zewidencjonowanego stanowiska archeologicznego (nr 11) ujętego w gminnej ewidencji zabytków.
Zamówienie będzie realizowane w systemie "zaprojektuj i wybuduj".
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do budowy krytej pływalni wraz z łącznikiem do Szkoły Podstawowej w Odolanowie oraz z niezbędna infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu. Roboty należy wykonać w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy i projekt architektoniczno-budowlany wraz z ostatecznym pozwoleniem na budowę oraz sporządzony przez wykonawcę projekt techniczny dla wszystkich branż i projekt wykonawczy, jak również specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, jak również aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
Uwaga: Inwestycja jest finansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór - zgodnie z dokumentacją projektową do niniejszego postępowania, dostępną na stronie internetowej Gminy i Miasta Odolanów pod adresem:https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=2a8acec2-9cc8-40c6-b2d3-b4af9447d63a
2. Opis przedmiotu zamówienia::
a) pełen zakres czynności, jaki dla inspektora nadzoru inwestorskiego przewidziany ustawą z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane,
b) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową o roboty budowlane nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu dla wszystkich branż w okresie realizacji prac budowlanych i jednocześnie łącznie nie mniej niż 16 godzin tygodniowo z następującym podziałem na poszczególne specjalności:
1) konstrukcyjno- budowlana nie mniej niż 6 godzin w tygodniu,
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nie mniej niż 6 godzin w tygodniu,
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektrotechnicznych nie mniej niż 4 godzin w tygodniu,
Zamawiający ma prawo zażądać większej liczby godzin obecności i częściej niż 2 razy w tygodniu jeżeli zaistnieje taka potrzeba.
c) kontrola prawidłowości prowadzenia przez wykonawców procesu budowlanego oraz wyceny robót,
d) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy ponoszonych przez Zamawiającego,
e) kontrola i weryfikacja przedkładanych kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji,
f) potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umów o roboty budowlane,
g) składanie raportów Zamawiającemu o występujących ewentualnych trudnościach w realizacji budowy lub odstępstwach od umów o roboty budowlane, w terminie 2 dni od wystąpienia ww. trudności lub odstępstw,
h) uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń,
i) egzekwowanie od wykonawcy wszelkich prób i badań opisanych w Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót,
j) zatwierdzanie materiałów do wbudowania oraz zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
k) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach realizacji umowy o roboty budowlane,
l) potwierdzanie usunięcia wad wykonanych robót budowlanych,
m) uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych,
n) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności,
o) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ,
p) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy,
q) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem,
r) nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dziennika budowy,
s) sprawdzanie i akceptacja kosztorysów ofertowych oraz sprawdzanie i akceptacja zgodności dokumentacji technicznej z programem funkcjonalno- użytkowym i projektem architektonicznym w przypadku zadań realizowanych w formule "zaprojektuj i wybuduj",
t) dyspozycyjność w godzinach pracy Urzędu Gminy i Miasta Odolanów,
u) Sprawdzenie i zaopiniowanie dokumentacji projektowej i Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z załącznikami do tych dokumentów na budowę Budowa pierwszej krytej, ogólnodostępnej pływalni na terenie Gminy i Miasta Odolanów, które są dostępne na stronie internetowej Gminy i Miasta Odolanów pod adresem:
https://e-ropublico.pl/Ogloszenia/DokumentyZamowienia?przetargId=0fb9d8cf-1ff3-4fb3-b4c4-3a1e66769dcc i są podstawą do wykonania przez wykonawcę prac budowlanych i opracowania dokumentacji projektowej, w szczególności pod kątem prawidłowości przyjętych rozwiązań projektowych, dostępności urządzeń i materiałów. Czynności te musi wykonywać osoba posiadająca wymagana uprawnienia do projektowania odpowiednie do zakresu dokonywanych czynności.
Z powyższych czynności Wykonawca sporządzi protokół i przedstawi go Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest jeżeli dostrzeże błędy do wskazania alternatywnych rozwiązań zamawiającemu. Czynności określone w zdaniu pierwszym wykonawca będzie wykonywał na późniejszym etapie na każde żądanie zamawiającego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolność techniczna lub zawodowa
1.Warunek ten w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji wielobranżowego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad budową, przebudową, rozbudową lub remontem budynku użyteczności publicznej o wartości min. 10.000.000,00 zł brutto, obejmującej przynajmniej branżę konstrukcyjno-budowlaną i sanitarną (specjalności budowlane podane w pkt 2 ppkt A i B poniżej).
Zamawiający nie dopuszcza sumowania mniejszych umów w celu spełnienia tego warunku, usługa ma zostać wykonana na podstawie jednej umowy.
2. Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami które zostaną skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia:
A) co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE i która jednocześnie:
a) posiada przynajmniej 8 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru,
b) pełniła funkcję kierownika budowy lub inspektora nadzoru w specjalności wymienionej w w/w warunku przy co najmniej 1 inwestycji obejmującej budowę, rozbudowę, przebudowę lub remont budynku użyteczności publicznej o wartości min. 10.000.000,00 zł brutto,
B) co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE i która jednocześnie:
a) posiada przynajmniej 8 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru,
b) pełniła funkcję kierownika budowy lub inspektora nadzoru w specjalności określonej w w/w warunku przy co najmniej 1 inwestycji obejmującej budowę, rozbudowę, przebudowę lub remont budynku użyteczności publicznej o wartości min. 5.000.000,00 zł brutto,
C) co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektrotechnicznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE i która jednocześnie:
a) posiada przynajmniej 8 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru,
b) pełniła funkcję kierownika budowy lub inspektora nadzoru w specjalności określonej w w/w warunku przy co najmniej 1 inwestycji obejmującej budowę, rozbudowę, przebudowę lub remont budynku użyteczności publicznej o wartości min. 5.000.000,00 zł brutto.
Po zmianie:
Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolność techniczna lub zawodowa
1.Warunek ten w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji wielobranżowego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad budową, przebudową, rozbudową lub remontem budynku użyteczności publicznej o wartości min. 5.000.000,00 zł brutto, obejmującej przynajmniej branżę konstrukcyjno-budowlaną i sanitarną (specjalności budowlane podane w pkt 2 ppkt A i B poniżej).
Zamawiający nie dopuszcza sumowania mniejszych umów w celu spełnienia tego warunku, usługa ma zostać wykonana na podstawie jednej umowy.
2. Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami które zostaną skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia:
A) co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE i która jednocześnie:
a) posiada przynajmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru,
b) pełniła funkcję kierownika budowy lub inspektora nadzoru w specjalności wymienionej w w/w warunku przy co najmniej 1 inwestycji obejmującej budowę, rozbudowę, przebudowę lub remont budynku użyteczności publicznej o wartości min. 5.000.000,00 zł brutto,
B) co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE i która jednocześnie:
a) posiada przynajmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru,
b) pełniła funkcję kierownika budowy lub inspektora nadzoru w specjalności określonej w w/w warunku przy co najmniej 1 inwestycji obejmującej budowę, rozbudowę, przebudowę lub remont budynku użyteczności publicznej o wartości min. 5.000.000,00 zł brutto,
C) co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektrotechnicznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE i która jednocześnie:
a) posiada przynajmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru,
b) pełniła funkcję kierownika budowy lub inspektora nadzoru w specjalności określonej w w/w warunku przy co najmniej 1 inwestycji obejmującej budowę, rozbudowę, przebudowę lub remont budynku użyteczności publicznej o wartości min. 5.000.000,00 zł brutto.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-08-16 10:30
Po zmianie:
2022-08-17 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-08-16 11:00
Po zmianie:
2022-08-17 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-09-14
Po zmianie:
2022-09-15
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski - Przebudowa ul. Jaśminowej
- Rozwój infrastruktury aktywizacji i integracji społecznej mający na celu poprawę kondycji psychofiz. mieszkańców - budowa systemu świetlic wiejskich na obszarze gm. Siechnice w podziale na części
- Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół nr 1 w Rypinie wraz z infrastrukturą
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 730 na odcinku od km 18+545 do km 21+764 w m. Laski i m. Warka, gm. Warka - nr postępowania 089/24
- Wykonanie opracowania projektowego wymiany oświetlenia na energooszczędne typu LED i wykonanie opracowania projektowego montażu Systemu Zarządzania Budynkami wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- "Usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Budowa tężni solankowej w Iławie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.