Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00149678/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
- 2025/BZP 00163355/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-26
- 2025/BZP 00174389/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym przy ul. Słowackiego 13/1 w Szczecinie na potrzeby utworzenia Regionalnego Centrum Kryzysowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005433353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Sikorskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-323
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914857528
1.5.8.) Numer faksu: 914857603
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@mopr.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cus.szczecin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-95ebba33-8f1f-477f-af44-72ef3d1bdacb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Organizacyjna Gminy Miasto Szczecin
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym przy ul. Słowackiego 13/1 w Szczecinie na potrzeby utworzenia Regionalnego Centrum Kryzysowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95ebba33-8f1f-477f-af44-72ef3d1bdacb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300470
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037473/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym przy ul. Słowackiego 13/1 w Szczecinie na potrzeby utworzenia Regionalnego Centrum Kryzysowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalne Centrum Kryzysowe2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149678
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 341-6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1170556,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn. „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym przy
ul. Słowackiego 13/1 w Szczecinie na potrzeby utworzenia Regionalnego Centrum Kryzysowego”
Zakres zamówienia obejmuje:
Wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego
z dokumentacją projektową w oparciu o pomocnicze: przedmiary robót, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, a także wszystkie prace, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania zadania pn. „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym przy ul. Słowackiego 13/1 w Szczecinie na potrzeby utworzenia Regionalnego Centrum Kryzysowego”
Zakres zamówienia obejmuje także niżej wymienione prace:
1) prace przygotowawcze w miejscu objętym przedmiotem zamówienia, prace rozbiórkowe, demontażowe, prace zabezpieczające i porządkowe,
2) prace związane z oznakowaniem miejsca prowadzenia prac remontowych oraz ich zabezpieczeniem przed dostępem osób trzecich, wygrodzeniem stref niebezpiecznych – zgodnie z obowiązującymi przepisami,
3) wykonanie i ustawienie tablicy informacyjnej budowy oraz dokonywanie stosownych zmian w treści tablicy,
4) wykonanie prac związanych z zagospodarowaniem terenu budowy, utrzymaniem zaplecza terenu budowy (naprawy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, telefon, dozorowanie), oraz wszelkie prace porządkowe związane z zakończeniem przedmiotu zamówienia,
5) roboty związane z pracami towarzyszącymi i pracami tymczasowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia,
6) prace związane z usunięciem gruzu i odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja itp.),
7) dostarczenie, montaż, demontaż i wykorzystanie rusztowań i wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy,
8) zajęcie pasa drogowego (jezdni, chodnika, pobocza, itd.), jeżeli zajdzie taka konieczność dla zrealizowania przedmiotu umowy. Wykonawca ponosi koszty związane z zajęciem pasa drogowego, miejsc parkingowych itd.
9) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla całego zakresu robót,
10) wykonanie wszelkich wymaganych przepisami badań, sprawdzeń, pomiarów oraz sporządzenia wymaganych przepisami protokołów, inwentaryzacji, itp. oraz przekazanie ich zamawiającemu w jednym egzemplarzu. Protokoły badań i sprawdzeń muszą być zakończone wynikiem pozytywnym,
11) sporządzenie i przekazanie zamawiającemu jednego egzemplarza dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej z naniesionymi i podpisanymi przez kierownika budowy nieistotnymi zmianami w stosunku do zatwierdzonej dokumentacji projektowej (jeżeli takie wystąpią w trakcie budowy) potwierdzonymi podpisem przez opracowującego projekt,
12) wszystkie inne prace/roboty podstawowe, pomocnicze i prace/roboty towarzyszące, konieczne do wykonania, w celu zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia.
Elementy przedmiotu zamówienia opisano w niżej wymienionych załącznikach do swz:
1) Załącznik nr 7 do swz – Kopia decyzji nr 106/25 z dnia 18.02.2025 roku zatwierdzająca projekt architektoniczno-budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę dla Gminy Miasto Szczecin reprezentowanej przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie obejmujące: przebudowę lokalu biurowego nr 1LU usytuowanego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego przy ul. Słowackiego 13 (działki nr 25, nr 7/15 z obrębu 1010) w Szczecinie, wraz z budową kanału wentylacyjnego wyprowadzonego ponad dach po elewacji budynku.
2) Załącznik nr 8 do swz – Projekt budowlany w branży architektoniczno-budowlanej pod nazwą: „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego”.
3) Załącznik nr 9 do swz – Projekt techniczno-wykonawczy w branży architektura pod nazwą: „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego”.
4) Załącznik nr 10 do swz – Projekt techniczno-wykonawczy w branży konstrukcyjnej pod nazwą: „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego”.
5) Załącznik nr 11 do swz – Projekt techniczno-wykonawczy w branży instalacji sanitarnych dla inwestycji: „Regionalne Centrum Kryzysowe”.
6) Załącznik nr 12 do swz – Projekt techniczno-wykonawczy w branży instalacji elektrycznych pod nazwą: „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego”.
7) Załącznik nr 13 do swz – Przedmiar robót - branża budowlana, „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego”.
8) Załącznik nr 14 do swz – Przedmiar robót - branża budowlana - UZUPEŁNIENIE, „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego”.
9) Załącznik nr 15 do swz – Przedmiar robót - branża sanitarna dla inwestycji „Regionalne Centrum Kryzysowe”.
10) Załącznik nr 16 do swz – Przedmiar robót - branża elektryczna, „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego”.
11) Załącznik nr 17 do swz – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – roboty ogólnobudowlane, „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego”.
12) Załącznik nr 18 do swz – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – instalacje sanitarne, „Regionalne Centrum Kryzysowe”.
13) Załącznik nr 19 do swz – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – instalacje elektryczne, „Przebudowa lokalu biurowego w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego”.
Szczegółowy opis znajduje się w Rozdziale XVI SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45262520-2 - Roboty murowe
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1059000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1398000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1059000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Ekoprojekt Maciej Moszyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320980309
7.3.3) Ulica: Miła
7.3.4) Miejscowość: Dębno
7.3.5) Kod pocztowy: 74-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MACIEJ MOSZYŃSKI FIRMA BUDOWLANA "EKOPROJEKT"
jakie przetargi wygrała firma
MACIEJ MOSZYŃSKI FIRMA BUDOWLANA "EKOPROJEKT"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1059000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ UZUPEŁNIAJĄCEJ ZMIENIAJĄCEJ KONCEPCJĘ ZASILANIA DLA MODERNIZOWANEGO BUDYNKU GŁÓWNEGO 109 SZPITALA WOJSKOWEGO Z PRZYCHODNIĄ W SZCZECINIE - trzecie postępowanie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Szczecinie oraz jego delegatury w Koszalinie w 2026 r.
- USŁUGA DOSTĘPU DO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ
- Bieżąca obsługa techniczna nieruchomości Książnicy Pomorskiej im. Stanisława Staszica w Szczecinie
- "Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz zestawu multimedialnego"
- Utrzymanie czystości w lokalach należących do Centrum Usług Społecznych w Szczecinie oraz lokalach użytkowanych na potrzeby realizacji Projektów pn. CUS w Szczecinie, RCK oraz CIC - ZASTRZEŻONE
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont I piętra w budynku Administracji przy ul. Grunwaldzkiej 235 w Jaworznie w formule zaprojektuj zbuduj.
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Budowa I etapu szkoły podstawowej przy ul. Trzcinowej w Redzie z opcją w formule "doprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie robót malarskich w wybranych pomieszczeniach w siedzibie ZOW NFZ wraz z wymianą oświetlenia na oświetlenie LED
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
- Przebudowa i budowa obiektów budowlanych na terenie stadionu miejskiego w Grójcu - etap II
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





