Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00282821/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
- 2021/BZP 00306155/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-08
- 2021/BZP 00308192/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-09
- 2021/BZP 00333723/01 - Wynik z dnia 2021-12-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja nawierzchni ul. Narutowicza na odcinku od ul. Księcia J. Poniatowskiego do ul. Michała Andriollego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Armii Krajowej 5
1.4.2.) Miejscowość: Otwock
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299486
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00282821/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1) Wszelkie prace związane z inwestycją należy wykonać na podstawie dokumentacji wraz z przedmiarem robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót będących w posiadaniu Zamawiającego. Wykonawca oświadcza, że zapoznał
się z zakresem robót i dokonał wizji w terenie.
2) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane,
3) regulacja urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w uzgodnieniu z właścicielami sieci,
4) zabezpieczenie terenu robót poprzez wprowadzenie organizacji ruchu na czas budowy,
5) powiadomienie o terminie rozpoczęcia robót z 7 dniowym wyprzedzeniem, wszystkich gestorów sieci oraz powiadomienie pisemne Zamawiającego o wykonaniu ww. czynności. Roboty należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych przedstawicieli gestorów sieci,
6) zabezpieczenie terenu budowy, sąsiednich obiektów, w tym drzew nieprzeznaczonych do wycinki, przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót,
7) zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót,
8) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych prac,
9) organizacja zaplecza budowy,
10) zgłaszanie przez Kierownika budowy przedstawicielowi inwestora do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu,
11) ubezpieczenie budowy,
12) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian,
13) dostosowanie wysokościowe wszystkich istniejących skrzyżowań.,
14) wykonanie wszystkich innych prac nie ujętych w umowie oraz towarzyszących
i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu
w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu,
15) wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów,
16) uzgodnienie z operatorem dostępu do posesji celem wywozu nieczystości stałych,
17) rekultywacja przyległego terenu poprzez humusowanie,
4. Opis przedmiotu zamówienia określa również projekt umowy oraz dokumentacja stanowiąca załącznik do niniejszego pisma (plik o nazwie: Dokumentacja).
5. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej
i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy.
Po zmianie:
1) Wszelkie prace związane z inwestycją należy wykonać na podstawie dokumentacji oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót będących w posiadaniu Zamawiającego. Wykonawca oświadcza, że zapoznał
się z zakresem robót i dokonał wizji w terenie.
2) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane,
3) regulacja urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w uzgodnieniu z właścicielami sieci,
4) zabezpieczenie terenu robót poprzez wprowadzenie organizacji ruchu na czas budowy,
5) powiadomienie o terminie rozpoczęcia robót z 7 dniowym wyprzedzeniem, wszystkich gestorów sieci oraz powiadomienie pisemne Zamawiającego o wykonaniu ww. czynności. Roboty należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych przedstawicieli gestorów sieci,
6) zabezpieczenie terenu budowy, sąsiednich obiektów, w tym drzew nieprzeznaczonych do wycinki, przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót,
7) zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót,
8) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych prac,
9) organizacja zaplecza budowy,
10) zgłaszanie przez Kierownika budowy przedstawicielowi inwestora do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu,
11) ubezpieczenie budowy,
12) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian,
13) dostosowanie wysokościowe wszystkich istniejących skrzyżowań.,
14) wykonanie wszystkich innych prac nie ujętych w umowie oraz towarzyszących
i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu
w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu,
15) wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów,
16) uzgodnienie z operatorem dostępu do posesji celem wywozu nieczystości stałych,
17) rekultywacja przyległego terenu poprzez humusowanie,
4. Opis przedmiotu zamówienia określa również projekt umowy oraz dokumentacja stanowiąca załącznik do niniejszego pisma (plik o nazwie: Dokumentacja).
5. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej
i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-12-09 10:00
Po zmianie:
2021-12-10 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-12-09 10:30
Po zmianie:
2021-12-10 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-01-07
Po zmianie:
2022-01-08
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Zakup pojazdu transportowego do przewozu pacjentów
- Zakup, dostawa i montaż infrastruktury i sprzętu IT - zestawów komputerowych.
- Świadczenie kompleksowej obsługi informatycznej dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci ze Żłobka Miejskiego w Otwocku - Filia nr 1.
- Przeprowadzenie remontu instalacji elektrycznej oraz tablic rozdzielczych w celu adaptacji budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Otwocku oraz Urzędu Miasta Otwocka (...)
- Dostawa agregatów prądotwórczych wraz z rozmieszczeniem.
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa budynku kuchni dla ZS w Dąbrowie Chełmińskiej, oraz budowa 2 wind dla szkół podstawowych w miejscowościach Dąbrowa Chełmińska i Ostromecko
- ,,Remont drogi gminnej nr 305007T Nieskurzów Nowy w km 2+584 do km 3+512"
- Termomodernizacja gminnego budynku użyteczności publicznej - OSP w Rogowie.
- Mobilność miejska w ŻOF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu żyrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R2)
- Budowa toalety zewnętrznej na terenie szkoły
- Modernizacja instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





