eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych Nadleśnictwa Brzeg w roku 2022

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych Nadleśnictwa Brzeg w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brzeg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530561426

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Kilińskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774048030

1.5.8.) Numer faksu: 774048044

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: brzeg@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brzeg.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych Nadleśnictwa Brzeg w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d35abcf4-e0be-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300608

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00186276/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych Nadleśnictwa Brzeg w roku 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186518/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie będzie polegało w szczególności na:
wykonaniu prac związanych z bieżącym utrzymaniem i konserwacją dróg leśnych na terenie będącym w zarządzie Nadleśnictwa Brzeg w roku 2022. Prace będą miały charakter interwencyjny oraz lokalny, co oznacza, że Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji prac polegających na usuwaniu uszkodzeń nawierzchni dróg leśnych m. in.: likwidacji ubytków, zastoisk wody, nierówności podłużnych i poprzecznych, różnymi metodami, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający określił sześć sposobów (technologii) konserwacji i utrzymania dróg leśnych, których zastosowanie precyzowane będzie w zleceniu wykonania robót utrzymaniowych, które stanowić będzie integralną część protokołu przekazania obiektu (załącznik nr 2 do SWZ), na podstawie którego Wykonawca przystąpi do prac.
Prace należy wykonać przy użyciu niezbędnego sprzętu budowlanego.
Obiektami na których przewiduje się konserwację jedną z sześciu metod (technologii) są drogi leśne. Przedmiotowe drogi posiadają nawierzchnie tłuczniowe, żużlowe, wzmacniane gruzem budowlanym oraz gruntowe.
W ramach prac utrzymaniowych przewidziano również:
 profilowanie nawierzchni drogi leśnej bez użycia dodatkowych materiałów,
 odmulanie rowów przydrożnych,
 wymianę rur w przepuście o średnicy 0,50 m.
Zamawiający zastrzega możliwość łączenia kilku metod na jednym odcinku drogi
(np. wbudowanie kruszywa łamanego z profilowaniem nawierzchni drogi i wymianą rury
w przepuście).
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup, dostarczenie, wbudowanie i zagęszczenie kruszywa łamanego poszczególnych frakcji oraz zakup i wbudowanie rur przepustowych betonowych o średnicy 0,50 m na odpowiednio przygotowanym podłożu.
Sposoby konserwacji i uzupełnień nawierzchni dróg leśnych (technologie, zakres prac):
1. Profilowanie (równanie nawierzchni drogi, wraz z wałowaniem i ścięciem poboczy).
2. Odmulanie rowów przydrożnych.
3. Wymiana rur w przepuście o średnicy 0,50 m.
4. Uzupełnienie ubytków w nawierzchni dróg leśnych kruszywem naturalnym łamanym granitowym o uziarnieniu ciągłym fr. 0-31,5mm, grubość warstwy 5 cm.
5. Uzupełnienie ubytków w nawierzchni dróg leśnych kruszywem naturalnym łamanym granitowym o uziarnieniu ciągłym fr. 0-63, grubość warstwy 10 cm.
6. Uzupełnienie ubytków w nawierzchni dróg leśnych kruszywem naturalnym łamanym granitowym o uziarnieniu ciągłym fr. 0-63, grubość warstwy 20 cm.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu zadań zleconych do wykonania w ramach poszczególnych technologii robót (załącznik nr 3 do SWZ), w zależności od bieżących potrzeb konserwacyjno – utrzymaniowych i konieczności ich przeprowadzenia, nie mającą jednak wpływu na ostateczną wartość wynagrodzenia ryczałtowego zapisanego w umowie.
Obowiązywać będzie zasada wbudowania odpowiedniej objętości kruszywa, która będzie stanowić iloczyn: średnia długość x średnia szerokość x średnia grubość warstwy po zagęszczeniu.
Ustalenie zakresu prac związanych z odmuleniem rowów będzie polegać na określeniu długości drogi wzdłuż której przebiega rów wymagający konserwacji.
Ustalenie zakresu prac związanych z wymianą rur w przepuście będzie wynikać z długości wymienianej uszkodzonej rury w konserwowanym przepuście.
Ustalenie zakresu robót polegających na likwidacji uszkodzeń nawierzchni drogi bez użycia dodatkowych materiałów będzie wynikać z określenia powierzchni drogi wymagającej równania nawierzchni.
Przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z warunkami w terenie oraz szczegółowo uzgodnić zakres prac z Zamawiającym. Wszystkie uzgodnienia zostaną zapisane w sporządzonym protokole przekazania obiektu, który zostanie zatwierdzony do realizacji przez Zamawiającego i Wykonawcę na podstawie cen jednostkowych zaoferowanych w formularzu ofertowym (załącznik nr 4 do SWZ). Bez podpisanego protokołu przekazania obiektu Wykonawca nie może przystąpić do realizacji prac. Po zatwierdzeniu przez Zamawiającego protokołu Wykonawca niezwłocznie przystąpi do realizacji prac.
Wykonawca zobowiązany jest w każdym czasie poddać się kontroli Zamawiającego (lub wyznaczonego przez Zamawiającego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) w zakresie jakości stosowanych przez Wykonawcę materiałów, a także jakości wykonywanych robót. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić zalecenia i uwagi Zamawiającego (Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) oraz udostępnić wymagane przez niego dokumenty potwierdzające jakość stosowanych materiałów. Zamawiający (Inspektor Nadzoru Inwestorskiego) wskaże Wykonawcy, które materiały będą wymagały każdorazowo jego zatwierdzenia przed zastosowaniem. Użycie materiałów bez wymaganej akceptacji Zamawiającego (Inspektora Nadzoru Inwestorskiego), o której mowa w zdaniu poprzednim, upoważnia Zamawiającego do żądania ich usunięcia lub do naliczenia kary umownej. Materiały niespełniające warunków nie będą dopuszczone do wbudowania w trakcie trwania robót. Zamawiający ma prawo żądania od Wykonawcy dostarczenia dokumentu np. WZ potwierdzającego zakup materiałów, które wymagają akceptacji Zamawiającego (Inspektora Nadzoru Inwestorskiego).
Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa (załącznik nr 5 do SWZ) obejmująca zakres rzeczowy określony w SWZ (wraz z dokonanymi przez Zamawiającego jej modyfikacjami oraz wyjaśnieniami będącymi odpowiedziami na wnioski i zapytania Wykonawców o wyjaśnienie treści SWZ) i w przedmiarach robót - które pełnią funkcję pomocniczą przy sporządzaniu kalkulacji ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia. Wybrany Wykonawca, po podpisaniu umowy, w przypadku rozbieżności zakresu robót nie może wykorzystywać błędów lub braków w dokumentacji, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego (Inspektora Nadzoru Inwestorskiego), który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. W przeciwnym przypadku, Wykonawca zobowiązany będzie do interpretacji zakresu zamówienia „rozszerzająco”, tzn. zostanie zobowiązany do wykonania w ramach wynagrodzenia ryczałtowego wszystkich robót, usług, dostaw wynikających z wymienionych wyżej dokumentów, niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z zasadami sztuki budowlanej ukończenia i oddania przedmiotu zamówienia do eksploatacji w sposób zgodny z jego przeznaczeniem i funkcją, których wykonanie profesjonalny Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności mógłby przewidzieć, na etapie kalkulowania ceny oferty, jako konieczne do wykonania.
Zakres zamówienia robót utrzymaniowych ustalany będzie każdorazowo przez Zamawiającego
z podaniem ilości poszczególnych elementów wg. określonych cen zgodnych ze złożonym formularzem ofertowym.
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej organizacji robót, która zminimalizuje uciążliwości związane z wykonywanymi pracami dla pracowników Nadleśnictwa Brzeg oraz firm świadczących usługi na rzecz Nadleśnictwa Brzeg.
Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu po zakończeniu robót.

W przypadku udzielenia zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 zakres robót będzie polegał na wykonaniu prac wg w/w technologii (technologii 1-6) do 100% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie takie może być udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy po uprzednich negocjacjach.

Szczegółowy opis, zestawienie ilości poszczególnych technologii oraz szczegółowa specyfikacja techniczna stanowią załączniki nr 1, 3 i 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 686927,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 703754,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 686927,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa "EURO-STANDARD" S.C. Antoni Król, Andrzej Król

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542626107

7.3.3) Ulica: ul. Strzelecka 53a

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-525

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 686927,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.