eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelcz-Laskowice › Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych dla potrzeb Urzêdu Miasta i Gminy Jelcz-Laskowice sezon 2022/2023

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-08-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych dla potrzeb Urzêdu Miasta i Gminy Jelcz-Laskowice sezon 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Jelcz-Laskowice

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Ma³gorzata £ubkowska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934880

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Witosa, 24

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jelcz-Laskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-220

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 381 71 52, 71 381 71 48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia@jelcz-laskowice.pl; um.zamowienia2@jelcz-laskowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych dla potrzeb Urzêdu Miasta i Gminy Jelcz-Laskowice sezon 2022/2023

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-638daaa3-188c-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00299973

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00037525/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim w formie
elektroniczn j zapo¶rednictwem platformazakupowa.pl pod
adresem https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi napytania preferuje siê,
aby komunikacjamiêdzyzamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym
wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia orazinformacje, przekazywane by³y za po¶rednictwemplatformazakupowa.pl i
formularza „Wy¶lijwiadomo¶ædo zamawiaj±cego”. Za datê przekazania(wp³ywu) o¶wiadczeñ,wniosków, zawiadomieñorazinformacji
przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl
poprzezklikniêcieprzycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana
do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê zapo¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty
elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktuzWykonawcami:
um.zamowienia@jelczlaskowice.pl
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcominformacje za po¶rednictwem platforma zakupowa.pl. Informacje dotycz±ce
odpowiedzi napytania,zmiany specyfikacji,
zmianyterminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdziezamieszcza³ na platformie w
sekcji“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie zobowi±zuj±cymiprzepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie
przekazywana za po¶rednictwemplatformazakupowa.pldo
konkretnegowykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania
komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.plprzes³anych przez zamawiaj±cego,gdy¿ systempowiadomieñ
mo¿e ulec awarii lub powiadomieniemo¿e trafiæ do folderu
SPAM.6. Zamawiaj±cy,zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZ¡DZENIE PREZESARADY MINISTRÓW z
dnia 30grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporz±dzania iprzekazywaniainformacji oraz wymagañtechnicznych dla
dokumentówelektronicznych oraz ¶rodków komunikacjielektronicznej
wpostêpowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego lub
konkursiezamieszczawymaganiadotycz±cespecyfikacji po³±czenia, formatuprzesy³anych danych oraz
szyfrowania i oznaczania czasuprzekazania i odbioru danych zapo¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:a) sta³y dostêp do
sieciInternet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub
MAC onastêpuj±cej konfiguracji:pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jegonowsza wersja,jeden z
systemówoperacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich
nowszewersje,c)zainstalowana dowolnaprzegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer
minimalniewersja 100.,d) w³±czona obs³ugaJavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat
Reader lubinnyobs³uguj±cy format plików .pdf,f)Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu
przyjêtegowkomunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g)Oznaczenie czasu odbioru danych
przezplatformêzakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnegoserwerasynchronizowanego
z zegarem G³ównego UrzêduMiar.7. Wykonawca, przystêpuj±c
doniniejszegopostêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:h)akceptuje warunki korzystania zplatformazakupowa.pl okre¶lone
w Regulaminie zamieszczonym nastronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,i) zapozna³
istosuje siê do
Instrukcjisk³adaniaofert/wniosków dostêpnej pod linkiem. 8. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z
platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adaniawniosków o wyja¶nienie tre¶ciSWZ, sk³adania ofert oraz
innych czynno¶ci podejmowanych wniniejszym
postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dlaWykonawców" na stronieinternetowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Jelcz-Laskowice ul.Witosa 24 55-220 Jelcz-Laskowice.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail:
iod@jelczlaskowice.
pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) przys³ugujePani/Panu prawowniesienia skargi doorganu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzaniePani/Pana danychosobowych przezadministratora. Organem w³a¶ciwym dla
przedmiotowej skargi jestUrz±d OchronyDanychOsobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:a) w zwi±zku z art. 17 ust.
3lit.b,d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia
danychosobowych,októrym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Panadanychosobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.27.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego zgodnie z norm± PN-C-96024:2020-12 – sezonie grzewczym 2022-2023 dla szacunkowej ilo¶ci 48300 litrów do nastêpuj±cych placówek:
- ok. 35 000 litrów do siedziby UMiG,
- ok. 4 000 litrów do remizo-¶wietlicy w Dêbinie,
- ok. 500 litrów do ¶wietlicy w Biskupicach O³.,
- ok. 3 000 litrów do remizy w Biskupicach O³.,
- ok. 5 000 litrów do remizo- ¶wietlicy w Wójcicach,
- ok. 800 litrów do remizo-¶wietlicy w Grêdzinie.
2. Dostawy oleju odbywaæ siê bêd± sukcesywnie przez okres 11 miesiêcy od dnia podpisania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zwiêkszenia lub zmniejszenia wielko¶ci dostaw w stosunku do zapotrzebowania szacunkowego okre¶lonego w SWZ w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, na które Zamawiaj±cy nie ma wp³ywu np. niekorzystnych warunków atmosferycznych. W przypadku zakupu oleju w ilo¶ci mniejszej lub wiêkszej ni¿ wy¿ej okre¶lonaszacunkowa ilo¶æ Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia. Zak³ada siê, ¿e dostawy oleju opa³owego realizowane bêd± w dni robocze. Nie mo¿na jednak wykluczyæ sytuacji, ¿e olej trzeba bêdzie dostarczyæ w dzieñ ustawowo wolny od pracy. Realizacja zamówienia odbywaæ siê bêdzie w ci±gu 24 godzin od momentu zg³oszenia telefonicznie i faxem zapotrzebowania przez zamawiaj±cego. Dostawa oleju nastêpowaæ bêdzie ¶rodkami transportu wykonawcy, zaopatrzonymi w urz±dzenia pomiarowe posiadaj±ce wa¿ne cechy legalizacyjne zapewniaj±ce dok³adny pomiar ilo¶ci wydanego oleju opa³owego. Ze wzglêdu na sposób roz³adunku paliwa do pojemników na olej - autocysterny winny byæ wyposa¿one w pompy. Jednostkowa ilo¶æ zamawianego oleju opa³owego do poszczególnych jednostek o¶wiatowych bêdzie wynosi³a od 500 litrów (minimalna wielko¶æ ¶wiadczenia zgodnie z art. 433 ust. 4 ustawy Pzp) do 6 tys. litrów. Ilo¶æ zamawianego oleju opa³owego bêdzie zale¿na od aktualnych potrzeb poszczególnych jednostek. Zamawiaj±cy bêdzie siê stara³ próbowaæ ³±czyæ i zminimalizowaæ ilo¶ci dostaw. Ponadto Wykonawca winien wykazaæ, jaka ilo¶æ oleju opa³owego w temperaturze referencyjnej +15°C odpowiada ilo¶ci faktycznie wydanego oleju. Dostarczone ilo¶ci oleju opa³owego fakturowane bêd± w temperaturze referencyjnej 15°C. Do odbioru oleju opa³owego upowa¿nieni bêd± pracownicy wytypowani przez kierowników poszczególnych placówek. Pokwitowanie odbioru paliwa przez w/w pracowników bêdzie równoznaczne z pokwitowaniem przez Zamawiaj±cego. Ka¿da dostawa musi byæ potwierdzona przez osoby upowa¿nione, które to kwitowaæ bêd± odbiór ilo¶ciowy danej dostawy. Pokwitowanie odbioru dostawy bêdzie podstaw± do wystawienia faktury. Do ka¿dej faktury Wykonawca zobowi±zany bêdzie do³±czaæ ¶wiadectwo jako¶ci danej dostawy oraz pokwitowanie odbioru ilo¶ci oleju. Dostawca oryginalnymi plombami zapewnia zgodno¶æ ilo¶ci wydanego oleju z dokumentami przewozowymi. Zamawiaj±cy ma obowi±zek sprawdzenia plomb. Reklamacje po zerwaniu plomb nie bêd± uwzglêdniane. Reklamacje jako¶ciowe przy dostawie rozpatrywane bêd± przy komisyjnym pobraniu próbek z cysterny przed roz³adowaniem z udzia³em zamawiaj±cego i dostawcy. Sporny produkt badany bêdzie przez niezale¿ny instytut. Podstaw± uznania reklamacji bêdzie okoliczno¶æ pozwalaj±ca stwierdziæ zmniejszenie u¿yteczno¶ci produktu uniemo¿liwiaj±ce jego stosowanie zgodnie z przyjêtym przeznaczeniem oraz odstêpstw od norm technicznych PNB. Warunkiem rozliczenia ilo¶ci oleju deklarowanego przez dostawcê mo¿e byæ protokó³ sporz±dzony u Zamawiaj±cego w obecno¶ci upowa¿nionego przedstawiciela dostawcy. Fakt nie sporz±dzenia protoko³u jest równoznaczny z przyjêciem przez zamawiaj±cego ilo¶ci oleju deklarowanego na fakturze dostawcy.
3. Dostarczany olej opa³owy musi spe³niaæ poni¿sze wymania okre¶lone w:
1) Rozporz±dzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz.U. z dnia 14 grudnia 2016 r. poz. 2008);
2) Rozporz±dzeniu Ministra Finansów z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 864, 1123, 1495, 1501, 1520 i 1556);
3) Polskiej normie PN-C-96024:2020-12;
4) oraz zgodne z nowelizowanymi w trakcie dostaw normami i przepisami okre¶laj±cymi wymagania jako¶ciowe oraz ze ¦wiadectwem jako¶ci wystawionym przez producenta paliw.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy przeprowadzi badanie ofert i porówna jedynie te oferty, które nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.
2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
3. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjête w niniejszym postêpowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poni¿ej:
CENA OFERTY BRUTTO

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, i¿ warunek ten zosta³ spe³niony, w przypadku gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualna koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki obowi±zuj±ca przez ca³y okres realizowania zamówienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna, i¿ warunek ten zosta³ spe³niony, w przypadku gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykonywa³ , a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje co najmniej dwie dostawy polegaj±ce na dostarczaniu oleju opa³owego o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³ brutto dla ka¿dej z nich.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie
podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, z³o¿one wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydana przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki obowi±zuj±c± przez ca³y okres realizowania zamówienia
2) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Wykaz nale¿y sporz±dziæ z wykorzystaniem formularza stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych w przedmiotowym postêpowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-19 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-19 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-17

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.