eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPrzebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym przy ul. Słowackiego 13/1 w Szczecinie na potrzeby utworzenia Regionalnego Centrum Kryzysowego



Ogłoszenie z dnia 2025-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym przy ul. Słowackiego 13/1 w Szczecinie na potrzeby utworzenia Regionalnego Centrum Kryzysowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin Centrum Usług Społecznych w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005433353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Sikorskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-323

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 914857528

1.5.8.) Numer faksu: 914857603

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@mopr.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cus.szczecin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-95ebba33-8f1f-477f-af44-72ef3d1bdacb

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Organizacyjna Gminy Miasto Szczecin

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym przy ul. Słowackiego 13/1 w Szczecinie na potrzeby utworzenia Regionalnego Centrum Kryzysowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95ebba33-8f1f-477f-af44-72ef3d1bdacb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300470

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037473/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym przy ul. Słowackiego 13/1 w Szczecinie na potrzeby utworzenia Regionalnego Centrum Kryzysowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalne Centrum Kryzysowe

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149678

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 341-6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1170556,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn. „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym przy
ul. Słowackiego 13/1 w Szczecinie na potrzeby utworzenia Regionalnego Centrum Kryzysowego”
Zakres zamówienia obejmuje:
Wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego
z dokumentacją projektową w oparciu o pomocnicze: przedmiary robót, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, a także wszystkie prace, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania zadania pn. „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym przy ul. Słowackiego 13/1 w Szczecinie na potrzeby utworzenia Regionalnego Centrum Kryzysowego”

Zakres zamówienia obejmuje także niżej wymienione prace:
1) prace przygotowawcze w miejscu objętym przedmiotem zamówienia, prace rozbiórkowe, demontażowe, prace zabezpieczające i porządkowe,
2) prace związane z oznakowaniem miejsca prowadzenia prac remontowych oraz ich zabezpieczeniem przed dostępem osób trzecich, wygrodzeniem stref niebezpiecznych – zgodnie z obowiązującymi przepisami,
3) wykonanie i ustawienie tablicy informacyjnej budowy oraz dokonywanie stosownych zmian w treści tablicy,
4) wykonanie prac związanych z zagospodarowaniem terenu budowy, utrzymaniem zaplecza terenu budowy (naprawy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, telefon, dozorowanie), oraz wszelkie prace porządkowe związane z zakończeniem przedmiotu zamówienia,
5) roboty związane z pracami towarzyszącymi i pracami tymczasowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia,
6) prace związane z usunięciem gruzu i odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja itp.),
7) dostarczenie, montaż, demontaż i wykorzystanie rusztowań i wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy,
8) zajęcie pasa drogowego (jezdni, chodnika, pobocza, itd.), jeżeli zajdzie taka konieczność dla zrealizowania przedmiotu umowy. Wykonawca ponosi koszty związane z zajęciem pasa drogowego, miejsc parkingowych itd.
9) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla całego zakresu robót,
10) wykonanie wszelkich wymaganych przepisami badań, sprawdzeń, pomiarów oraz sporządzenia wymaganych przepisami protokołów, inwentaryzacji, itp. oraz przekazanie ich zamawiającemu w jednym egzemplarzu. Protokoły badań i sprawdzeń muszą być zakończone wynikiem pozytywnym,
11) sporządzenie i przekazanie zamawiającemu jednego egzemplarza dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej z naniesionymi i podpisanymi przez kierownika budowy nieistotnymi zmianami w stosunku do zatwierdzonej dokumentacji projektowej (jeżeli takie wystąpią w trakcie budowy) potwierdzonymi podpisem przez opracowującego projekt,
12) wszystkie inne prace/roboty podstawowe, pomocnicze i prace/roboty towarzyszące, konieczne do wykonania, w celu zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia.

Elementy przedmiotu zamówienia opisano w niżej wymienionych załącznikach do swz:
1) Załącznik nr 7 do swz – Kopia decyzji nr 106/25 z dnia 18.02.2025 roku zatwierdzająca projekt architektoniczno-budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę dla Gminy Miasto Szczecin reprezentowanej przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie obejmujące: przebudowę lokalu biurowego nr 1LU usytuowanego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego przy ul. Słowackiego 13 (działki nr 25, nr 7/15 z obrębu 1010) w Szczecinie, wraz z budową kanału wentylacyjnego wyprowadzonego ponad dach po elewacji budynku.
2) Załącznik nr 8 do swz – Projekt budowlany w branży architektoniczno-budowlanej pod nazwą: „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego”.
3) Załącznik nr 9 do swz – Projekt techniczno-wykonawczy w branży architektura pod nazwą: „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego”.
4) Załącznik nr 10 do swz – Projekt techniczno-wykonawczy w branży konstrukcyjnej pod nazwą: „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego”.
5) Załącznik nr 11 do swz – Projekt techniczno-wykonawczy w branży instalacji sanitarnych dla inwestycji: „Regionalne Centrum Kryzysowe”.
6) Załącznik nr 12 do swz – Projekt techniczno-wykonawczy w branży instalacji elektrycznych pod nazwą: „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego”.
7) Załącznik nr 13 do swz – Przedmiar robót - branża budowlana, „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego”.
8) Załącznik nr 14 do swz – Przedmiar robót - branża budowlana - UZUPEŁNIENIE, „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego”.
9) Załącznik nr 15 do swz – Przedmiar robót - branża sanitarna dla inwestycji „Regionalne Centrum Kryzysowe”.
10) Załącznik nr 16 do swz – Przedmiar robót - branża elektryczna, „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego”.
11) Załącznik nr 17 do swz – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – roboty ogólnobudowlane, „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego”.
12) Załącznik nr 18 do swz – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – instalacje sanitarne, „Regionalne Centrum Kryzysowe”.
13) Załącznik nr 19 do swz – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – instalacje elektryczne, „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego”.

Szczegółowy opis znajduje się w Rozdziale XVI SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262520-2 - Roboty murowe

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1059000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1398000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1059000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Ekoprojekt Maciej Moszyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320980309

7.3.3) Ulica: Miła

7.3.4) Miejscowość: Dębno

7.3.5) Kod pocztowy: 74-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1059000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.